Ryktebørs

DeletedUser888

Guest
Det ryktes at det e fantastisk lite rykta (Se rumorea que el e fantástica poca reputación)... jaujaujau paralympics...
smiley_emoticons_dagegen2.gif
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Rai rai
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Ryktet sier at Halvguden snart kommer ut av FM og at alle har satt han på erobringslisten. Er nok lite liv i Sjur om dagen... Tøffer seg i starten og kjører på så lenge det er gøy, men gir seg når han taper og møter nok motstand, og bidrar til en stille og inaktiv server... Klassisk Halvgris.

Crack er like merkelige som vanlig... Drillpikene fortsetter å erobre byer fra dem, men de driver i sin egen verden og terroriserer andre spillere
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Knights of Cydonia som dere utrolig nok samarbeider med ikke spiller så veldig fair dem heller. De har prøvd flere ganger å ta byene mine, uten at de har lykkes.. Istedenfor så har jeg erobret tre byer av dem. Hvordan svarer dem da? Masse angrep under NB.. og når det ikke fungerer så raserer vi heller byene med steinhagl til spilleren som starta i verdenen for et par uker siden.

Rett og slett flaut at en allianse må ty til slikt spill mot en spiller som har 7 byer, men når man er såpass elendig i grepolis så er det vel kanskje ikke så rart.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Ryktes at Knights of Cydonia som dere utrolig nok samarbeider med ikke spiller så veldig fair dem heller. De har prøvd flere ganger å ta byene mine, uten at de har lykkes.. Istedenfor så har jeg erobret tre byer av dem. Hvordan svarer dem da? Masse angrep under NB.. og når det ikke fungerer så raserer vi heller byene med steinhagl til spilleren som starta i verdenen for et par uker siden.

Rett og slett flaut at en allianse må ty til slikt spill mot en spiller som har 7 byer, men når man er såpass elendig i grepolis så er det vel kanskje ikke så rart.

Ryktet sier at man burde passe på damene sine her. Ikke alle som skjønner at det er et krigspill, men tar det personlig når de mister 1 by eller 2. Hvis man ikke tåler normale mengder med angrep, eller å miste en by, lurer jeg veldig på hvorfor man spiller spillet? Isåfall hvorfor ikke flytte til hav 52 der man kan bygge byene sine ifred? Uansett til Jokern, gjøm dama di, er fare for voldtekt!
 

DeletedUser1171

Guest
Ryktes at Knights of Cydonia som dere utrolig nok samarbeider med ikke spiller så veldig fair dem heller. De har prøvd flere ganger å ta byene mine, uten at de har lykkes.. Istedenfor så har jeg erobret tre byer av dem. Hvordan svarer dem da? Masse angrep under NB.. og når det ikke fungerer så raserer vi heller byene med steinhagl til spilleren som starta i verdenen for et par uker siden.

Rett og slett flaut at en allianse må ty til slikt spill mot en spiller som har 7 byer, men når man er såpass elendig i grepolis så er det vel kanskje ikke så rart.

Kan lure meg opp til deg om du vil krige :) Syns det er synd om spillere behandler små spillere slik. Syns det er skøy at små spillere klarer seg:)
 

DeletedUser787

Guest
Enig med både Mafa og sistnevnte syltetøygutt :)
Hjelper gjerne Jokern og Captain. Up-and-coming spillere trenger vi.
Men vil alltid finnes feige, råtne egg som oppfører seg slik som du beskriver, Jokern...dessverre.
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Rykte sier at crack 29 måtte på enda en svømmetur ikveld. Undertegnede bynner å bli sliten etter å gå alle seiers paradene. Snart mulighet for å gå på tørre føtter over alle skipsvrakene imellom meg og heilo
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Sist redigert:

DeletedUser760

Guest
Rai rai
smiley_emoticons_freu-dance.gif


Ryktet sier at Halvguden snart kommer ut av FM og at alle har satt han på erobringslisten. Er nok lite liv i Sjur om dagen... Tøffer seg i starten og kjører på så lenge det er gøy, men gir seg når han taper og møter nok motstand, og bidrar til en stille og inaktiv server... Klassisk Halvgris.

Crack er like merkelige som vanlig... Drillpikene fortsetter å erobre byer fra dem, men de driver i sin egen verden og terroriserer andre spillere
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
du burde roe deg ned. Spilte helt til serveren ble død.
 

DeletedUser1171

Guest
Skjønner nå godt hvorfor Halvguden AKA Tigris er hatet av alle. Greit nok at du ikke lengre ønsker å spille på Sigma, men du kan da for pokker hjelpe til med inadlingen av deg uansett!
 

DeletedUser787

Guest
Du har ikke nok erfaring med Halvgrisen enda til å vite at du må høre på erfaringen der ute som har vært borti han altfor mange ganger, hehe
smiley_emoticons_biggrin.gif

Forer masse flotte byer til Crack og oss... veldig få til KOC ser det ut til. Men de har nok av andre spillere å innadle uansett, så de lider nok ingen nød
smiley_emoticons_saufen.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier om eg hadde spilt på denne servern så hadde eg plagd livskiten ut av Pettern, han hadde blitt så lei og han hadde sluttet.
Folk hadde blitt glade og tada. Lykkelig slutt
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Det ryktes at jeg er en av sigmas mest frustrerte personer. 5 natten på rad med masse terror i form av angrep av 54 slynger eller 2 mantis, sekundet de lander kommer det nye. Disse folka skulle vært utestengt fra Norsk grepolis.. Ødelegger livet til folk som spiller her inne, er ikke bare jeg som plages med de. Kor kan jeg lage underskriftskampanje på å få sparka denne epedemien av en spansk allianse ut av de norske serverne?
smiley_emoticons_panik4.gif
 

bytting

Well-Known Member
Det ryktes at jeg er en av sigmas mest frustrerte personer. 5 natten på rad med masse terror i form av angrep av 54 slynger eller 2 mantis, sekundet de lander kommer det nye. Disse folka skulle vært utestengt fra Norsk grepolis.. Ødelegger livet til folk som spiller her inne, er ikke bare jeg som plages med de. Kor kan jeg lage underskriftskampanje på å få sparka denne epedemien av en spansk allianse ut av de norske serverne?
smiley_emoticons_panik4.gif

Tror de er portugisere:)
 
Topp