Ryktebørs

DeletedUser823

Guest
1605 gullmynter
Det ryktes at du skal få lov til å gi meg litt når du sitter på mer gull enn meg
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Kanskje spørre bytting om matten også :)

310

Litt usikker på hva du forventer at jeg skal bidra med(men klager ikke siden jeg er en mons etter oppmerksomhet.)
Kanskje å underholde litt med anekdoter? Feks den fra sist gang du skulle "bevise" ting med bilde, og beviste at det ble innkjøpt dobbelt så mye gull som du påsto. Si i fra om det var den anekdoten du ville jeg skulle fortelle
thumbsup.png


#BI #NumbersDontLie
 

DeletedUser1284

Guest
Der gikk bytting i forsvarsmodus som alltid:)

Mhm, siden jeg var så grei med dere og gav dere bevisene dere etterspurte kunne vell ikke dere gjort det samme. Fjerne taushetsplikten :) Er helt mulig i ifølge norsk lov. Ja, har lest meg opp:)
 

bytting

Well-Known Member
Gikk jeg i forsvarsmodus? Hva i all verden har jeg å forsvare? Ler

Venter vel egentlig fortsatt på at du skal svare på det i fra i går, men der ble det visst stille i fjøset.
 

DeletedUser1284

Guest
Whow, over i frustret-modus nå:)

En kan ikke få alt man ønsker seg i livet dessverre ;)
 

bytting

Well-Known Member
Hehe, tydeligvis ikke.

Kan godt fortsette jeg, siden jeg vet svaret. Dere må gjerne få sitte og prate **** om eksterne spillere i ekkokammeret(jfr ytringsfrihet). På hele byzants satt du og delte PM-korrespondansen du hadde med Nuts på felleschatten og harselerte og lo. Var underholdende det, for all del, men skjønner at variety is the spice of life, samt at det kanskje blir litt kleint å latterliggjøre Nuts nå når han sitter i chatten gjerne. Så om du/dere velger ut meg og/eller andre så må du/dere gjerne gjøre det, men fint om det er sånn nogenlunde i området av å være sakligheter og fakta det som utdeles.
 
Sist redigert:

DeletedUser1350

Guest
For dem som lurer, så går det et rykte om at jeg en en spion.
Dette bunner i min uttalelse: "eg kommer til å pumpe han for opplysninger de neste timene før jeg kommer hjem"
Hvor resultatet av en kjempefin samtale med Samuraien ble til at jeg uttalte: "virker som en fin fyr han samuraien"
Jeg føler at "virker som en fin fyr han samuraien" ikke er særlig til spionasje.
Så ryktet om at jeg er en spion kan vel her avkreftes.
smiley_emoticons_hydra.gif

Så FLAME/ Toxic rundt dette er helt unødvendig.
Tenker vi da kan gå tilbake til gamet og ha en god gammeldags vennlig rivalisering:
 

DeletedUser1284

Guest
Hehe, tydeligvis ikke.

Kan godt fortsette jeg, siden jeg vet svaret. Dere må gjerne få sitte og prate **** om eksterne spillere i ekkokammeret(jfr ytringsfrihet). På hele byzants satt du og delte PM-korrespondansen du hadde med Nuts på felleschatten og harselerte og lo. Var underholdende det, for all del, men skjønner at variety is the spice of life, samt at det kanskje blir litt kleint å latterliggjøre Nuts nå når han sitter i chatten gjerne. Så om du/dere velger ut meg og/eller andre så må du/dere gjerne gjøre det, men fint om det er sånn nogenlunde i området av å være sakligheter og fakta det som utdeles.
Pust:) helt ok å være frustrert, handler bare om hvordan du takler det:)

Ja, selv jeg kan bli lurt. Syte propaganda fra deg en hel server påvirker virkelig bra:)
 

bytting

Well-Known Member
Ja, selv jeg kan bli lurt. Syte propaganda fra deg en hel server påvirker virkelig bra:)
Bullskitt, du satt helt uoppfordret og la ut de PM-remsene og dro i gang skratt. Ikke at det var noe galt i det, de PMene var jo hysterisk morsom, men du trenger ikke late som det hadde noe med meg å gjøre.
 

