Ryktebørs

DeletedUser1011

Guest
Ryktet sier at folk må roe seg litt ned i spillet. Å skjelle ut folk og blokkere PM, er liksom ikke veien å gå. Spesielt når mottaker ikke skjønner hva det dreier seg om :)

#Toxic
#Flame
 

DeletedUser1351

Guest
"Det ryktes" at den flere i Familia kaller noob på pm, tok en by fra dem i dag tidlig med et KS angrep alene
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Vanskelig å ta en by fra en inaktiv spiller vil jeg tro, har aldri hatt så vanskelig pvp før
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at noen spillere ikke vet om sine egne aktive spillere engang
smiley_emoticons_irre.gif
 

Fabi2

Active Member
Det ryktes at noen har kraftig språkbruk på Knossos.
Det ryktes også at noen ber meg slutte å snakke, men selv er en "dårlig taper" når rollene har byttet.
 

DeletedUser1354

Guest
Det ryktes at saker ofte har flere sider enn bare en og to eller kanskje tre - det ryktes også at dette forum består mye av mennesker som dekker sine egne feil med å rakke ned på andre - ingen er feilfrie, den som sier det lyver ryktes det.

Rykte sier videre at jeg er en som liker at alle sider av en sak kommer frem, ikke bare bruddstykker tatt ut av en sammenheng, de fleste som leser her vet aldri hva som ligger bak meldinger, uttalelser, utbrudd også videre - det gjelder begge sider i en konflikt.

Det første som forsvinner i en konflikt er sannheten ryktes det at en vis mann har sagt.
 

DeletedUser1351

Guest
Ryktes at folk foretrekker å sove lenger enn til kl. 5 for en hk.
 

DeletedUser1357

Guest
Det ryktes at La famila sover tungt

Det ryktes at samuraien måtte blokkere meg <3 Så søtt! Vondt å få meldinger om realiteten? At gullet ditt ikke gir deg ære men gjør deg latterlig?
Er ikke plagsomt å miste by til deg engang. Det eneste som er plagsomt er at du tror at folk synes du er god
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Lol, å ikke si at han er god blir for meg og mange andre en vits. :)

Litt søtt å snakke sånn etter å ha mistet så og si alle byene du eier, tøft:)
 

DeletedUser1284

Guest
Dere har nå hver server kalt alle som smadret dere elendig, så trenger vell ikke å forklare det mer nøye:)
 

bytting

Well-Known Member
Fortsatt butthurt for at jeg kalte deg middelmådig? Kan ikke noe for at jeg er ærlig.

Litt komisk da. Vi harselerte med at du ikke fikk til noe uten å bygge spillet ditt på gull sist. Og hva svarer du med? Tar inn skandinavias største guller og bygger spillet rundt gullet hans. Hvilken fantastisk måte å si at ikke engang du selv har tiltro til egne ferdigheter.
 
Sist redigert:

DeletedUser1284

Guest
Fortsett å bom på snipe dere, så kan dere leve i troen :)
 

DeletedUser1284

Guest
Fortsett å lev på gullbruken til mor:)

Ikke at det pleier å gå så bra:)
 
Topp