Ryktebørs

DeletedUser1022

Guest
Hvem vet, må nesten høre hva Acron har å si til dette, da jeg aldri har vært borti han/hun

Kjærlighet ved første blikk?
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser1196

Guest
Kortid det blir bryllup, var sjuk sugen på kake
smiley_emoticons_hexefliegend.gif
Kake??! Hadde vært rått med en fridag fra grepolis med en heidundrende fest!
smiley_emoticons_lol.gif
alle grepospillerne er velkomne regner jeg med? Mye som skulle vært diskutert over en karsk og en konjakk der!
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Kake??! Hadde vært rått med en fridag fra grepolis med en heidundrende fest!
smiley_emoticons_lol.gif
alle grepospillerne er velkomne regner jeg med? Mye som skulle vært diskutert over en karsk og en konjakk der!
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Da blikkje fest uten kake
cigrmpfofys5xtiks.gif
 

DeletedUser1036

Guest
Hmm, er det tvangsgifting jeg ser? Trodde sånt var ulovlig her til lands... Jaja, skal det bli kake må nok vår kjære bakermester Decare stille opp, jeg sier bare en ting. Jeg baker ikke!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, er det tvangsgifting jeg ser? Trodde sånt var ulovlig her til lands... Jaja, skal det bli kake må nok vår kjære bakermester Decare stille opp, jeg sier bare en ting. Jeg baker ikke!

Jeg stiller gjerne opp, for å lage noen "Cookies" og sjokolade kake
smiley_emoticons_hexe3b.gif

Også skal paret bli gift lykkelig alle sine dager!!
smiley_emoticons_brautpaar-reis.gif
 

DeletedUser1020

Guest
Uff. Den hendelsen var jo helt tullete.

Akkuratt lik som julekalender hendelsen fra i fjor. Ikke noe spenning her!

:( :( :( :(
 

DeletedUser760

Guest
Uff. Den hendelsen var jo helt tullete.

Akkuratt lik som julekalender hendelsen fra i fjor. Ikke noe spenning her!

:( :( :( :(

Det er i det minste ikke noe dagens premie som gir den største gullern 25 gratis kulturpoeng :) Kunne vært så mye verre! Men var lovet en premiumfri event, så skjønner at mange blir skuffa :rolleyes:
 

DeletedUser787

Guest
Bare å borre hull i skattekisten til Speidern, Oter og LTPD, så renner det bøtter og lass ned i min lomme
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser1245

Guest
Her hadde dere ein morsom liten side. Får legge ut eit rykte da..

Ryktes om at Ellada er meir opptatt av å ødelegge for små uskyldige spillere enn å la dem spille på serveren. Trudde dem ønsket flest mulig spillere eg. Ser meir ut som dem prøver å utrydde dem små som prøver :) Vanskelig å finne fiender spør eg da?

Trur dessverre ikke det er håp for oss å bli værende på serveren. Ønsker dykk alle lykke til!

PS: Forsvarrankingen er gøy å se :)
 
Topp