Ryktebørs

DeletedUser1022

Guest
det tror jeg ikke noe på. De skal nok ha julebord i år og trenger defor et event for å skaffe penger

Julebordet vart sponset av en ukjent person i år. Slik at dei slepper å ta seg bryet til å putte inn eventen
 

DeletedUser

Guest
Hei

Det ser ut som det blir en sånn server som alle andre servere, alle alliansene må skaffe seg underallianse og allierte, og sånn kommer nok grepolis til og være, ikke 5 allianser som kjemper mot alle, men nei da.

nå snakker jeg bare for min del, uten at noen andre har klaget noe;

min allianse har pr. i dag 298494 P. (Mapogo)
vs de som samarbeider;
Brave New World 254167
Tears of Omega 204132
Blindtarmens Venner 89473

Jeg anbefaler Ledere i andre allianser som satser denne serveren, om og sende en IAP / alliert søknad til vår kontaktperson i Mapogo.
så slipper jeg og spille 1 allianse vs 3 allianser.

Jeg råder deg leder, om og send en søknad så vi kan krige sammen.
 

DeletedUser

Guest
ja jeg er enig la oss hjelpe joalarsen å vinne. Han mottar også henvendelser på skype og mobil.
 

DeletedUser

Guest
Det blir vel, som og si - Hjelp MpC og tape
om han klarer og fullføre serveren da.....
 

DeletedUser709

Guest
48 timer til event
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Jeg tror hun/han/hen mener at jeg var savnet og det er uheldig at vi ikke er på samme øya fordi vi kunne lekt sammen. I tillegg mener hun at jeg er som en konge, noen som jeg synes det er veldig hyggelig å høre.

Men tross alle komplimenter jeg kan ikke være snill mot deg Alexandrina, det skjønner du vel?
Litt greco-roman battling hadde gjort seg, vi får finne et sted og et vakkert soundtrack :)
 

DeletedUser

Guest
tenker på Bee Gees musikk jeg, det bør passe anledning tror jeg.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hei

Det ser ut som det blir en sånn server som alle andre servere, alle alliansene må skaffe seg underallianse og allierte, og sånn kommer nok grepolis til og være, ikke 5 allianser som kjemper mot alle, men nei da.

nå snakker jeg bare for min del, uten at noen andre har klaget noe;

min allianse har pr. i dag 298494 P. (Mapogo)
vs de som samarbeider;
Brave New World 254167
Tears of Omega 204132
Blindtarmens Venner 89473

Jeg anbefaler Ledere i andre allianser som satser denne serveren, om og sende en IAP / alliert søknad til vår kontaktperson i Mapogo.
så slipper jeg og spille 1 allianse vs 3 allianser.

Jeg råder deg leder, om og send en søknad så vi kan krige sammen.

Jeg som leder i Brave New World vill avkrefte ryktene dere setter ut om at vi er 3 allianser som jobber sammen. Da dette ikke er tilfelle!
 

DeletedUser1196

Guest
Noe som sier at eventer både skaper liv og røre, samt et rent helvete i en verden i startfasen!!
Vel... Noen jobber og sliter i et døgn ogt må høre på en konstant alarmlyd, mens andre er sponset av NAV og kan spille året rundt!!

Something the roumor say!!!!
smiley_emoticons_auslachen2.gif
 

DeletedUser1196

Guest
Ingen servere er like! :)
Tipper jeg har vært verdens snilleste på denne serveren helt til eventen startet... Konstant angrepet fra alle hold!
Startet med å bli angrepet, det sluttet, jeg fikk fred! Alt for tidlig!

Vil også si at en i alliansen BNW (skal ikke nevne navn) også nevnte dette med skjeivstilling i allianser! Der var det tydligvis (innad i alliansen) diskusjoner om at pga at Mapogo lå på første da, så ville de få med seg alle i en IAP, og dermed kunne vinne verdenen!

SÅ, kjære mafa3k... Hvorfor har det seg slik at BNW aldri erobrer andre byer enn hos oss i Magopo? Kan dette ha noe med en IAP i alle retninger å gjøre?

Vil også poengtere at h*n jeg snakket med syntes også det var et altfor tidlig stadium å avgjøre vinneren da 1. plass på ranking sattmed 20k poeng og 4 byer!

RYKTET sier... Noen er faktisk ganske så klar i hodet; det gjelder bare å spørre folket!!!
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ingen servere er like! :)
Tipper jeg har vært verdens snilleste på denne serveren helt til eventen startet... Konstant angrepet fra alle hold!
Startet med å bli angrepet, det sluttet, jeg fikk fred! Alt for tidlig!

Vil også si at en i alliansen BNW (skal ikke nevne navn) også nevnte dette med skjeivstilling i allianser! Der var det tydligvis (innad i alliansen) diskusjoner om at pga at Mapogo lå på første da, så ville de få med seg alle i en IAP, og dermed kunne vinne verdenen!

SÅ, kjære mafa3k... Hvorfor har det seg slik at BNW aldri erobrer andre byer enn hos oss i Magopo? Kan dette ha noe med en IAP i alle retninger å gjøre?

Vil også poengtere at h*n jeg snakket med syntes også det var et altfor tidlig stadium å avgjøre vinneren da 1. plass på ranking sattmed 20k poeng og 4 byer!

RYKTET sier... Noen er faktisk ganske så klar i hodet; det gjelder bare å spørre folket!!!

Isåfall vill jeg gjerne vite hvem som står å lyver dere opp i trynet? Vi har kun et samarbeid med 1 allianse på hele serveren. Flere som snakker varmt om flere IAP's /pakt, men nei vi har faktisk bare ett samarbeid med en allianse. Så nå får dere skjerpe dere å slutte å syte. Vi Erobrer/ har erobret byer fra andre allianser å, så den må dere lengre ut på landet med.

Men koselig at dere tar dere interesse i hva vi styrer med og sitter å dikter opp fjas.
 

DeletedUser1011

Guest
Stemmer det som står her, vi har verken diktet eller ryktet, infoen kom fra dere. Og ikke sutrer vi heller så vidt jeg vet :)
 
Topp