Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Du får imponere oss i kveld da :eek:
Jeg tror ikke dere ble så imopnert av forsøket mitt denne gangen:p jaja, får prøve igjen senere da :rolleyes:

Hehe, fine ks forsøk dere hadde da pandora! Første ks ble tatt av sjøstorm og ks nr.2 var rett å slett flaut å se! Første deff etter ks var 3 min etter og alle ryddeangrepene landet sånn 5 min før ks:D
gikk ikke helt etter planen akkuratt, så måtte bare finne på noe i farta, men, men hva kan man gjøre med det....
smiley_emoticons_panik4.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser511

Guest
Begynner egentlig å flire når jeg leser dette. Skryter av å få tatt en by av meg. Ja jeg satt på et fly og hadde ikke mulighet til å reagere på det angrepet, og det er greit, sånn kan d gå. Synes ikke dere i Pandora burde skryte uansett hvilken by dere tar, har dere telt opp poengene? De fleste byene burde dere klare å ta:eek:

HG du burde virkelig legge bak deg det jeg tydeligvis har "gjort" mot deg. Skjønner virkelig ikke hva det er du hakker ned så mye på meg for? Da burde du jo også gjøre det mot Wimp, Liss og Lincoln ikke bare meg. Lurer på om dere endelig har gitt opp på Bananbrød:confused:
 

DeletedUser760

Guest
Begynner egentlig å flire når jeg leser dette. Skryter av å få tatt en by av meg. Ja jeg satt på et fly og hadde ikke mulighet til å reagere på det angrepet, og det er greit, sånn kan d gå. Synes ikke dere i Pandora burde skryte uansett hvilken by dere tar, har dere telt opp poengene? De fleste byene burde dere klare å ta:eek:

HG du burde virkelig legge bak deg det jeg tydeligvis har "gjort" mot deg. Skjønner virkelig ikke hva det er du hakker ned så mye på meg for? Da burde du jo også gjøre det mot Wimp, Liss og Lincoln ikke bare meg. Lurer på om dere endelig har gitt opp på Bananbrød:confused:
Bananbrød? Operasjonen omhandler hele bannanen, ikke bare brødet
 

DeletedUser1225

Guest
Ville ikke ha skrytt av å tatt en by fra en spiller som er offline, men heller kommet med en slik kommentar. " det ryktes at bananen ikke var hjemme igår da vi kom på besøk" elns. Står fortsatt standhaftig på at det ikke er skrytemateriell, men heller et godt rykte for å skape liv på børsen :)

jeg har en!!! Ryktes at mafa3ks syntes det var så vanskelig å ta byer at han lot seg innadle får å starte på nytt slik at han kunne bruke moralen på sin side:p
 

DeletedUser1022

Guest
jeg har en!!! Ryktes at mafa3ks syntes det var så vanskelig å ta byer at han lot seg innadle får å starte på nytt slik at han kunne bruke moralen på sin side:p

Kanskje han ville spille på sin ordentlige bruker?
Som om han vinner så har han det lagra på profilen sin
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser

Guest
Begynner egentlig å flire når jeg leser dette. Skryter av å få tatt en by av meg. Ja jeg satt på et fly og hadde ikke mulighet til å reagere på det angrepet, og det er greit, sånn kan d gå. Synes ikke dere i Pandora burde skryte uansett hvilken by dere tar, har dere telt opp poengene? De fleste byene burde dere klare å ta:eek:

HG du burde virkelig legge bak deg det jeg tydeligvis har "gjort" mot deg. Skjønner virkelig ikke hva det er du hakker ned så mye på meg for? Da burde du jo også gjøre det mot Wimp, Liss og Lincoln ikke bare meg. Lurer på om dere endelig har gitt opp på Bananbrød:confused:

Ryktene sier at bannanen er litt stresset idag og fått seg en fin velkomst pakke når han logget seg på Grepolis :) Etter at vi har fått kommet på besøk til han :D
Viss du kaller dette å skryte av å ta byer fra en innaktiv spiller, så tar du utrolig feil Bannanen!!! Dette er ikke å skryte i det hele tatt!!! Dette bare et lite rykte jeg satt ut!!

Begynner egentlig å flire når jeg leser dette. Skryter av å få tatt en by av meg. Ja jeg satt på et fly og hadde ikke mulighet til å reagere på det angrepet, og det er greit, sånn kan d gå. Synes ikke dere i Pandora burde skryte uansett hvilken by dere tar, har dere telt opp poengene? De fleste byene burde dere klare å ta:eek:

HG du burde virkelig legge bak deg det jeg tydeligvis har "gjort" mot deg. Skjønner virkelig ikke hva det er du hakker ned så mye på meg for? Da burde du jo også gjøre det mot Wimp, Liss og Lincoln ikke bare meg. Lurer på om dere endelig har gitt opp på Bananbrød:confused:
Du får slutte å syte når du får angrep mot deg, og begynne å utnytte dem i steden for å syte, så går det kanskje oppover enn nedover :D
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
jeg har en!!! Ryktes at mafa3ks syntes det var så vanskelig å ta byer at han lot seg innadle får å starte på nytt slik at han kunne bruke moralen på sin side:p

Rykte kan avkreftes, jeg lot meg innadle pga jeg hadde lovet å bygge EN by, så lovet jeg å hjelpe med rekruttering. Da dette var gjort og 1 by ble til 14, kjente jeg ikke noe spillglede der jeg var og følte jeg hadde bedre ting å bruke tiden på. Så gikk det noen dager så fikk jeg et par skype meldinger av noen andre kjenninger som spurte om jeg ikke ville hive meg med. Med utgangspunkt i at jeg hjalp pandora i starten kan jeg i det minste gjøre det samme for mine andre EX "kolleger". Om jeg føler at spillgleden kommer tilbake med å spille på denne kontoen eller ilag med denne gjengen gjenstår å se.

