Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Han svarer nok de care her, og ikke deg. Men når vi er inne på det, så spilte du også på lambda og omicron.. Gikk vel like bra der som det alltid har gått ;)
Kommer ann på hvor lenge man må spille for å kunne regne det med. Satsa ikke virkelig på noen av dem, både pga jeg ikke hadde tid, gull eller mobil til å varsle meg når jeg ble angrepet. Hvis du skal prøve å være spydig vil det se bedre ut hvis du tar noen av byene mine.
Jeg tipper du er en loker ;)
 

DeletedUser

Guest
Kommer ann på hvor lenge man må spille for å kunne regne det med. Satsa ikke virkelig på noen av dem, både pga jeg ikke hadde tid, gull eller mobil til å varsle meg når jeg ble angrepet. Hvis du skal prøve å være spydig vil det se bedre ut hvis du tar noen av byene mine.
Jeg tipper du er en loker ;)

jeg har alltid satsa selvom jeg ikke hadde gull, trenger ikke å ha gull for å være en god spiller, jeg hadde ikke kommet inn i Dovakiins Rising vis jeg ga opp, selv om jeg falt fra 300.000 poeng til 2k poeng fordi jeg fikk alt for mye å gjøre på servern med allianse som leder for for Guild Wars på Omicorn, og byge meg oppigjen, etter å ha rast drastisk ned en gang så begynte noen fra Dovakiin Rasing å angripe meg etter å ha byg meg opp til 300k igjen, da begynte eg å tenke kanskje jeg skulle slutte og gikk i FM og tok meg tid til å tenke på om jeg skulle sltte konoen min eller ikke for å begynne å tenke på IRL og da hadde mange forlatt alliansen og jeg fikk invit til DR og joina. Jeg bygde også en allianse fra Screch som ble en av dem beste alliansene til folk ble innaktive å fikk nok. Så det gjeler ikke å gi opp selv om man får litt motstand.

D er fordi det er vært alt for mange som har forlatt. Jeg skjønner at de forlater, men skjønner ikke at de har gått til HG når d var så mange som klaget på han når han var hos oss. Jaja, lykke til med serveren. Banan Army kommer nok tilbake til slutt, sterkere en noen gang før :)
Du har gitt opp allliansen din fordi noen forlater alliansen din, da kommer det ikke til å bli en god allianse, de tvet jeg alt om, etter å ha styrt en allianse på Delta med Ltpd, og med leder på Eta til Enisferum, I starten var det bare å rekkrutere så mange spillere som mulig, men nå vil jeg ha dem til søke, og i steden for at spillere folater alliansen/blir aktive så prøver jeg å motivere spillerne og spørr etter hvorfor de ikke har sendt melding etter hvorfor de ikke har vært aktiv i løoet av 2 dager og viss de ikke svarte så prøvde vi å innadle spillere før DR kom å tok dem, men det er ikke lett, og jeg hadde troa på det ble en av dem største alliansene og vi pakta ikke med alle, det gjorde vi kun i starten, så ble Pandora og GuildWars som slo seg sammen og de underallianse som jeg hadde de ble fjerna fordi det ble forlite folk som var aktive, og når det ble det fikk vi trøbble, ellers så trur jeg vi klarte oss helt greit. Så å se en så stor allianse forsvinner på denne måten er en skam, og det har ikke vært en måned en gang!!! Og hele BA og Innvendinger er nesten borte!!! Og de som ver i BA har blitt til Aftermath og noen har gått til Pandora og andre til PH og PM, og du sa i starten at de tre alliansene som var størst skal oppretholde balansen på servern og att de ikke skulle rekryttere andre fra de andre alliansene, hva har skjedd nå? Det som ikke skulle skje skjedde!!! Dette er jeg skeptisk til. DA er jo hele servern i ubalanse igjen og blir 1 mot
1 og en allianse kommer til å dra i fra den andre. Jeg tror jeg aldri vil se en BA som overlever en hel server, vis det gjør det en gang, da skal ikke jeg si noe!!!
 

DeletedUser

Guest
Han svarer nok de care her, og ikke deg. Men når vi er inne på det, så spilte du også på lambda og omicron.. Gikk vel like bra der som det alltid har gått ;)

Jeg kan gått nevne alle verdner jeg har vært på... Har blan annet spil med Bannanen... :)
 

DeletedUser855

Guest
Mente en annen server ;)

gleder meg til å se banan army dominere fremtidige servere.
smiley_emoticons_headbash.gif
 

DeletedUser511

Guest
gleder meg til å se banan army dominere fremtidige servere.
smiley_emoticons_headbash.gif

Vet aldri hva som skjer i framtiden, d handler bare om hvem man får med seg og nå lærer flere og flere hvem de ikke skal gå i allianse med...
 

