Ryktebørs

Fabi2

Active Member
Ryktes at en ny allianse fant det nyttig å ha en underallianse her, selv før de passerte meg på alli-ranken med sin første ally.
 

bytting

Well-Known Member
Er noe med disse sydhavske sjarmørene - må vite.


Du høres litt sjalu ut? Ta deg en tur ut i finværet og bli litt brun. Kan være det som skal til.
 

Bolt22

Active Member
bading hjelper også på. Kanskje en is eller to. Utfordrer alle som leser denne til å slå min rekord på å spise pin up. 10 min er max jeg klarte 32:cool::rolleyes:
 

DeletedUser1302

Guest
Er noe med disse sydhavske sjarmørene - må vite.


Du høres litt sjalu ut? Ta deg en tur ut i finværet og bli litt brun. Kan være det som skal til.
Nei så absolutt ikke sjalu.
Bare en smule overrasket etter tidligere utsagn fra tidligere verdener av visse spillere:p
Ja solen nytes as we speak, så du trenger ikke bekymre deg for det.
Pass på så solen ikke tar deg for mye, har hørt at heteslag kan føre til hallusinasjoner , noe som det har vært tilfeller av før her inne:O
 

bytting

Well-Known Member
Er den årlige "dobbeltmoral" - sesongen i gang els? Man greier ikke svare for seg så da er det lete opp 5 år gamle sitater som vagt kan knyttes til current event bare man strekker dem nok.

Mulig du bør være mer konkret da. "Visse utsagn" på "visse servere" fra "visse spillere" blir fort litt diffust.


Godt råd: drikk rikelig med saft(eg. veske) så slipper du problemet med å hallusinere så mye.
 

DeletedUser1302

Guest
Er den årlige "dobbeltmoral" - sesongen i gang els? Man greier ikke svare for seg så da er det lete opp 5 år gamle sitater som vagt kan knyttes til current event bare man strekker dem nok.

Mulig du bør være mer konkret da. "Visse utsagn" på "visse servere" fra "visse spillere" blir fort litt diffust.


Godt råd: drikk rikelig med saft(eg. veske) så slipper du problemet med å hallusinere så mye.
Du vet man må være forsiktig med hva man skriver.. vell mye salt i børsen din;)
 

bytting

Well-Known Member
Tror ikke det er kontroversielt å si at det er lurt å få i seg veske når det er varmt. Men du bestemmer jo selv såklart. Kos deg uansett.
 

Bolt22

Active Member
Nå høres du ut som en basic hvit bitch, det er ikke det du skrev men måten det skrev det på. # meangirls
glem det dette er en "alpha male" klarer ikke å snakke med to samtidig, skall alltid ha det siste orde og kommer med disser med en gang noen kommer med noe du ikke kan svare på
 
Topp