Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Må si at det er ynkelig av The Ex å angripe under nattbonus med bare en tropp. Kom heller med alle troppene istedenfor å vekke folk som prøver å få sove. D eneste dere gjør med det er å ødelegge søvnen til folk, det hjelper ikke dere i det hele tatt når det gjelder spillet. Har ikke noe i mot angrepene så lenge det er ordentlig angrep og ikke bare 1 tropp. Denne gangen var det mot meg og det var De Care som kom med angrepet, skjerp dere
Først å fremst angrep jeg rett etter Klokken 23:00, så det er ikke noe å klage på, om det hadde vært rundt klokken 01:00 på nattan da hadde jeg også blitt irritert!! Jeg angriper aldri midt på natten. Og jeg sender ikke kødde angrep, kødde angrep er når du angriper og trekker angrepet igjen og det midt på natten, så du har ikke noe å klage på Bannanen!!! Jeg sender i det minste ett angrep som blir fullført!!! Og det kalles faktisk takktik, som kanskje ikke du aner noe om? Og det er bare noe viss vass du kommer med Bannanen!!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har appen jeg. Vet ikke om mamba har oppdatert deg, men har fått meg ny telefon så :cool:

Og når du har appen så må du regne med at den vil gå av om natten om det er meg eller noen andre!!! Og dessuten om du ikke villl bli forstyrra om nattenn går det ann å skru av den push-melingene på appen eller skru av lyden!!! :D
 

DeletedUser

Guest
Må seie at eg støtter Bannanen her.
Å angripe i NB berre for å vekke folk er barnslig og sportslig.
Det er heilt greitt å angripe i NB, om det er eit sikkelig angrep som har meining. Men å angripe berre for å vere kødd, det er teit.
Respekter at folk har et liv uten om grepo, la dem få sove om natten.

Jeg angriper ikke for å vekke folk, dette er grepolis ett krigs spill, der alt skjer!!
 

DeletedUser1225

Guest
Hei,

Først å fremst så vil jeg si at nå snakker jeg ikke om kontinuerlige sende/trekke angrep over hele natten. eller masse angrep av 1 steinslynge pr angrep.

Nå snakker jeg om angrep som man sender får å treffe på jakt etter FS/flygere/KS og ikke minst KP eller riktige KS angrep mot byer man vill ha.
Organisert eller ikke har ingen betydning.. man kan kjøre velorganisert felles aksjoner midt på svarteste natten får den del.

1. Om du virkelig behøver søvn en natt... steng av telefonen eller sett den på lydløs.. send troppene ut på tur så du slipper miste dem pga natt angrep.. (det gjør jeg)
Det er ikke alle andres ansvar å passe på at du får din nattesøvn... tro det eller ei, det er faktisk DITT EGENT ansvar :)

(Jeg lager gjærne en detaljert guide til hvordan dette kan gjøres både på en Iphone, galaxy eller hvilken som helst smart phone. send meg en pm så forklarer jeg mer en gjærne..
Enda mer fantastisk er jo det faktum at selv om du setter telefonen på lydløs så kan vekkerklokka du VIL ha på morgenen fortsatt ringe å vekke deg.. *its like magic*)

Du/Dere spiller et spill der man kan risikere å bli angrepet mens du er Offline.. det er likt får alle.. Hadde det vert forbudt å angripe under nattbonus hadde ikke spillet tillatt det i det hele tatt.... dette var de aller fleste av dere fullstendig klar over før dere startet denne serveren.. får dere som ikke viste det.... tuff luck.. sån er livet.

Og til alle andre som klager vil jeg si dette:
https://www.youtube.com/watch?v=OK4fJhbRL1g


Missy
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og dagen jeg angrep deg med en Harpy, var fordi jeg ikke kom igjennom med en enste spion MR. B!!!!
 

DeletedUser760

Guest
Hei,

Først å fremst så vil jeg si at nå snakker jeg ikke om kontinuerlige sende/trekke angrep over hele natten. eller masse angrep av 1 steinslynge pr angrep.

Nå snakker jeg om angrep som man sender får å treffe på jakt etter FS/flygere/KS og ikke minst KP eller riktige KS angrep mot byer man vill ha.
Organisert eller ikke har ingen betydning.. man kan kjøre velorganisert felles aksjoner midt på svarteste natten får den del.

