Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Joiner Zuri og Pettern jeg :) haha kunne blitt en arti server da:p
 

DeletedUser787

Guest
Ønsker ikke å diskutere andre spillere, Tigris. Ref. Oleox så var nok den situasjonen og saken mye mer komplisert enn du tror, og faktisk, han forlot aldri serveren, men det er en annen historie som kun en håndfull vet om
smiley_emoticons_seb_zunge.gif


Hehe. Morsomt... det var jo bare Drillpikene i starten mot resten så vidt jeg skjønte :p Og lurer på hvor mange PM bevis jeg fikk på at du, TIGRIS aka HALVGUDEN, prøvde å snu alle andre allianser mot oss i et samarbeid, så ikke kom her å snakk til meg om "pakter og bullshit" når du er den største største cocky bullshitsnakkerene jeg har vært borti på Grepolis
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Zuri med kaptein sabeltanns skattekiste kommer.
Pettern med sminkepungen til Lokefanten og dåsa til Gry kommer.
Mafa har hevn i tankene, så han kommer nok.
Og har vi først en nordlending må vi har Braya med kanonordbruken sin også
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser760

Guest
Ønsker ikke å diskutere andre spillere, Tigris. Ref. Oleox så var nok den situasjonen og saken mye mer komplisert enn du tror, og faktisk, han forlot aldri serveren, men det er en annen historie som kun en håndfull vet om
smiley_emoticons_seb_zunge.gif


Hehe. Morsomt... det var jo bare Drillpikene i starten mot resten så vidt jeg skjønte :p Og lurer på hvor mange PM bevis jeg fikk på at du, TIGRIS aka HALVGUDEN, prøvde å snu alle andre allianser mot oss i et samarbeid, så ikke kom her å snakk til meg om "pakter og bullshit" når du er den største største cocky bullshitsnakkerene jeg har vært borti på Grepolis
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Zuri med kaptein sabeltanns skattekiste kommer.
Pettern med sminkepungen til Lokefanten og dåsa til Gry kommer.
Mafa har hevn i tankene, så han kommer nok.
Og har vi først en nordlending må vi har Braya med kanonordbruken sin også
smiley_emoticons_bravo2.gif
Ut ifra det jeg hørte når jeg snakket med oleox, var situasjonen slik at han enten skulle forlate eller lage egen allianse fordi han syntes at serveren hadde blitt så ødelagt.

Paktene vi lagde på sigma var et mislykket forsøk på å få tilbake balansen i spillet igjen. Phi er en helt annen og ny server.

Om du tror du kjenner meg, så tar du grådig feil. Vi har aldri spilt med hverandre på noen server. Du har kanskje sett litt chitchatt her og der fra interntforum og meldinger jeg har sendt deg for å sjekke om du var online, men mer en det er det ikke.

Tror du kanskje burde se en terapeut angående resten.
 

DeletedUser787

Guest
Hehe. Du er morsom. Får meg alltid til å le
smiley_emoticons_lol.gif

Du får kose deg og ha lykke til på Phi. Kanskje endelig kan du greie å fullføre noe, selv om jeg tviler
smiley_emoticons_saufen.gif

Trenger ikke kjenne deg mer, og har ikke noe ønske om det heller. Har gjort min analyse av deg og trenger det jeg vil vite.

Vi ses nok helt sikkert igjen, men gjør som Oleox gjorde på Sigma... bytter gamernavn og lever inkognito og har det morro.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at Return 29 er en kjent allianse. Spørs hvor mange som holder denne serveren ut om de kjører samme teknikk som de gjorde på sigma.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at en vellkjent spiller er ute med sine "FANTestreker" idag :)
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser511

Guest
Er redd for at denne serveren blir likedan som upsi. Gullere mot ikke gullere.....
 

DeletedUser832

Guest
dummeste dere kan gjøre er å spille med tigris og OG spartan
 
Topp