Ryktebørs

DeletedUser1017

Guest
Sometimes you eat the bear ... and sometimes the bear eats you.

Og jeg som trodde du var løve
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Liker veldig godt at serverens største allianse fortsatt tar seg tid til en jordskjelvkampanje mot en liten, søt og uskyldig gullhenter:) Heldigvis er de så gavmilde med nettopp gull at det å få opp igjen muren i en fei er 0 problem om det skulle trenges!

Liker også at folk er konsekvente i forhold til tidligere uttalelser, det er viktig å stå for det man sier
smiley_emoticons_bravo2.gif


Kos med ny server og nye muligheter da! Det er som en klok person engang sa, det er viktig å skille
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

bytting

Well-Known Member
Sånn tannløs en da
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
?

Synes du?

Liker veldig godt at serverens største allianse fortsatt tar seg tid til en jordskjelvkampanje mot en liten, søt og uskyldig gullhenter:) Heldigvis er de så gavmilde med nettopp gull at det å få opp igjen muren i en fei er 0 problem om det skulle trenges!

Liker også at folk er konsekvente i forhold til tidligere uttalelser, det er viktig å stå for det man sier
smiley_emoticons_bravo2.gif


Kos med ny server og nye muligheter da! Det er som en klok person engang sa, det er viktig å skille
smiley_emoticons_cuinlove.gif

https://no.wikipedia.org/wiki/Grøt
 
Sist redigert:

DeletedUser1017

Guest
Det er virkelig synd på meg som må holde ut med all denne negative magien fra store, sterke og gode spillere
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Pettern din lurifax, dette så jeg virkelige ikke komme altså
smiley_emoticons_hust.gif


Og jeg som trodde vi var venner
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser787

Guest
Pettern din lurifax, dette så jeg virkelige ikke komme altså
smiley_emoticons_hust.gif


Og jeg som trodde vi var venner
smiley_emoticons_wallbash.gif

Du vet... det er viktig å ha et godt forhold til NUTSa sine. De aller fleste dager er man snill mot dem, mens andre dager må man dunke dem litt mot ræv
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1017

Guest
God dag mann, økseskaft del 1.


God dag mann, økseskaft del 2.

Beklager, men eventyr er mer din greie enn min kan det virke som
cifohy0y1cl7nckzw.gif


Kan dessverre ikke dele da jeg har taushetsplikt på dette emnet og KUN det...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1017

Guest
Du vet... det er viktig å ha et godt forhold til NUTSa sine. De aller fleste dager er man snill mot dem, mens andre dager må man dunke dem litt mot ræv
smiley_emoticons_biggrin.gif

Det har du helt rett i :) Og som dem sier, forandring fryder
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser1017

Guest
Mulig du har mer nytte av en spesialpedagog.

Nei jeg kan kunsten å gjøre meg forstått jeg, så skal ikke frata de som trenger det plassen sin på ventelista:) Takk for at du nok en gang understreket poenget mitt forresten
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

bytting

Well-Known Member
Nei jeg kan kunsten å gjøre meg forstått jeg, så skal ikke frata de som trenger det plassen sin på ventelista:) Takk for at du nok en gang understreket poenget mitt forresten
smiley_emoticons_bravo2.gif

Alt du har kommet med hittil er usammenhengende røre, grøt om man vil.

Poeng, er vel et poeng du febrilsk mangler.
 
Topp