Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Ja, det er et lagsspill. Og du baserer ditt lagsspill på at en skal brøyte vei med gullet sitt, mens du og andre skal dasse etter.

Men for all del, la oss snakke om ekkokammeret. Er ikke bare du som har god hukommelse når det gjelder byzants.
 

DeletedUser1284

Guest
Nå ble jeg spent. Åpne esken! :)

Hvilken historie har hukommelsen din å komme med :)
 

bytting

Well-Known Member
Var du ikke der selv?

Men ble alltids nysgjerrig på hva det impliserer at jeg var med i en allianse som paktet med et konkursbo av en jallaallianse for 2 år siden. Spesielt siden du også var med der, og skulle da implisere det samme om deg.
 

DeletedUser1284

Guest
Du har visst litt dårlig hukommelse om du sier jeg var innblandet i det. Jeg kom seint inn på serveren/ally, så den pakten var vell på randen før jeg kom inn:)
 

bytting

Well-Known Member
"innblandet"? Sa jeg du var innblandet? Jeg sa du var med i alliansen. Og om du kom inn på randen så ble du vel innblandet i det du kom inn?

Var forøvrig ikke poenget, var mer nysgjerrig på hva slikt impliserer.
 

DeletedUser1284

Guest
Frustrert? :)

Trodde ikke du brydde deg om at allyen mistet byer:eek:
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" i natt til i dag at det hadde vært liv på forum.
Poppet meg popcorn - "det ryktes" at det popcornet gikk ned på høykant.
Ja FLAME/ Toxic, ta dere sammen folkens. Rist det av dere.
Opp av gaming-/ godstolen og vrikk på bodyen, utrolig kult.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1342

Guest
Skulle gjerne likt å sett Gulpiss, Am og bytting i en såkalt "rapbattle"
 

DeletedUser1352

Guest
Det rygtes at i er begyndt og bruge spioner Deeshadee og Ninnifoxx

Lidt ynkeligt og patetisk egentligt.

 

DeletedUser343

Guest
salt_fotolia.jpg
 

DeletedUser1352

Guest
Det rygtes at det ikke bare var et rygte men faktisk sandt at Deeshadee og Ninnifoxx var spioner og der findes bevis på det :p
 

DeletedUser1342

Guest
Hahah, kunne sendt deg screenshot av innkjøp gjort på kontoen denne serveren. Har dessverre ingenting å vise til, ikke brukt en krone :)


Hvordan gikk det for seg når du overtok brukeren til den med mest gull på hele heraklion? Bare forsvant det gullet eller hva skjedde, ga du dem bort?
Du kan heller sende bilde av gullbeholdningen din. Det som er relevant i denne sammenheng.

(og btw...litt flaut over at du skryter over spillet ditt på heraklion, når du egentlig ikke gjorde noe bemerkelsesverdig. Var jo gamle korku som gjorde alt på den brukeren, fikk 90% av alle utmerkelser osv. og det kjøpte han seg til. Du har sikkert spilt bra på andre servere så da får du heller referere til dem.)
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    83 bytes · Sett: 7

DeletedUser1284

Guest
Du kan heller sende bilde av gullbeholdningen din. Det som er relevant i denne sammenheng.
Kan legge deg til på skype, så får du bilde (du skal få lov å dele det videre, sikkert flere som sikler etter det). For de som ikke gidder å vente på bilde.... Trommevirvell: 1605 gullmynter :)

Startet faktisk med 0 mynter på denne serveren (levde på tiggegull siste delen av herkelion). Men grepo var så grei å gi meg 1000 mynter gratis fordi jeg ikke hadde kjøpt noe på år og dag. Resten av gullet kom fra salg av ressurser.

Dagens nyhet:
Jeg har fjernet taushetsplikten til admin over mine innkjøp gjort på kontoen, så spør i vei :)

90% av alle utmerkelser
Jeg startet den 21. Mai 2018. Så da får du telle opp antall utmerkelser etter det, kontra før. Kanskje spørre bytting om matten også :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp