Ryktebørs

DeletedUser259

Guest
Rykte sier at noen fra mapogo ikke lærer. Jeg tar byen, men så lager den seg en ny rett ved siden av...
 

DeletedUser1011

Guest
One flag was taken down
To raise another in its place
A heavy cross you bear
A stubborn heart remains unchanged
 

DeletedUser

Guest
Noen sier at ryttere fungere også i forsvar. Først jeg ville ikke tro på det men nå vet jeg at det er sant.
Takk joalarsen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du har nok selvtillit til og pirke på meg MPC, det handler ikke om hvor mange fra iap gruppen din som får opprør hos meg.
Men det er sikkert kult og ta cred'n til de andre 100 gruppene i IAP'n din.
 

DeletedUser259

Guest
Rykte sier også at noen fra mapogo aktiverte 30% svakere forsvar under fase 2, well done
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

bytting

Well-Known Member
Var der ikke et band en gang som het gupsy kings?

Kanskje BNW skulle omdøpe alliansen til 'Swapsie Kings', har en viss klang ved seg.
 

DeletedUser1186

Guest
De er hvertfall ikke mye "brave"...

Upassende alliansenavn
 

DeletedUser1011

Guest
Dere trenger ikke lete lenger, Swapsie Kings, men det hadde vært fint om dere som ellers er så høyrøstede kunne gjort rede for gleden ved å spille på den måten der. Jeg får ikke helt tak i det? Det lukter angstsvette over hele Ypsilon... Det er vel ikke den motivasjonen dere vil legge for dagen?
 

bytting

Well-Known Member
Vi leter etter et navn som passer like godt som Bytting passer deg :) https://snl.no/bytting

Du er nok litt for sent ute med den leksikon-linken.

Om det er et poeng at nicket skal matche en selv, anbefales du å bytte nick. Purpurrødt kler så dårlig et blodfattig ansikt.

Spør dakapo om du får bytte til 'Titten Tei' eller noe slikt.
 
Sist redigert:

DeletedUser1017

Guest
Hey har vi ryktebørs her også :rolleyes:

Gleder meg til jeg kan få bruke opp alle godsakene i gryta, begynner å hope seg opp:(

Hyggelig at dere har savna meg :eek:
 

DeletedUser343

Guest
Hey har vi ryktebørs her også :rolleyes:

Gleder meg til jeg kan få bruke opp alle godsakene i gryta, begynner å hope seg opp:(

Hyggelig at dere har savna meg :eek:

hæ? har du vært borte? har ikke merka noe til det.
 

DeletedUser

Guest
haloween som varer 2 uker har jeg aldri hørt om. Jeg trodde det var bare en dag.
:confused:
 
Topp