Ryktebørs

DeletedUser1284

Guest
Selvom support velger å gi noen en "ny sjanse", betyr ikke det at spillet ikke allerede er kraftig påvirket. 4-5 erobringen før NB går ut sier vel sitt. Det er alt jeg kommer til å si om det saken.

Mange som sover tungt klokken 6 på mårran på en lørdag ja.
Blitt ulovlig å erobre byer nå? stakka:)
 

DeletedUser1284

Guest
Dobbeltmoralen blomstrer:)

Du har da gjort akkurat det samme selv:)
 

DeletedUser1011

Guest
Her er vi i gang igjen :D
Nei :D Hjelper ikke hvor mye dere rigger "sannheter" heller :)
 

DeletedUser1284

Guest
Jo, det har du :)

Jeg husker godt skjønner du. Var i lederteamet med deg på byzantinium, mot slutten av serveren lå vi an til å mangle antallet vu-øyer som vi trengte/ville ha. Da gikk du på fisketur etter spillere du kunne sette på øyer for å få dem fulltallige. Mhm, greit da, men ikke greit nå?:) #dobbeltmoral
 

DeletedUser1011

Guest
Usj, stygg sak. Og det var et forsøk på å ødelegge byz og rigge for seier? Dypt fascinerende hva slags skylapper dere setter på i forsvarsforsøket :)

#ingen moral
 

DeletedUser1284

Guest
Stygg sak? De vant da på rette viset o_O

Rigge for seier? Skal det så lite til:D

Ville bare påpeke at du har gjort det selv, og sytingen ikke helt når frem til meg :)
 

DeletedUser1011

Guest
Skjønner det siden det er jeg som får alt sytet i spillet :O Du må ta dem i mot når de kommer med det :O

Skal vi prøve en ny argumentasjon for en gangs skyld? #ekkokammeret
 

bytting

Well-Known Member
Beklager på forhånd om jeg er en festbrems med den fantastiske språkforståelsen min:)

Det er offentlig kendt at en viss person har lett febrilsk i åresvis etter noe 'dobbeltmoralsk' å ta AM på, som en kaptein Ahab og sin hvite hval. At Gullpis etter å ha følt seg ydmyket og butthurt etter å ha blitt fullstendig parkert på ranken av AM på forrige server, #numbersDontLie, har gitt han selskap på baugen har vært mer enn godt synlig.
Dere må jo bare kose dere i deres pilegrimsferd, for all del. Men vil anbefale dere å slå opp 'dobbeltmoral', så dere forstår hva ordet faktisk betyr, #semanticsDontLie.
Litt kleint å vandre rundt i søken over halve jordkloden, for så å komme hjem og oppdage at dere fant ikke var det dere lette etter:)
 

DeletedUser1284

Guest
Ydmyket, whow, nei nei, vant serveren jeg:)

Alltid like søtt å høre deg snakke om tall bytting:) Den lille gangetabellen følger du til punkt å prikke. Det skal du ha am, sønnen din hoppet ikke over barneskolen ihvertfall ;)
 

bytting

Well-Known Member
Ydmyket, whow, nei nei, vant serveren jeg:)
"Du" vant serveren fxt. Den serveren var vel ihjelpaktet lenge før du kom inn. Men sikkert sjarmerende for kollegaene dine at du tar "æren" for det.

Er vel bare å sjekke hall of fame. Er vel ingen som tviler på hvilken rank det er vi snakker om. Og ja, det var litt klamt og åpenbart når du stadig oftere dro inn AM i samtaler helt umotivert og uten relevans, parallelt med at hun seilte nærmere og nærmere deg på ranken. Og når du henter inn Alex Jones som konsulent i besettelsen din etter det er blitt slått fast at AM parkerte deg, uten tegn til å måtte svette for det, blir det for enkelt å se at her er det noen som ikke greier å håndtere sin sjalusi og følelse av å ha kommet til kort. Er visst ingen krenkelse større enn at noen er bedre enn en.

Den lille gangetabellen følger du til punkt å prikke.
Får bare beklage på det dypeste at jeg er så smart:) Håper det er forståelse for at det er noe jeg ikke kan noe for, er bare født sånn:)
 

DeletedUser1011

Guest
#best er greia, åpenbart :) Men tror det har begrenset underholdningsverdi for andre. Kjedelig når ting går på repeat, og ærlig talt, det ekkokammeret må være tidenes minst ventilerte. Eneste er når noen nye kommer inn og sender det samme gamle på PM. Jeg klarer ikke en gang å synes det er stas at dere holder på. Og ikke minst, dere gjør absolutt nada for å fikse issuene deres ved å holde på. Selv ikke jeg er like opptatt av meg som dere er :O
 

DeletedUser1284

Guest
Så lenge dere slutter å syte skal jeg slippe å komme med argumenter :) #everyoneishappy
 

DeletedUser1011

Guest
Det blir vanskelig, når du sier alt utenfor ekkokammeret er syt :O
 

DeletedUser1284

Guest
Jaja, den der mor og sønn taktikken er litt søt da:) kanskje du skulle lett etter flere supportere bytting, så kan du skinne litt på forumet fremfor å snakke til luft. Tips: mozarten som du er kan du sikkert spille "bæ bæ lille lam" på ally-forumet, så skal man ikke se bort ifra at det kommer en liten sau :)
 

bytting

Well-Known Member
Tror ikke du skal projisere at du føler deg som en liten unge i AMs nærvær els over på meg.

Men morsomt å se mønsteret gjenta seg, du blir så dårlig på å lete opp fornærmelser når du blir salty:D
 

DeletedUser1284

Guest
Jaja, vi ser da hvem som mister spiller etter spiller til "fienden":) du blir ikke litt salty over at folk vil spille med meg fremfor deg? :)
 

bytting

Well-Known Member
"Mister spillere til fienden", nå er du litt på bånnen av fornærmelsesbøtta.

Og P.S, i motsetning til andre trenger jeg ikke supportere og ekkokammerheiagjeng for å skinne på ryktiss, greier det helt alene:D

#fabulouz
 

DeletedUser343

Guest
på tide å skifte navn på ryktebørsen? det passer liksom ikke helt lenger..
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 
Topp