Ryktebørs

DeletedUser107

Guest
Det er isåfall ikke bare den som lukter brent
smiley_emoticons_smilenew.gif

Wimp sin er nok enda varmere
runforhills.gif
 

DeletedUser1049

Guest
ryktet sier at pandora holder boksen åpen for alle

Merkelig. ...og jeg som var sikker på at du aldri kom til å sprette opp fra den boksen.

Ift krigsspill så tror jeg du får nok å henge fingrene i. Spanjakkene er på full fart inn her nå.
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser760

Guest
Merkelig. ...og jeg som var sikker på at du aldri kom til å sprette opp fra den boksen.

Ift krigsspill så tror jeg du får nok å henge fingrene i. Spanjakkene er på full fart inn her nå.
smiley_emoticons_biggrin.gif

Nå sa du mange dumme ord på en gang her
 

DeletedUser760

Guest
Alle vet jo at Halvgrisen var super med krigingen mot Crack på Sigma.. :rolleyes:
Skjønner ikke helt hvor det kom ifra..?
På sigma spilte jeg uten app på mobilen. Så når serveren var 4 månder gammel og avgjort, så så jeg ikke noe poeng i å kaste bort dritmye tid på å spille mot en liten allianse for å surfe inn til 2. plassen.

Du har uansett ikke så mye du skulle ha sagt etter starten deres. Dere turte jo ikke engang og kjempe mot drillpikene. Skulle vente å se hvordan serveren ble før dere bestemte dere for hvem dere skulle angripe.
 

DeletedUser1171

Guest
Skjønner ikke helt hvor det kom ifra..?
På sigma spilte jeg uten app på mobilen. Så når serveren var 4 månder gammel og avgjort, så så jeg ikke noe poeng i å kaste bort dritmye tid på å spille mot en liten allianse for å surfe inn til 2. plassen.

Du har uansett ikke så mye du skulle ha sagt etter starten deres. Dere turte jo ikke engang og kjempe mot drillpikene. Skulle vente å se hvordan serveren ble før dere bestemte dere for hvem dere skulle angripe.

Liker hvordan du gang på gang presiserer at alle må ha app så spiller du uten selv:confused:
Forøvrig så var utsagnet ditt om at jeg ikke turte å krige mot DP helt feil. Jeg kan garantere at jeg tok flere byer fra dem enn du gjorde.

Og du vil ikke spille mer, greit, men at du quitter et par måneder før VU uten å gi annen beskjed enn; "jeg slutter". Før du stikker av uten å la deg alde. Det er ikke ok.
 

DeletedUser760

Guest
Liker hvordan du gang på gang presiserer at alle må ha app så spiller du uten selv:confused:
Forøvrig så var utsagnet ditt om at jeg ikke turte å krige mot DP helt feil. Jeg kan garantere at jeg tok flere byer fra dem enn du gjorde.

Og du vil ikke spille mer, greit, men at du quitter et par måneder før VU uten å gi annen beskjed enn; "jeg slutter". Før du stikker av uten å la deg alde. Det er ikke ok.

Telefonen min var ødelagt xp holdt det hemmelig da, for at det ikke skulle lekke ut slik at noen ville utnytte det. Spiller ikke uten nå, og spilte ikke uten på tidligere servere. Jeg greide uansett å dogde ks mot meg, så det hadde ikke noe å si.
Poenget mitt var at det var i starten av serveren det hadde noe og si. Slutten var alt avgjort. Når jeg spurte hvorfor dere ikke bidro i starten av serveren fikk jeg svar direkte at dere ville vente å se ann.

Kort og presist. Trenger ikke mer bullshit en det allerede er :)
 

DeletedUser511

Guest
Kan dere heller ta den diskusjonen privat? Vil ikke at denne ryktebørsen skal bli slik som på Upsi
 

DeletedUser807

Guest
ryktene sier at FANT håper denne serveren ikke blir paktet ihjel, og Iap både her og der. Håper det vil bli 4 allianser som holder samme nivå og som IKKE har noen form for samarbeid.
Ellers har jeg kommet meg etter en hard lørdag på fylla
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser511

Guest
ryktene sier at FANT håper denne serveren ikke blir paktet ihjel, og Iap både her og der. Håper det vil bli 4 allianser som holder samme nivå og som IKKE har noen form for samarbeid.
Ellers har jeg kommet meg etter en hard lørdag på fylla
smiley_emoticons_saufen.gif

Likte denne ideen jeg :)
 

DeletedUser511

Guest
ryktene sier at FANT håper denne serveren ikke blir paktet ihjel, og Iap både her og der. Håper det vil bli 4 allianser som holder samme nivå og som IKKE har noen form for samarbeid.
Ellers har jeg kommet meg etter en hard lørdag på fylla
smiley_emoticons_saufen.gif

Er skikkelig FFA ville jeg likt å se :D
 
Topp