Bolt22
Active Member
Beklager min feil, velger å disse istedet for å svareMeg du snakker til? Hva er det jeg ikke har kunnet svare på?
Beklager min feil, velger å disse istedet for å svareMeg du snakker til? Hva er det jeg ikke har kunnet svare på?
Wordglem det dette er en "alpha male" klarer ikke å snakke med to samtidig, skall alltid ha det siste orde og kommer med disser med en gang noen kommer med noe du ikke kan svare på
Ja, så var det deg da. Greier du å lire av deg noe substansielt eller skal du gå rundt grøten og late som at du har noe å si uten å ha noe?Mulig du bør være mer konkret da. "Visse utsagn" på "visse servere" fra "visse spillere" blir fort litt diffust.
Så lenge du svarer som du gjør regner jeg med du skjønte hva jeg siktet til, og hva som var poenget. Å igjen, dette er nå en ryktebørs og jeg postet kun et rykteJa, så var det deg da. Greier du å lire av deg noe substansielt eller skal du gå rundt grøten og late som at du har noe å si uten å ha noe?
Han kom innom for å si at han ikke noe å si - #TomtønnenesNasjonalsang.
Bytting er typen som alltid later som han missforstår det man skriver.Så lenge du svarer som du gjør regner jeg med du skjønte hva jeg siktet til, og hva som var poenget. Å igjen, dette er nå en ryktebørs og jeg postet kun et rykte![]()
Nei jeg skjønner ikke hvem det siktes og hva det siktes til. Derav ba jeg deg være konkret. Men nå lar du være å svare for andre gang så da konkluderer vi vel bare med at du ikke hadde noe å si og ville bare inn og dunke litt på en tom tømme.Så lenge du svarer som du gjør regner jeg med du skjønte hva jeg siktet til, og hva som var poenget. Å igjen, dette er nå en ryktebørs og jeg postet kun et rykte![]()
Jeg forstår alltid hva du sier, jeg poengterer bare med når det du kommer med er innholdsløs. Noe du har gjort til grunnstenen i retorikken din, innholdsløse svar som bare forkludrer poenget til den du snakker med så samtalen forsvinner i støy. Sorry not sorry.Bytting er typen som alltid later som han missforstår det man skriver.
NotertJeg forstår alltid hva du sier, jeg poengterer bare med når det du kommer med er innholdsløs. Noe du har gjort til grunnstenen i retorikken din, innholdsløse svar som bare forkludrer poenget til den du snakker med så samtalen forsvinner i støy. Sorry not sorry.
Nei jeg skjønner ikke hvem det siktes og hva det siktes til. Derav ba jeg deg være konkret. Men nå lar du være å svare for andre gang så da konkluderer vi vel bare med at du ikke hadde noe å si og ville bare inn og dunke litt på en tom tømme.
Ryktes at FES tar de nye spanjolene imot med åpne armer
Du som er så glad i fakta å alltid skal dra frem fakta, vill du ikke definere det jeg startet med som et rykte??Det var ikke en gang et rykte, bare en fis av varm luft fra noen som vil gjøre seg interessant uten redskapene til å få det til.
Ekspert nok til å gjennomskue våset ditt.
Nå er det vel 4d gangen du lar være å konkretisere. Kan ikke tolkes som noe annet enn en bevisst unnamanøver for å unngå å avsløre at bløffen din ble calla, og at du står der som en tom ballong.
Ha en fin videre fin dag.