Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Hehe, pirkezuri ;) Regner ikke med fredede dager, kan ikke late seg for mye på de dagene heller (Ref Tigergrisen som angrep vilt på 17.mai i år)
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Spurte på forhånd om det var fred på 17. mai, og siden ingen sa at det var det, så benyttet jeg anledningen en smule:) Men skal man begynne med fredede dager så burde eksamensuka være foran alle helligdager... Eksamen teller jo faktisk, 17. mai har man hvert år helt til man dør. Dessuten var 17. mai en paybackday for min del.
 

DeletedUser787

Guest
Klager ikke jeg. Jeg er parat 365, 24/7 og som toppspiller må man være det. Men mange anser dette som en dag det burde være fullstendig fred på men så lenge grepo ikke har bestemt det så får man heller gå i FM. Man er herre over det selv, og det samme gjelder da eksamen. Deres egen feil at dere ikke går i FM under eksamen.
 

DeletedUser1171

Guest
Ryktet sier at Pettern ikke liker motstand og prøver å drepe serveren lenge før VU...
 

DeletedUser1022

Guest
Kjem Halvgrisen tilbake på serveren nå som eventen er ferdig :rolleyes:?
 

DeletedUser787

Guest
Tviler egentlig på det, King Even. Tigergrisen has left the buidiling...

Ryktet sier at OG Spartan har veldig god innsikt og hvordan og hvorfor situasjonen ble som den ble, og den ble til etter mange uker med forhandlinger og PMer, samt interne diskusjoner, altså ikke en beslutning som ble tatt lett på. Ryktet sier videre at ALL motstand som ble presentert de første 2-3 mnd ble drillet kraftig i senk og derfor har serveren bare blitt mer og mer stille... Men finnes alltid et håp om at en gruppe flinke spillere, som det fortsatt finnes der ute, kan reise seg og utgjøre en trussel.
 

DeletedUser760

Guest
Tviler egentlig på det, King Even. Tigergrisen has left the buidiling...

Ryktet sier at OG Spartan har veldig god innsikt og hvordan og hvorfor situasjonen ble som den ble, og den ble til etter mange uker med forhandlinger og PMer, samt interne diskusjoner, altså ikke en beslutning som ble tatt lett på. Ryktet sier videre at ALL motstand som ble presentert de første 2-3 mnd ble drillet kraftig i senk og derfor har serveren bare blitt mer og mer stille... Men finnes alltid et håp om at en gruppe flinke spillere, som det fortsatt finnes der ute, kan reise seg og utgjøre en trussel.

For se om jeg gidder å komme tilbake. Må isåfall bli når sporene etter eventen er viska ut.

Ryktet sier at det var få som turte/gadd å gjøre motstand i starten. Hadde en gruppe på 6-7 aktive venner, men de quitta når folk som ikke var aktive ødela ved å gi bort byer gratis.
 

bytting

Well-Known Member
Tviler egentlig på det, King Even. Tigergrisen has left the buidiling...

Ryktet sier at OG Spartan har veldig god innsikt og hvordan og hvorfor situasjonen ble som den ble, og den ble til etter mange uker med forhandlinger og PMer, samt interne diskusjoner, altså ikke en beslutning som ble tatt lett på. Ryktet sier videre at ALL motstand som ble presentert de første 2-3 mnd ble drillet kraftig i senk og derfor har serveren bare blitt mer og mer stille... Men finnes alltid et håp om at en gruppe flinke spillere, som det fortsatt finnes der ute, kan reise seg og utgjøre en trussel.

https://www.youtube.com/watch?v=fjErXFgGcOg
 

DeletedUser1171

Guest
Forumet er for å diskutere grepolis, Ikke for å leke klovn. Prøv å holde et visst nivå.
 

DeletedUser1171

Guest
Mange klovner her. Blir litt vel mye skittkasting og "morsomheter" fra endel spillere.
 

DeletedUser787

Guest
Bare å selge meg til dyrehagen som gorillaklovn med en gang... kan bli bra butikk det
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser687

Guest
Jeg er meg. Jeg kjenner ikke igjen eng city sitt navn og lurer på hvorfor han begynner med ufinheter mot meg, men har en ganske go anelse om hvem han er.

Er nok bare ryktene som svirrer.
jeg er eng city.
var du som kom med klovne greiene.ikke me
 

DeletedUser343

Guest
Alt som normalt altså :)

Ryktebørsens 1. lov: Ikke ta ting for alvorlig.
 
Topp