Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
Viktig å ha trua på seg selv, uansett hva resten tenker ja:) du lever jo faktisk opp til dagens moderne tanker:)
 

bytting

Well-Known Member
Viktig å ha trua på seg selv, uansett hva resten tenker ja:) du lever jo faktisk opp til dagens moderne tanker:)
oisann, der gikk du visst over fra å være salty til å bli usammenhengende fxt. Lett å se hvem som har påtatt seg ansvaret med å være læremester ja:D
#misunnelsensÅk

på tide å skifte navn på ryktebørsen? det passer liksom ikke helt lenger..
smiley_emoticons_oh-no2.gif
Sant nok. Kan liksågodt skifte navn formelt nå til 'byttingbørsen':)
 

DeletedUser1011

Guest
Tror det er bra bytting ikke er sønnen min, det hadde blitt en spoiled brat :D herregud, så bra han er :D
Let's go, det vrimler av spillere som piver og tuder :O Sender du ut en felles, gulpis? At du har påtatt deg ansvaret for mottak av syt?
 

DeletedUser1284

Guest
oisann, der gikk du visst over fra å være salty til å bli usammenhengende fxt. Lett å se hvem som har påtatt seg ansvaret med å være læremester ja:D
#misunnelsensÅk
Har tenkt litt på det. Jeg og nuts inviterer deg til en tur til Bergen. Vi kan godt hente deg med russekjerra mr. Barbarossa om du har problem med transport:) så kan du kanskje nå ut til en ny fan-skare. Fortelle oss om alle den visdommen du har å by på:)
 

bytting

Well-Known Member
Har tenkt litt på det. Jeg og nuts inviterer deg til en tur til Bergen.
Å herregud så klengete dere er...

Jeg har dessverre noe til felles med samtlige av Bergens fruentimmere, jeg kan ikke lokkes i nærheten engang av dere og den bussen:D
Anbefaler dere å vaske den da, dufter sikkert klamsvette i mils omkrets:D
 

DeletedUser1011

Guest
Foreslår av vi lar ryktis handle om spillet.
Ellers er det lite å hente i de IRL-møtene, sier ryktet.
 

DeletedUser1011

Guest
Ha en fortsatt fin lørdag, i 2016-russebussen eller hvor man enn befinner seg. Har lært mye i dag om hva man bygger spillet sitt på :) Takk :)
 

DeletedUser1352

Guest
Det rygtes at medlemmer fra Lafamilia bruger personangreb fordi de ikke kan håndtere at tabe. :)
Det rygtes yderligere at medlemmer fra LaFamiliabesidder en stor portion dobbelmoral
Det rygtes at Bytting søger flere alliancer han kan pakte med
 

bytting

Well-Known Member
Hehe:D

Morsomt å studere fasene i gullpis' salty forsøk på comeback:D

Først er det 2.klasse-fornærmelser, så mindre og mindre sammenhengende til det tilslutt koaliserer til å bare herme etter mesteren:D liksågreit det da:D


Ikke det at jeg ikke skjønner hvorfra det kommer at dette gies betegnelsen 'byttings store pakt'(#toyota).
Alltids litt morsomt med nye spillere. Hadde en veldig interessant og underholdende utveksling med en sådan i går. Interessant når nye spillere har voldsomt tydelige oppfatninger om andre utenfor alliansen. Like interessant når det blir klart at h*n har fått de servert fra ekkokammeret i alliansen. Desto mer interessant når det h*n formodentligvis har fått servert er usakligheter og usannheter. Å sitte i alliansen og prate **** om dem utenfor er nå en del av dette spillet. Å ha meninger om folk er nå en del av ytringsfriheten. Men man skulle tro det var en fordel å holde seg til fakta. Dog, alltids smigrende at (bla) jeg er et så hett tema inne i ekkokammeret. Og at det ikke greier å fremstille (bla) meg som sånn og sånn uten å måtte gå lange omveier utenom fakta's brede og rette sti er desto mer smigrende.
 

bytting

Well-Known Member
a) det er tidenes non sequitur ifht det jeg skriver.
b) lar det at du er så salty at du må ty til grovspråk snakke for seg selv.
c) lar det at du nok en gang baserer spillet ditt på ekstremgulling snakke for seg selv.
 

DeletedUser1284

Guest
baserer spillet ditt på ekstremgulling
Hahah, kunne sendt deg screenshot av innkjøp gjort på kontoen denne serveren. Har dessverre ingenting å vise til, ikke brukt en krone :) At dere gullet elendige snipes er bare morsomt:)
 

bytting

Well-Known Member
Innleggene dine er nå stafettmarathon av nonsequiturer. Men kan ta den mest opplagte.

Trenger ikke påstå at du hverken har kjøpt inn eller brukte store mengder gull for å hevde at du baserer deg på ekstremgulling.
At du inviterer skandinavias største ekstremguller og dasser etter gullangrepene h*ns er tilstrekkelig.
 

DeletedUser1284

Guest
Lær deg spillet bytting. Kanskje bruk litt til på å farme bondelandsbyer istedenfor å sitte på ryktis hele dagen :) Den der "skylde på gull" unnskyldning er oppbrukt, var det ikke en fra gjengen din som snakket om ekkokammeret:)
 
Topp