Ryktebørs

DeletedUser1186

Guest
Hva som stemmer eller ikke anng iap'er hos BNW skal ikke jeg ta stilling til. Men det hadde vært morsomt med en server hvor ikke alle rotter seg sammen i 2 grupperinger etter 1 uke..

Det er kanskje lett for meg å si nå som vi er i flytsona - men dette mente jeg også før serveren startet og jeg kjente mine nye alliansekamerater.
 

DeletedUser343

Guest
Uenig Czared?:)

nja. en negativ side er jo tilgjengeligheten på årets oppskriftsliste. på den positive siden så er det god hjelp til å "bygge opp" tropper i nye byer ;)

bare synd at offergavene kommer litt for tilfeldig. fikk alle for en dag på ca. 20 min i mårres :/ og andre ganger så får jeg sjelden noen som helst.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at Mapogo snuser rundt i spillerstabben til andre allianser og leter etter rekrutter, prøver også å overbevise dem med forskjellige påstander og trusler. Men kan jo hende det bare er et rykte og ikke noe mere en det
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

bytting

Well-Known Member
Rykte sier at Mapogo snuser rundt i spillerstabben til andre allianser og leter etter rekrutter, prøver også å overbevise dem med forskjellige påstander og trusler. Men kan jo hende det bare er et rykte og ikke noe mere en det
smiley_emoticons_confusednew.gif

Ryktet sier Mapogo har vært flinke til å gjøre så godt de kan å unngå å rekruttere fra andre allianser:)

Hint: ikke skriv i søknaden at en er lojal når en forsøker å ditche BNW for å komme inn i mapogo:)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktet sier Mapogo har vært flinke til å gjøre så godt de kan å unngå å rekruttere fra andre allianser:)

Hint: ikke skriv i søknaden at en er lojal når en forsøker å ditche BNW for å komme inn i mapogo:)

Det kan så være, men ikke de ryktene jeg har hørt:)
 

bytting

Well-Known Member
Koselig at BNW/ToO fant fram oppskriftene i eventen etterhvert:)

Blir nok en travel førjul for revisorene i inno:) Får sende dem en pakke:)
 

DeletedUser1011

Guest
Støttes! Ja til republikk, swapsikongedømmet må være en tung bør å bære, men dere er flinke til å sirkulere tronen :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Støttes! Ja til republikk, swapsikongedømmet må være en tung bør å bære, men dere er flinke til å sirkulere tronen :)

Snakker om at dere ikke kan se hva deres egne spillere driver med? Burde ikke kritisere oss for noe deres egne spillere gjør selv. Var tilogmed dere som swappet først på serveren. Så da syns jeg det er meget rart at dere kommenterer / kritiserer våre spillere for å gjøre det samme.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser1011

Guest
Ikke meget rart, vi har alle et ansvar for hvordan serveren blir. Den vedvarende og habituelle swappingen blir et problem, for hele serveren, og en ting påvirker alltid en annen når man opptrer i et system. At dere tillegger et bybytte så mye vekt, sier jo det meste.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ikke meget rart, vi har alle et ansvar for hvordan serveren blir. Den vedvarende og habituelle swappingen blir et problem, for hele serveren, og en ting påvirker alltid en annen når man opptrer i et system. At dere tillegger et bybytte så mye vekt, sier jo det meste.

Når O store hellige Mapogo bytter byer hører vi ikke noe, men når vi kopierer det de gjorde først da blir det diskutert. Fikk forresten en rapport på at opprøret mitt ble sluttet for tidlig igjenn i dag morrest.

Over til noe helt annet så flyr fortsatt rykte om at noen i deres allianse driver å pusher på de største spillerne i en annen allianse, om at de burde forlate deres allianse for å komme til dere. På grunn av at ToO og BNW bare er er gjeng med gullere. Informantene mine sier og at dere har nevnt at hvis de ikke kommer over så er alliansen deres ferdige. Noen innputs på denne kanskje? Eller er det igjenn spillere som tar sakene i sine egne hender og gjør ting ikke ledelsen vet om?
 
Sist redigert:

bytting

Well-Known Member
Når O store hellige Mapogo bytter byer hører vi ikke noe, men når vi kopierer det de gjorde først da blir det diskutert.
Kopiert og kopiert fru blom. Dere har nå et par av de største swapserne på no.grepo, er vel ikke akkurat slik at dere lærte det hos oss.

Så er det noe med forskjellen på å gjøre noe en gang, og å la det gå konsekvent systematikk i det.

Over til noe helt annet så flyr fortsatt rykte om at noen i deres allianse driver å pusher på de største spillerne i en annen allianse, om at de burde forlate deres allianse for å komme til dere. På grunn av at ToO og BNW bare er er gjeng med gullere. Informantene mine sier og at dere har nevnt at hvis de ikke kommer over så er alliansen deres ferdige. Noen innputs på denne kanskje? Eller er det igjenn spillere som tar sakene i sine egne hender og gjør ting ikke ledelsen vet om?
Vet ikke noe om dette, nei. Hvorfor skulle vi prøve å rekruttere når vi allerede har rejecta halve BNW?

De du har fått disse beskjedene fra vet vel selv hvem de har fått meldinger fra?


Når O store hellige Mapogo

Takk:)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Kopiert og kopiert fru blom. Dere har nå et par av de største swapserne på no.grepo, er vel ikke akkurat slik at dere lærte det hos oss.

Så er det noe med forskjellen på å gjøre noe en gang, og å la det gå konsekvent systematikk i det.

Har ikke no kjennskap til opprørspillere i utgangspunkt, så det med at de er systematiske på det fra tidligere servere kan godt hende. Når det kommer til at dere bare har gjort det 1 gang er ihvertfall det en feil påstand.


Vet ikke noe om dette, nei. Hvorfor skulle vi prøve å rekruttere når vi allerede har rejecta halve BNW?

De du har fått disse beskjedene fra vet vel selv hvem de har fått meldinger fra?

Dette tro jeg på først når jeg får videresendt søknadene fra alle BNW spillerne som vil til dere:) Intill da vet jeg bare om 1 spiller :)
Når det kommer til hvem som har sendt meldingene ut for å stjele spillere i andre allianser har jeg ingen aning. Men finner det sikkert fort ut.




Ingen problem :)
 

bytting

Well-Known Member
Har ikke no kjennskap til opprørspillere i utgangspunkt, så det med at de er systematiske på det fra tidligere servere kan godt hende. Når det kommer til at dere bare har gjort det 1 gang er ihvertfall det en feil påstand.
Kjenner bare til ett tilfelle. Dere er i ferd med å gjøre det systematisk her og.

Dette tro jeg på først når jeg får videresendt søknadene fra alle BNW spillerne som vil til dere:) Intill da vet jeg bare om 1 spiller :)
Søknader holdes selvfølgelig konfidensielle
 

DeletedUser107

Guest
hehehe akkurat nå så er jeg bare glad jeg ikke kom inn ;) mange koselige folk her er jeg er nå :)
 
Topp