1. Om du virkelig behøver søvn en natt... steng av telefonen eller sett den på lydløs.. send troppene ut på tur så du slipper miste dem pga natt angrep.. (det gjør jeg)
Det er ikke alle andres ansvar å passe på at du får din nattesøvn... tro det eller ei, det er faktisk DITT EGENT ansvar :)

(Jeg lager gjærne en detaljert guide til hvordan dette kan gjøres både på en Iphone, galaxy eller hvilken som helst smart phone. send meg en pm så forklarer jeg mer en gjærne..
Enda mer fantastisk er jo det faktum at selv om du setter telefonen på lydløs så kan vekkerklokka du VIL ha på morgenen fortsatt ringe å vekke deg.. *its like magic*)

Du/Dere spiller et spill der man kan risikere å bli angrepet mens du er Offline.. det er likt får alle.. Hadde det vert forbudt å angripe under nattbonus hadde ikke spillet tillatt det i det hele tatt.... dette var de aller fleste av dere fullstendig klar over før dere startet denne serveren.. får dere som ikke viste det.... tuff luck.. sån er livet.

Og til alle andre som klager vil jeg si dette:
https://www.youtube.com/watch?v=OK4fJhbRL1g


Missy
Jeg vil ha guide
 

DeletedUser1022

Guest
Og til alle andre som klager vil jeg si dette:
https://www.youtube.com/watch?v=OK4fJhbRL1g


Missy

Du følte deg vell passe tøff nå ja
smiley_emoticons_dagegen2.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at bannanen er litt stresset idag og fått seg en fin velkomst pakke når han logget seg på Grepolis :) Etter at vi har fått kommet på besøk til han :D
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktene sier at bannanen er litt stresset idag og fått seg en fin velkomst pakke når han logget seg på Grepolis :) Etter at vi har fått kommet på besøk til han :D

Rykte sier at bannanen måtte ut på flytur og satt uten Internett på både tlf og pc. Kalles ikke besøk når han ikke er hjemme vet du :) Stå på å vær stolt når dere tar byer fra inaktive spillere, ser ut som det er det dere kan best
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


ikke missforstå meg, det å ta byer fra innaktive spillere er helt normalt, men det er liten skrytfaktor i det etter min mening
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
 

DeletedUser760

Guest
Rykte sier at bannanen måtte ut på flytur og satt uten Internett på både tlf og pc. Kalles ikke besøk når han ikke er hjemme vet du :) Stå på å vær stolt når dere tar byer fra inaktive spillere, ser ut som det er det dere kan best
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


ikke missforstå meg, det å ta byer fra innaktive spillere er helt normalt, men det er liten skrytfaktor i det etter min mening
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif

alltid morsomt å skryte litt når det er bannanen
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
alltid morsomt å skryte litt når det er bannanen

Ville ikke ha skrytt av å tatt en by fra en spiller som er offline, men heller kommet med en slik kommentar. " det ryktes at bananen ikke var hjemme igår da vi kom på besøk" elns. Står fortsatt standhaftig på at det ikke er skrytemateriell, men heller et godt rykte for å skape liv på børsen :)
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at bannanen måtte ut på flytur og satt uten Internett på både tlf og pc. Kalles ikke besøk når han ikke er hjemme vet du :) Stå på å vær stolt når dere tar byer fra inaktive spillere, ser ut som det er det dere kan best
smiley_emoticons_baby_taptap.gif


ikke missforstå meg, det å ta byer fra innaktive spillere er helt normalt, men det er liten skrytfaktor i det etter min mening
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif

Da var han uheldig at vi traff på ett sårt punkt akkuratt det på tids punktet, det virket ikke som om han gadd å bry seg når jeg tok Nightmare District 6 heller, men men sånt skjer, det er litt moro å snakket Bannanen når han klager så mye når han får ettlite angrep mot seg :p Så han børde ha regnet med at jeg kom får å ta byene hannes når jeg holdte på sende små angrep hele tiden
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
Da var han uheldig at vi traff på ett sårt punkt akkuratt det på tids punktet, det virket ikke som om han gadd å bnry seg når jeg tok Nightmare District & heller, men men sånt skjer, det er litt moro å snakket Bannanen når han klager så mye når han får ettlite angrep mot seg :p Så han børde ha regnet med at jeg kom får å ta byene hannes når jeg holdte på sende små angrep hele tiden
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
Kaller du angrepene dine for "ettlite angrep"?:rolleyes:
 

DeletedUser855

Guest
Hehe, fine ks forsøk dere hadde da pandora! Første ks ble tatt av sjøstorm og ks nr.2 var rett å slett flaut å se! Første deff etter ks var 3 min etter og alle ryddeangrepene landet sånn 5 min før ks:D
 
Topp