DeletedUser

Guest
Vet aldri hva som skjer i framtiden, d handler bare om hvem man får med seg og nå lærer flere og flere hvem de ikke skal gå i allianse med...

dette att banan army gikk oppi oppløsning skjedde oghså på eta så vidt jeg husker og gikk inn i ensiferum... Så jeg vet hvem jeg vill splle med og ikke... jeg truur det aldri blir noe greie på BA desverre
 

DeletedUser760

Guest
Vet aldri hva som skjer i framtiden, d handler bare om hvem man får med seg og nå lærer flere og flere hvem de ikke skal gå i allianse med...

Snakker du om navnet eller spillerne? Hvis du har en pose med nonstop og heller ut nonstoppen og fyller den med noe annet groteskt, så er det ikke helt det samme.
 

DeletedUser343

Guest
dette att banan army gikk oppi oppløsning skjedde oghså på eta så vidt jeg husker og gikk inn i ensiferum... Så jeg vet hvem jeg vill splle med og ikke... jeg truur det aldri blir noe greie på BA desverre

hmm.. husker ingen BA fra Eta. skjedde trolig etter min tid der.

"Greia" med BA er det samme som om jeg eller noen andre skulle starte opp en allianse på egenhånd i starten av en verden og se om det virker før den eventuelt oppløses og medlemmene går dit de ønsker. Skal en slik allianse fungere så må det planlegges i forkant av verdenen. En såkalt "pre-made" allianse.

Håper at ting roer seg etterhvert. Ingen vits å strø salt i såret.
 

DeletedUser

Guest
hmm.. husker ingen BA fra Eta. skjedde trolig etter min tid der.

"Greia" med BA er det samme som om jeg eller noen andre skulle starte opp en allianse på egenhånd i starten av en verden og se om det virker før den eventuelt oppløses og medlemmene går dit de ønsker. Skal en slik allianse fungere så må det planlegges i forkant av verdenen. En såkalt "pre-made" allianse.

Håper at ting roer seg etterhvert. Ingen vits å strø salt i såret.
Haha, sant, kanskje jeg tar feil, det er lenge siden jeg spilte der. og jeg mener at jeg spilte i en liten allianse der som ble kalt det før vi gikk inn i ensiferum. Men jeg skal ikke si noe mer om den saken.
 

DeletedUser511

Guest
Haha, sant, kanskje jeg tar feil, det er lenge siden jeg spilte der. og jeg mener at jeg spilte i en liten allianse der som ble kalt det før vi gikk inn i ensiferum. Men jeg skal ikke si noe mer om den saken.

Tenker nok feil, dette er første gangen BA er på grepolis ;)
 

DeletedUser511

Guest
Men jeg er luta lei av å diskutere mer om dette. Gidder ikke å diskutere frem og tilbake lengre nå. Er ferdig på å svare på noe fra HG og Co. Nå vil jeg spille grepolis i fred som er lenge siden jeg har fått nå. Er en av grunnene til at jeg blokkerte HG og Mamba på meldinger :eek:
Kommer til å svare hvis det skrives noe her som faktisk er rykter og er litt interessant. Ønsker alle lykke til med serveren uansett hvilken allianse dere står i.

MVH
banan:eek:
 

DeletedUser

Guest
Tenker nok feil, dette er første gangen BA er på grepolis ;)

Hva var den alliansen du grunnla på eta het igjen?
Og vis du lurer på hvorfor jeg skriver som jeg skriver, så er det fordi jeg spillte under Jash på eta med deg :)
 

DeletedUser760

Guest
Men jeg er luta lei av å diskutere mer om dette. Gidder ikke å diskutere frem og tilbake lengre nå. Er ferdig på å svare på noe fra HG og Co. Nå vil jeg spille grepolis i fred som er lenge siden jeg har fått nå. Er en av grunnene til at jeg blokkerte HG og Mamba på meldinger :eek:
Kommer til å svare hvis det skrives noe her som faktisk er rykter og er litt interessant. Ønsker alle lykke til med serveren uansett hvilken allianse dere står i.

MVH
banan:eek:

Amen til det!
 

DeletedUser855

Guest
Ryktet sier at rambopolis har hatt flere OL enn seiesparader.:rolleyes:
 

DeletedUser511

Guest
Hva var den alliansen du grunnla på eta het igjen?
Og vis du lurer på hvorfor jeg skriver som jeg skriver, så er det fordi jeg spillte under Jash på eta med deg :)

Jeg husker ikke eta så godt egentlig siden jeg sluttet vel ganske fort, men er usikker ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Dippo og Fantomsen har forlatt har forlatt Paradise Hotel..... Lurer på hvorfor det?
 

DeletedUser1225

Guest
Ryktet sier at vi ikke behöver slå ut paradise hotell, de slår ut sine egne aktive spillere helt fint på egenhånd :) :) :)
 

DeletedUser855

Guest
ryktet sier at jeg fikk massevis av angrep da jeg satt i frisørstolen samtidig som varsel var på maks
smiley_emoticons_steinwerfen.gif
 
Topp