Ryktebørs

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Så du spiller? I Pandora..?

Er ikke i pandora jeg! Men om jeg er på serveren holder jeg min identitet skjult :)
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser787

Guest
Gleder meg. Dette blir artig!
smiley_emoticons_party.gif

Får bestille en time hos terapauten på oppfordring fra halvgrisen
smiley_emoticons_sauf.gif
 

DeletedUser760

Guest
Komisk at du sier det :
smiley_emoticons_lol.gif


Dere har jo "tigris" - hvem kan vell så han?
smiley_emoticons_irre4.gif

Jeg har brukt 1800 gull hittil. Foretrekker å ta byer fra gullere, fremfor å gulle opp byene selv :)


Humor at du sier det Zurifax, du som aldri har spilt med noen av oss :) Jeg liker ikke deg heller ;)
 

DeletedUser832

Guest
Jeg har brukt 1800 gull hittil. Foretrekker å ta byer fra gullere, fremfor å gulle opp byene selv :)


Humor at du sier det Zurifax, du som aldri har spilt med noen av oss :) Jeg liker ikke deg heller ;)


jeg dolker nå ingen i ryggen
 

DeletedUser760

Guest
jeg dolker nå ingen i ryggen

Jeg har aldri dolka noen i ryggen. Dolke i ryggen kan tolkes som å bevist ødelegge for noen til fordel for fienden eller seg selv. Jeg sluttet å spille, noe som er et helt personlig valg, pga det skjedde viktigere ting irl. Slik serveren var på den tiden hadde ikke det noe å si på resultatet uansett. Jeg sa at jeg kom til å slutte akutt, og mer enn det trengte ikke noen å vite. Var kanskje ikke veldig sympatisk og ikke la byene mine gå til innadeling systematisk, men som sagt hadde jeg viktigere ting irl enn grepolis på den tiden. Om man ikke greier å respektere at spillere har et liv utenom grepolis så kan man ha det så godt :)
 

DeletedUser107

Guest
Veel det er dolking i ryggen det, men kjekt at du sier ifra at du er en sånn type spiller, du vil aldri komme inn i en eventuell allianse som jeg er i en ledelse av ;)
 

DeletedUser343

Guest
Jeg har aldri dolka noen i ryggen. Dolke i ryggen kan tolkes som å bevist ødelegge for noen til fordel for fienden eller seg selv. Jeg sluttet å spille, noe som er et helt personlig valg, pga det skjedde viktigere ting irl. Slik serveren var på den tiden hadde ikke det noe å si på resultatet uansett. Jeg sa at jeg kom til å slutte akutt, og mer enn det trengte ikke noen å vite. Var kanskje ikke veldig sympatisk og ikke la byene mine gå til innadeling systematisk, men som sagt hadde jeg viktigere ting irl enn grepolis på den tiden. Om man ikke greier å respektere at spillere har et liv utenom grepolis så kan man ha det så godt :)

Hvis du ikke kan ta deg tid til en ryddig og enkel innadling, så har du vel for lite tid til grepolis ellers også?

Eller så har du bare ikke respekt for dine allierte eller ikke noe tro på dem i det hele tatt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
hehe nope, ikke sånne folk som bare blir borte eller ditcher uten en forklaring :p
vet hva du sikter til bytten, men det blir noe annet :p
 

bytting

Well-Known Member
Har ikke noe egentlig innblikk i hverken den "greia" mellom Tigris vs erobringsgjengen eller det forsvinningsnummeret. Ikke anser jeg meg for å være noen stakeholder i dette heller, men.

Hvis det er slik at dere bare "må" "hate" han fordi han gjorde noe som kanskje/kanskje ikke kan klassifiseres som backstabbing, alt etter hvordan begrepet brukes, (var vel ikke dere han "backstabba" heller) så virker jo det litt lettkjøpt enn så lenge dere har med i alliansen en av bidragsyterne i en av norsk grepolis verste backstabber-episoder.

vet hva du sikter til bytten, men det blir noe annet :p
Er vel noe av det sanneste du har sagt her på ryktiss. Kudos.
 

DeletedUser107

Guest
Må komme med noen sannheter iblant vettu, ikke bare snakke svada :p
er for det meste ærlig, er mest mot deg jeg kan muligens snakke litt svada :rolleyes: men det kan ha noe med at du kommer med så mye svada selv ;)
 

DeletedUser760

Guest
Først vil jeg si at jeg er imponert over hvor langt det går ann å få huet trøkket opp i ræva. Det gjelder de fleste av dere som kommenterte ovenfor. Ingen av dere var der, og ingen av dere har noen anelse om hvordan situasjonen var på grepolis, og hvordan situasjonen var i livet mitt.


Hvis du ikke kan ta deg tid til en ryddig og enkel innadling, så har du vel for lite tid til grepolis ellers også?

Eller så har du bare ikke respekt for dine allierte eller ikke noe tro på dem i det hele tatt.

Kan innrømme at jeg ikke hadde mye tro på de allierte, ettersom de siste aktive som var igjen etter hvert joinet drillpikene for å få kronen. Dessuten sluttet jeg sammen med 7 andre venner, og siden det hadde vært så mye innadeling fra før av var det nesten ingen i alliansen som hadde igjen byplasser, så en innadeling av byene mine og kompisene mine ville tatt år og dag av tid, noe jeg ikke hadde da.

Er ikke alltid lurt å uttale seg om ting man ikke har peiling på
 

DeletedUser343

Guest
Først vil jeg si at jeg er imponert over hvor langt det går ann å få huet trøkket opp i ræva. Det gjelder de fleste av dere som kommenterte ovenfor. Ingen av dere var der, og ingen av dere har noen anelse om hvordan situasjonen var på grepolis, og hvordan situasjonen var i livet mitt.




Kan innrømme at jeg ikke hadde mye tro på de allierte, ettersom de siste aktive som var igjen etter hvert joinet drillpikene for å få kronen. Dessuten sluttet jeg sammen med 7 andre venner, og siden det hadde vært så mye innadeling fra før av var det nesten ingen i alliansen som hadde igjen byplasser, så en innadeling av byene mine og kompisene mine ville tatt år og dag av tid, noe jeg ikke hadde da.

Er ikke alltid lurt å uttale seg om ting man ikke har peiling på

Tja. Uttalte meg ikke om akkurat den situasjonen da. Tenkte sånn generelt, men fint at du oppklarer det for oss da :)
Det må da være lov å spørre et spørsmål indirekte?
 
Topp