Ryktebørs

bytting

Well-Known Member
Det jo ikke løgn at velo har paktet med hele serveren ;)

Eller jo der var nogle der ikke ville pakte med jer og bare hygge spille men så angreb i dem men ks sank :p
Nå bytting vil gulde frem lidt mere og tage en by til :p

Hehe, ingenting av det du skriver henger da på greip.

Og at du skifter tema sier alt...
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Hehe. Sier det en gang til: det er tåpent av deg å sitte og nekte for å ha sagt noe på PM når jeg sitter med PMene. Ikke sant? Det er bare for hvem som helst å be om å få de videresendt, så leser de jo det svart på hvitt.

Og da trenges det ikke si mer om det, du går bare i sirkler. Like før du snovver i skolissene dine.
 

DeletedUser1352

Guest
Hehe. Sier det en gang til: det er tåpent av deg å sitte og nekte for å ha sagt noe på PM når jeg sitter med PMene. Ikke sant? Det er bare for hvem som helst å be om å få de videresendt, så leser de jo det svart på hvitt.

Og da trenges det ikke si mer om det, du går bare i sirkler. Like før du snovver i skolissene dine.
Jeg nægter ikke at have sagt noget velo har jo sagt hun skulle pakte med hele serveren med at få mig ned med nakken ;) det blevet bekræftet af Armens
Pakteren bytting :p
 

bytting

Well-Known Member
Nå kommer du med en hel masse uvesentligheter som ikke angår temaet. Det får deg bare til å se stakkarslig ut
 
Sist redigert:

DeletedUser1354

Guest
Det ryktes at det er opprettet ett diskusjonsforum, nei vent litt...... det var visst fakta. Det er ihvertfall ett rykte at rykteforum skal brukes til å spre rykter og slikt. Tror det er flere som ønsker at diskusjoner kan tas i riktige forum - men det er nok sikkert bare ett rykte
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser1352

Guest
Nei. Ble bare litt mye rævslikking, så alarmen min gikk.

Deler du ut gull til de som sier fine ord om deg på forum? Jeg kunne gjerne trengt litt nemlig. Pm meg ingame, så ordner vi en avtale!

Kan godt være du kalder mig noob osv og gulder og hvad du ellers finder på af ord eller har hørt fra bytting men det ændre ikke på det 2-0 til mig din snipe ikke funkede eller magi.

Derimod var min timing god og tog din by ;) skal vi snart gøre det til 3-0 ?
Du kan jo se om du kan få en by af nogle på øen ? for dit ks i morges sank jo i havnen xD
 

DeletedUser823

Guest
Det ryktes at når du sender 1 angrep i nb så er det terror.

Det ryktes også at når du tar en by kommer det bir snipe 10 sek bak ks?

Det ryktes igjen at når du tar en by, får du melding om å bli påkjørt.

Hvem er idioten her?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser760

Guest
Det ryktes at når du sender 1 angrep i nb så er det terror.

Det ryktes også at når du tar en by kommer det bir snipe 10 sek bak ks?

Det ryktes igjen at når du tar en by, får du melding om å bli påkjørt.

Hvem er idioten her?
smiley_emoticons_confusednew.gif
Det er deg det, drake
 

DeletedUser1342

Guest
det ryktes at enkelte her inne ikke skjønte hva som stod i posten til mafa3k....men for å minne deg på hva han skrev samurai...så var det at man ikke skulle sende pm´er her.
 
Topp