DeletedUser1284

Guest
Bullskitt, du satt helt uoppfordret og la ut de PM-remsene og dro i gang skratt. Ikke at det var noe galt i det, de PMene var jo hysterisk morsom, men du trenger ikke late som det hadde noe med meg å gjøre.
Derfor jeg sa propaganda.

Kan ta en historisk sammenligning sidene du er så glad i historier :)

Valget i Italia etter den andre verdenskrig ble ved hjelp av amerikansk propaganda styrt mot en side, paven var heller ikke nøytral så den figuren kan velo få :) var ikke amerikanere som avga stemmene, men de var med å påvirke:)det samme med meldingene du snakker om:)

:)
 
Sist redigert av en moderator:

bytting

Well-Known Member
Bullskitt igjen. Det var du som dro i gang det der hver gang, at vi satt og lo av det er ikke 'propaganda'. Og når de PMene inneholdt så mange løgner så kommenterte vi hva som var løgner, det er ikke propaganda, men man kan jo spørre seg hva det er når noen sitter og sender løgner på PM til halve serveren. Hvis man vil vite hvem som er manisk opptatt av hvem så er det nå bare å se på bynavnene til Barbara på Ithaca. #ObsessedMuch?

Beklager men du lurer ingen med at dette "skiftet" ditt handler om noe annet enn hvor butthurt du ble når AM cruiset forbi deg på ranken på Hera. #NumbersDontLie. Er nå noe som heter sammenfall i tid.
 

DeletedUser760

Guest
Derfor jeg sa propaganda.

Kan ta en historisk sammenligning sidene du er så glad i historier :)

Valget i Italia etter den andre verdenskrig ble ved hjelp av amerikansk propaganda styrt mot en side, paven var heller ikke nøytral så den figuren kan velo få :) var ikke amerikanere som avga stemmene, men de var med å påvirke:)det samme med meldingene du snakker om:)
Ett smilefjes til, så tror jeg på deg :) :) :)
 

DeletedUser1284

Guest
Du er litt søt bytting. Det skal du ha:)

Du er fult i gang med ny propaganda ser jeg. Virker som rekruttering av ny medlemmer til "sytingene" øker, hva er årets motto? :)

PS: jeg redigerte inn et smilefjes ekstra. Jippi, da har jeg en som tror på meg:)
 

bytting

Well-Known Member
"Propaganda". Er det det nye "dobbeltmoral"? Som var det nye "fremmedord"?

Sorry mac, denne Orwellianske taktikken din funker ikke. Jeg har en unikt og sjeldent god språkforståelse. Jeg har absolutt gehør(#Amadeus) når det kommer til ord og begreper. Å skulle snike inn en ny definisjon av begrepet 'propaganda' ender bare i mageplask. Å svare og kommentere i forhold til løgner en blir presentert er ikke propaganda. Ikke i nærheten. Noen ville vel si det er nettopp det motsatte, kontrapropaganda.
 

DeletedUser1284

Guest
Det var litt av et motto. Spørs hvor lenge medlemmene blir med en slik frustrert leder:)
 

bytting

Well-Known Member

Her var han nå "smart" nok til å legge ut prnt screen av propagandaen sin på heraks ryktebørs, så er bare å gå tilbake å se for de som er interessert.

Hva slags svar fikk du da du spurte deg selv hvordan jeg kunne vite nøyaktig hvemfra du fikk dette, uten at det ble sagt? Sånn apropos propaganda.
 

DeletedUser1284

Guest
Mhm, jeg ble litt nysgjerrig. Hvilken juks var det vi hadde bedrevet på denne serveren? :)
 
Topp