Ryktebørs

DeletedUser1020

Guest
Trenger jo ikke være sure på noen bare fordi man erobrer en by. Kan for øvrig ikke se at The British Empire har klart tilsvarende (altså fra Ellada), til tross for sin markante større størrelse.


Haha, har ingenting med det å gjøre :p

Er bare spillere som sier at Nameless er sur på Ellada grunnet Upsilon... :p

Har ingenting om at de har erobret en by :p
 

bytting

Well-Known Member
smiley_emoticons_tubbie3.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Haha, har ingenting med det å gjøre :p

Er bare spillere som sier at Nameless er sur på Ellada grunnet Upsilon... :p

Har ingenting om at de har erobret en by :p

FYI, vi spilte ikke på Upsilon, om det var en allianse som het det samme der, godt mulig, men det var ikke oss.
 

DeletedUser787

Guest
Folk er så glade i å spekulere og lage rykter... skulle tro enkelte hadde bedre ting å gjøre med tiden sin...

Jeg er glad i trioen jeg <3
Har byttet hotellrom, så de ikke finner meg og mine lugubre venninner...
 

DeletedUser1036

Guest
Ryktes at Decare ønsker nye naboer velkomne med gratis kjeks og kp. Det setter vi pris på
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Decare ønsker nye naboer velkomne med gratis kjeks og kp. Det setter vi pris på
smiley_emoticons_lol.gif

Hehe, jeg forventet ikka at dere skulle besøke øya :p Vi for komme på kaffe og sjeks besøk igjen , dere er velkommene :)
Men kom før jeg ombesttemmer meg da!!
smiley_emoticons_kaffee2.gif
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser787

Guest
Hva er sjeks?
Er det blanding av sex og kjeks?
Vurderer å ta meg en tur jeg også :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er sjeks?
Er det blanding av sex og kjeks?
Vurderer å ta meg en tur jeg også :)

Jau, jau, er jo omringet av gode erfarene spillere, så hvorfor ikke:confused: :)
Er bare til å ta deg en tur petter :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Hva betyr eller er "kjekksen"? Er det referert til meg som en kjekk person? Tusen takk, Queen Even, det var hyggelig sagt :)
 

DeletedUser

Guest
Hva betyr eller er "kjekksen"? Er det referert til meg som en kjekk person? Tusen takk, Queen Even, det var hyggelig sagt :)

Jeg mente å skrive at du er vekommen på kaffe og kjeks og ikke sex, som i sjeks XD
Og da er det bare til å spise å hygge deg så mye du vill :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Weeee!
Men du får ikke vite hvilket hotellrom jeg bor på!!!!
 

DeletedUser

Guest
På grepolis ryktes det at det er mange som er store i ord, men liten på grepolis jord!

På forum ryktes det at det er alt for mye "koseprat", men no action! Noen som har et saftig, skikkelig rykte som vil overraske alle brukere her inn? I like it juicy!
 

DeletedUser1036

Guest
På grepolis ryktes det at det er mange som er store i ord, men liten på grepolis jord!

På forum ryktes det at det er alt for mye "koseprat", men no action! Noen som har et saftig, skikkelig rykte som vil overraske alle brukere her inn? I like it juicy!

Ryktes at Ellada og Vanguard enda ikke har tatt byer fra hverandre, er det bare meg, eller lukter dette IAP?
 
Topp