Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Antar ingenting. Bare kommenterer det du skriver her.

Plager meg altså ikke at du er grumpy, er litt søtt. Så lenge du ikke skriver en ny Stieg Larsson-roman her inne da...
 

DeletedUser1352

Guest
Antar ingenting. Bare kommenterer det du skriver her.

Plager meg altså ikke at du er grumpy, er litt søtt. Så lenge du ikke skriver en ny Stieg Larsson-roman her inne da...
At skrive en roman lader jeg dig om, du er bedre til det fiktive end mig ;)
Forum krigeren Bytting
 

bytting

Well-Known Member
Jeg er ekstremt flink med fiksjon i den forstand at jeg vet nøyaktig hvor skillet mellom fakta og fiksjon er. En slags epistomologiens sankt hurberthund, kan man si. Det fant vi jo ut i den lille Pm utvekslingen vi hadde.


Forumkriger... Tja, sikkert irriterende for deg at du ikke kan blokkere meg her når jeg tar deg i en løgn, slik som ingame.
 

DeletedUser1352

Guest
Jeg er ekstremt flink med fiksjon i den forstand at jeg vet nøyaktig hvor skillet mellom fakta og fiksjon er. En slags epistomologiens sankt hurberthund, kan man si. Det fant vi jo ut i den lille Pm utvekslingen vi hadde.


Forumkriger... Tja, sikkert irriterende for deg at du ikke kan blokkere meg her når jeg tar deg i en løgn, slik som ingame.

Det kan vist diskuteres om du kan skille på fakta og fiktion ;)
Du blev blokeret for du var irriterende og høre på og ikke kom med noget relevant for mig eller spillet.
 

bytting

Well-Known Member
Nei, dessverre. Enten stemmer noe med fakta eller så gjør det det ikke. Vi er da ikke postmodernister.

Lolz, at du ble tatt i en løgn like før du blokkerte var altså bare en tilfeldighet?:D Altså hvor håpløs er du om du prøver å lyve om hva AM har sagt til deg, er jo den enkleste tingen i verden å etterprøve.
 

DeletedUser1352

Guest
Nei, dessverre. Enten stemmer noe med fakta eller så gjør det det ikke. Vi er da ikke postmodernister.

Lolz, at du ble tatt i en løgn like før du blokkerte var altså bare en tilfeldighet?:D Altså håpløs er du om du prøver å lyve om hva AM har sagt til deg, er jo den enkleste tingen i verden å etterprøve.
Hvad er det som du mener jeg lyver om ?

Vi fik jo at se hvad Stine havde skrevet til mig men du havde jo læst hendes pms sagde du ;)
vil du forsætte med at ydmyge dig selv ?
Men vi ses i spillet dig og dine 4 griffe xD
 

bytting

Well-Known Member
Ja, vi fikk se hva Stine skrev. Og vi fikk se hva du skrev.

Det er nå bare å apne pmen så ser du, du ble tatt i en løgn og så blokkerte du.
 

DeletedUser1352

Guest
Ja, vi fikk se hva Stine skrev. Og vi fikk se hva du skrev.

Det er nå bare å apne pmen så ser du, du ble tatt i en løgn og så blokkerte du.

I har jo forsøgt og pakte med alle alliancer her inde så det vel ingen løgn og stine skrev til mig og svinede mig først så lad nu være med at lyve
Ellers må du jo ændre dit navn til mytomanen
 

DeletedUser1352

Guest
Nå fabulerer du saltking. Du ble tatt i en løgn og blokkerte. End of story.
Du lyder som en politiker fordi du gentager det betyder det ikke det sandt ;)
Måske du skulle snakke lidt med en voksen om hvad forskellen er på fiktion og virkelig
 

bytting

Well-Known Member
Jeg gjentar det fordi det stemmer. Ja, godt mulig jeg heller burde snakke med en voksen om forskjellen mellom fiksjon og virkelighet, virker ikke som det nytter med deg.
 

DeletedUser1352

Guest
Jeg gjentar det fordi det stemmer. Ja, godt mulig jeg heller burde snakke med en voksen om forskjellen mellom fiksjon og virkelighet, virker ikke som det nytter med deg.
;) Det jo sandt at i har forsøgt at pakte med alle på den her server, at du lyver er bare grinagt nå vil forsætte plukke byer fra jer.
 

bytting

Well-Known Member
Altså hva tror du du kommer ut av dette med? Jeg har jo pm-rekken selv, ikke sant. Hvem som helst som vil se den kan jo bare be meg videresende den så ser de jo det. Det står jo svart på hvitt. Du burde jo tenke deg litt om før du tøffer deg. Blir jo bare pinlig.
 

DeletedUser1352

Guest
Altså hva tror du du kommer ut av dette med? Jeg har jo pm-rekken selv, ikke sant. Hvem som helst som vil se den kan jo bare be meg videresende den så ser de jo det. Det står jo svart på hvitt. Du burde jo tenke deg litt om før du tøffer deg. Blir jo bare pinlig.
Hvad bliver pinligt velo har jo netop sagt til andre at i skulle pakte med alle andre alliancer for at få mig ned med nakken :)

Vi kan jo spørge Armens han angreb La Familia fordi han ikke ville være med til at ødelægge en server med at pakte alle sammen ;)
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at den flere i Familia kaller noob på pm, tok en by fra dem i dag tidlig med et KS angrep alene
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

bytting

Well-Known Member
Synes vi ser hvem det er som tar ting en smule for personlig. Jeg gjør ikke annet enn å forkynne fakta. I dette at du blokkerte meg på PM etter du ble tatt i en løgn. Verre var det ikke.
 

DeletedUser1352

Guest
Synes vi ser hvem det er som tar ting en smule for personlig. Jeg gjør ikke annet enn å forkynne fakta. I dette at du blokkerte meg på PM etter du ble tatt i en løgn. Verre var det ikke.
Det jo ikke løgn at velo har paktet med hele serveren ;)

Eller jo der var nogle der ikke ville pakte med jer og bare hygge spille men så angreb i dem men ks sank :p
Nå bytting vil gulde frem lidt mere og tage en by til :p
 

DeletedUser1350

Guest
"Det ryktes" at jeg har fått mange flotte tips av Samuraien, som jeg er utrolig takknemlig for.
Videre har jeg også fått stor respekt for hans kompetanse og dyktighet nå da jeg har fått mulighet til å bli bedre kjent med han ingame.
Så for fremtiden håper jeg alle kan "jekke" seg ned et par hakk når det gjelder Flame/ Toxic også på PM.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp