Ryktebørs

DeletedUser1357

Guest
Og nåran først har meldt seg inn her da.....
Lol, å ikke si at han er god blir for meg og mange andre en vits. :)

Litt søtt å snakke sånn etter å ha mistet så og si alle byene du eier, tøft:)
Ja klart du er enig at å jukse til seg 8 byer før spillet har startet er det samme som å være god
smiley_emoticons_hust.gif


Men du mener jeg er et lett bytte å ta byer fra eller? Hvorfor har du aldri tatt en fra meg? Du vet nada om hvorfor jeg har mistet de 2 byene du refererer til, men jeg kan fortelle deg nå at jeg straks mister resten også.
Jeg har nemlig ikke glede av å spille mot sånne hyklere som shipper og deg... med en gullautomat på laget også da så.

Er så fin den profilen til Shippern, virkelig rette ord fra ham... når de utrolige ledes av Korku og Shipper som ble bannet selv.

Nei kjære deg, ikke snakk om vitser du, som skjenker kameraten/fienden din for info og deretter gjør narr av ham for å være dum til fienden :)

GRATULERER SÅ MYE MED SEIEREN DERE
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser1284

Guest
Vi får se hvem som vinner:) Så får vi ta den debatten etterpå:)
 

bytting

Well-Known Member
Lol, å ikke si at han er god blir for meg og mange andre en vits.
Men tja, blir alltid nysgjerrig. Hvem, lizzm. Er det en liste over disse? Hadde jo vært interessant og se hvem som er på den listen. Men skjønner jo om den er konfidensiell.
 

DeletedUser1284

Guest
Du får logge inn på spillet å se :)

Trykk på alliansene aftermath og De utrolige:) Der står navna ramset opp;)
 

DeletedUser670

Guest
Men du mener jeg er et lett bytte å ta byer fra eller? Hvorfor har du aldri tatt en fra meg? Du vet nada om hvorfor jeg har mistet de 2 byene du refererer til, men jeg kan fortelle deg nå at jeg straks mister resten også.
Jeg har nemlig ikke glede av å spille mot sånne hyklere som shipper og deg... med en gullautomat på laget også da så.

Er så fin den profilen til Shippern, virkelig rette ord fra ham... når de utrolige ledes av Korku og Shipper som ble bannet selv.

Nei kjære deg, ikke snakk om vitser du, som skjenker kameraten/fienden din for info og deretter gjør narr av ham for å være dum til fienden :)

GRATULERER SÅ MYE MED SEIEREN DERE
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Haha at jeg blir referert for å være en hykler etter at dere bevist jukset med 18 spillere, og at jeg fikk den infoen på en fest og den gikk ut, noe som ikke har NOE Å SI fordi Mafa hadde kjørt en sjekk rett etter uansett. Nå vet jeg ikke Stine om du vet om det, men dem som jukset mest sist server var dere :) Dere brukte til å me brukeren Til Toest for å finne ut hva vi sendte ress til.

Ja vist har du hørt noe så gæærnt?? Hadde jeg gjort det mot dere kunne jeg jo like godt gravd min egen grav eller hva? Snakk til meg når du har de samme skilza å kan flexe litt kroner
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

bytting

Well-Known Member
*kremt* føler meg litt som en norsklærer som sitter og retter stiler her. Siden jeg er egentlig ganske raus skal du få en ny innlevering, så kan du tenke deg om og skrive på ny, før jeg henter frem rødpennen.
 

DeletedUser1284

Guest
Har lest forumreglene. Så det får jeg dessverre ikke lov til å kommentere
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser670

Guest
Kan viss ikke flekse kronen min til deg da Mr."Gud". Men for all del. Om du vil rette stilen jeg skrev på mobilen i full fart for å rekke kinoen så kjør på! Er i det stadiet i livet at rettskriving ikke er så viktig
smiley_emoticons_hecheln.gif


Men å kommenteret det som skjedde er vel unødvendig egt for alle vet jo sannheten om hvem som var de verste juksemakerene eller hva? Kan tenke meg Velo enda griner over at hun ikke ble invitert inn i alliansen i stede for juksemakerene Gulpis og Shippern. Vi er jo blitt de største hyklerne siden Nuts og co?? Alltid greit å ta over etter noen Grepolis legender og føre Auraen videre
smiley_emoticons_freu-dance.gif
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
Topp