Moral er en del av spillet, jeg kommer til å erobre byer når jeg føler for det og i utgangspunkt har jeg ingen intensjon om å forbli en liten spiller. Moral hjelper småe spiller forsvare seg selv og erobre byer, jeg har 4 byer og kommer til å ta flere. Ikke sitt å annklag meg for ting bare fordi dere er redde:cool:.

Noe som mine med og motspillere kan bekrefte har jeg aldri hatt noe problem med å erobre byer og tviler at jeg mistet den egenskapen med ett par dagers pause
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Pffft, dagdrömming er ikke realitet:p tror du på tannfeen også?:p

Driver ikke med dag drømming eller har fantasier. Ingen vits å diskutere det engang, for du får ta sorgen med tiden :)

alle vet at det er aftermath som kommer til å dra seiern hjem i år

Fadern brukt å sei at man kan drit i den ene handa å ønsk i den andre, så ser du kordan som fyll se opp først :)
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser107

Guest
Ryktet sier at Adril mangler totalt skills og må gå etter 9 åringer i stedet, bare for å være sikker på at han klarer å få inn det Ks`et så angriper han kl 02 på natta
smiley_emoticons_neutral_new.gif


Han var til og med fredet i fra alliansen, men det fikk ikke store tøffe Adril med seg
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktet sier at Adril mangler totalt skills og må gå etter 9 åringer i stedet, bare for å være sikker på at han klarer å få inn det Ks`et så angriper han kl 02 på natta
smiley_emoticons_neutral_new.gif


Han var til og med fredet i fra alliansen, men det fikk ikke store tøffe Adril med seg
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Syns det er merksnodi hvordan dette spillet utvikler seg. Folk tror at det å miste byer er så å miste huset sitt.. Må dere se til å skjerpe dere, dette spillet handler faktisk om å ta byer. Om spillern er 9 år og blir erobret av en som er 22 gir det 13 års forskjell.. Hvor mange spillere har du eller fårsåvit mata lov til å erobre med den tankegangen?
smiley_emoticons_irre.gif


jeg mener at spillere som ikke tåler å bli angrepet får finne seg et nytt spill eller starte opp feriekoloni i hav 32. Kjemp om byene isteden for å klage på meldinger. Det at folk skal lære seg spillet skal brukes som en unnskyldning er bare teit, da det å forsvare byene sine er noe av det viktigste i spillet.
smiley_emoticons_idea2.gif


Det ryktes forresten at Scorpus ikke liker å bli angrepet på denne serveren, da han svarer med å gi appterror tilbake ( angrip så trekke). Dette kommer ikke av egne erfaringer, men kilden min er til å tro på
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser107

Guest
Hehe nope, det skjer ikke, jeg er for gammel ;)

Og til deg mafa, nå var spilleren fredet i fra din allianse, noe som Adril ikke fikk med seg eller ga faen i. La nå en 9 åring få spille å ha det gøy da, trenger ikke å være en drittsekk, der ble jeg dypt skuffet over deg! :( Vi er bedre enn å angripe små barn, at du kommer med en aldersammenligning er også helt på tryne, er fortsatt en voksen mann som angriper små barn..

Jasså skulle ha likt å visst hvem den kilden din er :p Nå vil ikke jeg akkurat påstå at jeg er den verste som kommer med appterror akkurat, har gjort det 1 gang på den serveren her, og det var 2 angrep på dagen ;)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hehe nope, det skjer ikke, jeg er for gammel ;)

Og til deg mafa, nå var spilleren fredet i fra din allianse, noe som Adril ikke fikk med seg eller ga faen i. La nå en 9 åring få spille å ha det gøy da, trenger ikke å være en drittsekk, der ble jeg dypt skuffet over deg! :( Vi er bedre enn å angripe små barn, at du kommer med en aldersammenligning er også helt på tryne, er fortsatt en voksen mann som angriper små barn..

Jasså skulle ha likt å visst hvem den kilden din er :p Nå vil ikke jeg akkurat påstå at jeg er den verste som kommer med appterror akkurat, har gjort det 1 gang på den serveren her, og det var 2 angrep på dagen ;)

Kor mye resten av alliansen hva enig om ei fredning eller at selve ledelsen i Hotellet var informert om denne såkalte fredningen er jo spørsmålet da. Tror dette er en person som har lovet fredning uten å ha makt til å gjøre det.

Jeg står fortsatt for det at skal man spille grepolis så får man spille på lik linje med alle andre som spiller spillet. Folk som ikke vill bli angrepet mens de lærer seg spillet har serveren hyperborea, eller et annet hav langtlangt borte de kan simme i.

Uansett alder, kjønn eller legning, blir man med i et krigspill så får man forvente at det blir kriging
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

DeletedUser760

Guest
Hehe nope, det skjer ikke, jeg er for gammel ;)

Og til deg mafa, nå var spilleren fredet i fra din allianse, noe som Adril ikke fikk med seg eller ga faen i. La nå en 9 åring få spille å ha det gøy da, trenger ikke å være en drittsekk, der ble jeg dypt skuffet over deg! :( Vi er bedre enn å angripe små barn, at du kommer med en aldersammenligning er også helt på tryne, er fortsatt en voksen mann som angriper små barn..
dette er det dummeste jeg noen gang har lest på ryktebørsen:eek:
 

DeletedUser107

Guest
hehe var jeg små kvass mot kompisen din Tigris
smiley_emoticons_smilenew.gif

Er nok ikke det dummeste på forumet, er bare å lese postene dine det
smiley_emoticons_biggrin.gif


Men nok om det, jeg har fått munnkurv av en viss person i PH, og jeg skal respektere den
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Topp