DeletedUser670
Guest
Feil igjen xD Hørt om forkurs i mattematikk? Det er slik på flere høyskoler nå, ikke forsent å melde seg på å friske opp minnene litt 
Nå vet jeg fortsatt ikke hvem dere er. Men jeg kan lese stats. Og det var ikke 5 eller 4... Siden alle kan sjekke manuelt kan du jo uansett dele. Ingen skade skjeddMan får sjekket manuelt hvem som er utestengt. Da var det 5 stykker man fikk opp på hos dere. Nå husker jeg ikke hvem den 5 var så skal ikke være for påståelig, men minst 4 altså uansett.
Du unnviker spørsmålet altså.Du får spørre AM om hun har noen gode tips til skole![]()
Evt så må du spørre Shippern hvor de har forkurs i norsk ogsåDu unnviker spørsmålet altså.
Mulig jeg får spørre Czared, siden han er mann nok til å svare.
Evt så må du spørre Shippern hvor de har forkurs i norsk også![]()
Mulig jeg får spørre Czared, siden han er mann nok til å svare.
Jeg svarte på spørsmålet med dine ord. Du er tydeligvis så fantastisk i norsk så du klarer nok å finne ut av detEr jo veldig lett å tolke hva som ligger i at du unnviker spørsmålet. Ja, jeg er god i norsk, men av og til sniker det seg inn en skrivefeil. Du svarte ikke på om du "spiller på heraklion", du svarte på om du "spiller Heraklion". At du "spiller Heraklion" er det vel ingen som forventer siden det er en smått meningsløs setning. Så da spør jeg en gang til:
spiller du på heraklion?
Jeg tror du selv klarer å understreke hvor dum du er uten at jeg trenger å hjelpe til...Ja, nettopp. Hvor dum tror du jeg er? Og når jeg formulerer spørsmålet korrekt klarer du ikke å svare på det.
Eller vi kan jo prøve en gang til:
Spiller du på Heraklion?
Da sier vi detDet understrekes veldig tydelig at du unnlater å svare på et spørsmål.
Takk for at du bekrefter det.Da sier vi det![]()
Jeg trodde nattoget var det tregeste som fantes. Så feil kan man taTakk for at du bekrefter det.
Har seg nå i hvert fall sånn at noen fikk unban for å ha blitt erklært uskyldigMan får sjekket manuelt hvem som er utestengt. Da var det 5 stykker man fikk opp på hos dere. Nå husker jeg ikke hvem den 5 var så skal ikke være for påståelig, men minst 4 altså uansett.
Skrattet mye av denne siste døgnet ca. Fantastisk. Ryktiss skuffer sjelden som kilde til underholdning.Nå vet jeg fortsatt ikke hvem dere er. Men jeg kan lese stats. Og det var ikke 5 eller 4... Siden alle kan sjekke manuelt kan du jo uansett dele. Ingen skade skjedd![]()
Den beste. Jeg har vurdert å starte igjen. Skal bli best!
Og til Czared:
1 Juli 2014 hadde Czared og Dakapo innlegg på hyper ryktebørs om å ha mentorer i denne "opplæringsverden"![]()
Hvor ble det av dette![]()
![]()
Et verre petimeter tror jeg man skal lete lenge etter. Makan!Er jo veldig lett å tolke hva som ligger i at du unnviker spørsmålet. Ja, jeg er god i norsk, men av og til sniker det seg inn en skrivefeil. Du svarte ikke på om du "spiller på heraklion", du svarte på om du "spiller Heraklion". At du "spiller Heraklion" er det vel ingen som forventer siden det er en smått meningsløs setning. Så da spør jeg en gang til:
spiller du på heraklion?