Ryktebørs

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at jeg vurderer å starte for å utslette Tigris... igjen
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Du vurderer å starte her fordi du kjeder deg på svenske servere.
 

DeletedUser787

Guest
Kjeder jeg meg i Sverige?
Hva vet du om det... ?
smiley_emoticons_irre.gif


Vårt kompliserte forhold, Halvgris... Kan vell ikke bryte tradisjonene
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
?
 

DeletedUser511

Guest
Ser at dere tydeligvis har en fortid bak dere :confused:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1022

Guest
Kjeder jeg meg i Sverige?
Hva vet du om det... ?
smiley_emoticons_irre.gif


Vårt kompliserte forhold, Halvgris... Kan vell ikke bryte tradisjonene
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
?

Er i Sverige kvart år så begynner og det er ikkje så veldig gøy :=)
Så derfor er svenske server også kjedelige då :p
 

DeletedUser787

Guest
Tigris og jeg har "kjent" hverandre altfor lenge, men han er fortsatt en særing med stor kjeft
smiley_emoticons_biggrin.gif

Av en eller annen grunn havner vi alltid på hvert vårt lag. Når det går bra er han glad, men når han får motstand og ikke klarer å stå imot lenger, og taper (som vanlig), blir han sur og klager, samt slutter...
cifojb85jytq5h07g.gif

smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Sverige er fint det, Queen Even
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Koser meg på paradisstranda.
Men sitter mest å mimrer over den fine tiden som har vært på Sigma nå. Avsluttes vell i natt eller i morgen natt. Mye morro som nå skrives inn i historiebøkene
smiley_emoticons_nicken.gif
 

DeletedUser760

Guest
Tigris og jeg har "kjent" hverandre altfor lenge, men han er fortsatt en særing med stor kjeft
smiley_emoticons_biggrin.gif

Av en eller annen grunn havner vi alltid på hvert vårt lag. Når det går bra er han glad, men når han får motstand og ikke klarer å stå imot lenger, og taper (som vanlig), blir han sur og klager, samt slutter...
cifojb85jytq5h07g.gif

smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Sverige er fint det, Queen Even
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Koser meg på paradisstranda.
Men sitter mest å mimrer over den fine tiden som har vært på Sigma nå. Avsluttes vell i natt eller i morgen natt. Mye morro som nå skrives inn i historiebøkene
smiley_emoticons_nicken.gif
nå må du roe ned livmoren ett 3 hakk her, 123.

Det du referer til som mye moro på sigma var jo bare de 2 første måndene når det var kriging. Etter det så døde serveren ut.. hvertfall rundt meg.
 

DeletedUser1022

Guest
Sverige er fint det, Queen Even
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Koser meg på paradisstranda.
Men sitter mest å mimrer over den fine tiden som har vært på Sigma nå. Avsluttes vell i natt eller i morgen natt. Mye morro som nå skrives inn i historiebøkene
smiley_emoticons_nicken.gif

Dei fineste pardisstrendene finner ein jo i Italia :p
Ja, finfin tid. Men nattbonus var jo heilt på tryne når ein faktisk skal på skule :p
Phi er mykje betre
 

DeletedUser760

Guest
Dei fineste pardisstrendene finner ein jo i Italia :p
Ja, finfin tid. Men nattbonus var jo heilt på tryne når ein faktisk skal på skule :p
Phi er mykje betre

kunne ikke sagt meg mere enig. Sigma var gøy i starten, men funka ikke i lengden. Legge seg 01, og stå opp 07... Ikke noe for en skolegutt nei.
 

DeletedUser787

Guest
nå må du roe ned livmoren ett 3 hakk her, 123.

Det du referer til som mye moro på sigma var jo bare de 2 første måndene når det var kriging. Etter det så døde serveren ut.. hvertfall rundt meg.

Hehe. Fordi vi tok alle byene dine i kjernen (samt dine alliertes byer) og på frontlinjen det. Deres kjerne flyttet jo langt ut i periferien
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser760

Guest
Hehe. Fordi vi tok alle byene dine i kjernen (samt dine alliertes byer) og på frontlinjen det. Deres kjerne flyttet jo langt ut i periferien
smiley_emoticons_biggrin.gif

Det skal jeg ikke nekte for eller bortforklare for mye. Men du skal ikke nekte for at den byen var på tynn is flere ganger. Dessuten ledet vi jo før du byttet by med matador slik at du kom opp dit:) Husker jeg tok 4 dp byer før du kom og facka til alt. Heldigvis lærte jeg en del på den serveren
 

DeletedUser760

Guest
Hehe. Fordi vi tok alle byene dine i kjernen (samt dine alliertes byer) og på frontlinjen det. Deres kjerne flyttet jo langt ut i periferien
smiley_emoticons_biggrin.gif

viktig å holde rekkefølgen riktig her. Dere tok mine alliertes byer, også mine byer.
 

DeletedUser787

Guest
Det skal jeg ikke nekte for eller bortforklare for mye. Men du skal ikke nekte for at den byen var på tynn is flere ganger. Dessuten ledet vi jo før du byttet by med matador slik at du kom opp dit:) Husker jeg tok 4 dp byer før du kom og facka til alt. Heldigvis lærte jeg en del på den serveren

Hehe. Nekter ikke for det, men nå er det resultatene som gjelder
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Matador hadde ikke klart å holde den byen, og siden du var så kjepphøy og ønsket deg en større utfordring, så var jeg hyggelig nok til å ta ansvar og godtok invitasjonen din
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Men når alt det er sagt... du har lært mye siden første serveren for mange år siden og blitt en flink spiller på mange måter. Litt credz skal du få selv om jeg har en del egne meninger om deg som jeg velger å ikke dele her
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser760

Guest
Kan ikke huske å ha bedt om noen større utfordring nei. Husker jeg likte serveren sånn den var når det så lyst ut xoxo

Angående at jeg forlot den serveren, så var jeg ikke akkurat den eneste. F.eks oleox forlot serveren av samme grunn som meg. Kan ikke huske at du har flama han noe på interntforum for det? ;)
 
Topp