Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
hehe var jeg små kvass mot kompisen din Tigris
smiley_emoticons_smilenew.gif

Er nok ikke det dummeste på forumet, er bare å lese postene dine det
smiley_emoticons_biggrin.gif


Men nok om det, jeg har fått munnkurv av en viss person i PH, og jeg skal respektere den
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Jeg tok med mine tidligere forumposter i beregningen når jeg kom med den uttalelsen. :rolleyes: Er planene din å sende melding rundt til hele serveren og sortere ut de som er 9 år og mindre og frede dem?
"Vi er bedre enn å angripe små barn"
 

DeletedUser1222

Guest
Jasså skulle ha likt å visst hvem den kilden din er :p Nå vil ikke jeg akkurat påstå at jeg er den verste som kommer med appterror akkurat, har gjort det 1 gang på den serveren her, og det var 2 angrep på dagen ;)

Rart hvordan jeg da satt å så på en gang du prøvde å terrorangripe meg.. var langt mer enn to angrep, og når du fant ut at du ikke hadde klart å trukket angrepa raskt nok så kom det et noen bir i angrep :) Flaut.
 

DeletedUser855

Guest
om du freder 9 åringer, er jeg fredet da? begynte med grepo som 8 åring på beta :cool:
 

DeletedUser107

Guest
Ja var ikke lett det der på mobil, appen er ubrukelig :( men det var ikke mange angrepene gitt.. og var på dagen som sagt ;)
Posten din gidder jeg ikke å svare engang ole, den legges på samme hylle som Tigris sine kommentarer
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1222

Guest
Ja var ikke lett det der på mobil, appen er ubrukelig :( men det var ikke mange angrepene gitt.. og var på dagen som sagt ;)
Posten din gidder jeg ikke å svare engang ole, den legges på samme hylle som Tigris sine kommentarer
smiley_emoticons_biggrin.gif

Nei, du trakk mye raskere enn det som er fysisk mulig å gjøre på appen, så det er også bare løgn. Ta nå å logg ut du.
 

DeletedUser1106

Guest
Nå skal jeg legge ut mitt første ryktebørs svar for dette her blir jeg bare irritert av :
Min irritasjon var ikke nødvendigvis det at guttungen min ble angrepet eller at han mistet en by, heller ikke at adrhil angrep kl 02 om natta på en gutt som han visste var 9 år noe som står i hans profil og hans allianse som heter ossunder10aar det er ikke poenget her overhodet. Men jeg hadde fått en mail av det jeg oppfattet som leder/grunnlegger i PH/PM hvor han skriver følgende :
"den 11.04.16 kl. 11:06
Ser at din sønn har blitt forsøkt spionert på her, men ingen fare.

Vi har snakket om saken, og funnet at han får være i fred, på grunn av grei profil blandt annet, at det er for å lære. Han burde kanskje likevel putte mer sølv i hula nå :p

Skulle ønske min var interessert, men han må ha mer grafikk

Med Objektiv Hilsen"
og når han da blir angrepet i går gjør jeg angripende spiller og antatt leder obs på dette og får nok en bekreftelse på at han skal legge ut dette på internt forum igjen...
Dette er bakgrunnen for min irritasjon når jeg da sier ifra til angripende spiller og KS nr 1 blir senket, for da å våkne til en gutt som er helt fortvilet fordi han mister byen på nytt uten at jeg har fått noen tilbake melding på at dette ikke er en gjeldene avtale lengre .

At dette arter seg nå som personhets og angrep på gitte spiller blir litt fjernt for meg, vi er her for å spille et spill og ja Mafa jeg vet at dette er et krigspill ;) og det handler om å ta flest mulig byer men det handler også om å få tilskudd av nye spillere for ellers går dette spillet fort dødt.
Jeg har sendt ingame meldinger med spiller og vi anser dette som et tilbakelagt stadie og guttungen har fått en uke på seg til å få sendt KS så langt vekk fra kjernen til PH/PM som mulig noe han skal gjøre, noe jeg trodde jeg vi hadde gjort sist også :p men områder vokser og plutselig er han i sonen igjen.

Hvis det er noe noen lurer på send meg en ingame PM istedenfor å dra dette noe lengre
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Bra skrevet Lupus :)

Jeg aner ikke hva du har i mot meg Thooorin, har ikke vært frekk mot deg engang og du har blokket meg ingame, du hadde ihvertfall det her om dagen Men er tydeligvis personlig med tanke på at du blokkerer meg og kaller meg nå for en løgner
smiley_emoticons_smilenew.gif
.
Men nok drama her, skitkastingen holder vi heller til upsilon chatten
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
Ja var ikke lett det der på mobil, appen er ubrukelig :( men det var ikke mange angrepene gitt.. og var på dagen som sagt ;)
Posten din gidder jeg ikke å svare engang ole, den legges på samme hylle som Tigris sine kommentarer
smiley_emoticons_biggrin.gif

Har du en egen hylle for mine kommentarer? :O

For å summere det opp for deg; går ikke ann å frede en spiller bare fordi han er en 9-åring som kjenner noen "viktige" personer på serveren. Hvis han betyr så mye for dere burde dere greie å beskytte han, istede for å syte når noen tar byen hans under erobring :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at folk er blitt lurt inn på CHI, Det sto at det var erobring når jeg klikket meg inn. men i akademiet står det opprør.
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser107

Guest
hehehe vil ikke akkurat si lurt, det var mer som en overraskelse, det holder med en erobrings server, som de fleste veit så er opprør mer populært og vil tiltrekke flest spillere :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
hehehe vil ikke akkurat si lurt, det var mer som en overraskelse, det holder med en erobrings server, som de fleste veit så er opprør mer populært og vil tiltrekke flest spillere :)

Ja de om det..Opprør er gørrkjedelig:p
 

DeletedUser760

Guest
hehehe vil ikke akkurat si lurt, det var mer som en overraskelse, det holder med en erobrings server, som de fleste veit så er opprør mer populært og vil tiltrekke flest spillere :)
Opprør er for slappfisker. Putt denne inn i hylla
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Du er gørrkjedelig
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Javell, aner ikke hva jeg har gjort deg for at du skal komme med den kommentaren, men du kan få tilbake med samme mynt om du ønsker? Var innom rykteforum til Achilles her om dagen. Da sa du hade til grepolis.no, kjedeli at du også ikke greier å holde masken når du skal gjøre en dramatisk utgang
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser343

Guest
Javell, aner ikke hva jeg har gjort deg for at du skal komme med den kommentaren, men du kan få tilbake med samme mynt om du ønsker? Var innom rykteforum til Achilles her om dagen. Da sa du hade til grepolis.no, kjedeli at du også ikke greier å holde masken når du skal gjøre en dramatisk utgang
smiley_emoticons_hust.gif

Har nok sagt "hade" til norsk grepolis flere ganger enn jeg kan huske. Flere ganger her på forum, men kommer alltid tilbake på magisk vis. Som om noen har en snor som de drar meg tilbake med ellers så skyldes det en avhengighet oppbygd over tid. Så tar meg ikke nær av den der ;)

Selve kommentaren var et direkte motsvar til din mening om opprørssystemet siden du er mer fan av erobringssystemet når du påstår noe sånt ;)

smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Du burde prøve en skikkelig opprørsserver en gang, de er gøy :)
 

bytting

Well-Known Member
Sikkert ikke nødvendigvis:)

En får vente og håpe på at neste no.opprør blir en vital god verden:)
 
Topp