bytting
Well-Known Member
Even og Bytting, er jo bedre å bare innrømme at erobring blir for vanskelig for dere Vanskelig å gjemme seg bak en mur og 12 timers forberedelsestid på erobring
Hvorfor innrømme noe som ikke er tilfelle?
Even og Bytting, er jo bedre å bare innrømme at erobring blir for vanskelig for dere Vanskelig å gjemme seg bak en mur og 12 timers forberedelsestid på erobring
Sånn btw, når skal du innrømme at opprør er for vanskelig for deg?
Hvorfor innrømme noe som ikke er tilfelle? Ser jo hvor mange byer jeg har mista på UP kontra det du har mistet
Når du driver å lar byene dine stå tomme så kan du vell ikke forvente at vi ikke seiler takknemlig inn. Seff gikk det mye DLU med i sluket, men byen ble da min. Helt greit bytte. For ikke å snakke om antall flyvere som KOC mistet. Flott syn og det tar MYE lenger tid å bygge opp igjen
Masseproduksjon med buer i mine byer i alle fall kom vell ikke som noe bombe at inventaret er proppet med løver
Så vi kan forvente oss mange nukes med 120 løver i byene våre fremmover?
Ønsker flere av dem pegasus angrepene dine, ikke hadde jeg gud i byen så vv fikk du lite av, og hvis jeg ikke husker feil så tok millitsen ut 16 pegs Flotte dyr i angrep
Det ryktes at jeg er en av sigmas mest frustrerte personer. 5 natten på rad med masse terror i form av angrep av 54 slynger eller 2 mantis, sekundet de lander kommer det nye. Disse folka skulle vært utestengt fra Norsk grepolis.. Ødelegger livet til folk som spiller her inne,
Blir spennende å komme i gang
Odin... VU er rett rundt hjørnet og så går det vell ca 2 mnd før serveren stenger, avhengig av hva som skjer i VU racet. Blir spennende å komme i gang