Ryktebørs

DeletedUser760

Guest
Historien gjentar seg, blir tatt menst eg står alene og bygger meg opp...

nå syntes jeg virkelig at du roe deg ned litt :p Forrrige gang var dere minst 5-7 stykker til å forsvare dere, problemet var vel at du aldri logget på.
 

DeletedUser

Guest
nå syntes jeg virkelig at du roe deg ned litt :p Forrrige gang var dere minst 5-7 stykker til å forsvare dere, problemet var vel at du aldri logget på.

Første gangen, var det min feil...
Var ikkje syting, er bare etter 2forsøk alene og feile er litt kjipt
 

DeletedUser787

Guest
Synes du virkelig skal roe ned din høye hatt, Sjur... ned fra ponnien med deg.
Først... du kan ikke telle... 5-7 stk my ass.
Secondly... Han er veldig aktiv men tydeligvis sov han tungt den kvelden hvor du fikk inn KS, shit happens.
Hadde tatt han inn igjen jeg. Og sånn sett... så har du mistet flere byer enn han hvis vi skal sammenligne tall :)
Og ryktene sier at det er feigt å ta folk som bygger seg opp, men du liker jo det har jeg skjønt.
 

DeletedUser760

Guest
Synes du virkelig skal roe ned din høye hatt, Sjur... ned fra ponnien med deg.
Først... du kan ikke telle... 5-7 stk my ass.
Secondly... Han er veldig aktiv men tydeligvis sov han tungt den kvelden hvor du fikk inn KS, shit happens.
Hadde tatt han inn igjen jeg. Og sånn sett... så har du mistet flere byer enn han hvis vi skal sammenligne tall :)
Og ryktene sier at det er feigt å ta folk som bygger seg opp, men du liker jo det har jeg skjønt.

Loveman, thst, tomarne, tobmad, matador56. Det var 5.., husker ikke resten. Tomarne hadde en nabo husker jeg...

Jeg har aldri klaget på aktiviteten hans, men det at han aldri logget på var hovedsaken til at han mistet byen sin. Har skjedd meg flere ganger, men shit happends.

Jeg har aldri tatt folk som er i oppbygningsfasen. Med unntak av helt i starten av spillet når alle var under oppbyggningen.
 

DeletedUser

Guest
Synes du virkelig skal roe ned din høye hatt, Sjur... ned fra ponnien med deg.
Først... du kan ikke telle... 5-7 stk my ass.
Secondly... Han er veldig aktiv men tydeligvis sov han tungt den kvelden hvor du fikk inn KS, shit happens.
Hadde tatt han inn igjen jeg. Og sånn sett... så har du mistet flere byer enn han hvis vi skal sammenligne tall :)
Og ryktene sier at det er feigt å ta folk som bygger seg opp, men du liker jo det har jeg skjønt.
Helt rett der! :)
Hadde planer å være våken, til nattbonus men etter noen timers kjøretur dat eg i sengs med dataen på fanget.

Men det har eg svådit lagt bak meg, og angrer strekt på eg ikkje forsatte.
Men erobring er nok ikkje min greie, det er jo ikkje for alle ;)
 

DeletedUser787

Guest
Det som er så fint, er at Drillpikene har en intelligent strategi og evner til å følge den opp, og danker alle lenger og lenger ut i periferien :)
En Halvgris spurte en gang "hvorfor bekjemper du meg som gir deg motstand?".
En Petter måtte le litt, og kanskje komme med en liten grynt eller to slik at enkelte forsto hvor dumt det spørsmålet faktisk var.

Toby gjør det meget bra. En stå på kar som kan bli veldig god og en trussel på Sigma :D
Tigris har stukket av for lenge siden med halen mellom det stedet der "manndommen" en gang var... ;)
 

DeletedUser760

Guest
Det som er så fint, er at Drillpikene har en intelligent strategi og evner til å følge den opp, og danker alle lenger og lenger ut i periferien :)
En Halvgris spurte en gang "hvorfor bekjemper du meg som gir deg motstand?".
En Petter måtte le litt, og kanskje komme med en liten grynt eller to slik at enkelte forsto hvor dumt det spørsmålet faktisk var.

Toby gjør det meget bra. En stå på kar som kan bli veldig god og en trussel på Sigma :D
Tigris har stukket av for lenge siden med halen mellom det stedet der "manndommen" en gang var... ;)
nå skal du roe deg ned. Er forskjell på å stikke av og å miste byer. Området var tomt for nye byer dersom jeg ikke landet vellykkete ks hos dere, eller snudde meg mot min allierte. Derfor valgte jeg å finne byer et nytt sted.

Stor forskjell på motstand og heksejakt av enkeltspillere :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier Slagmaur har vondt i beina etter å gå alle seiersparadene Kings, KoC og Schwing har arrangert for han. Begynner å bli litt øm jeg også..


Kanskje dere skal gå for noen brukte båter neste gang? Mulig de er billigere..

http://www.finn.no/finn/boat/used/browse1
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier Slagmaur har vondt i beina etter å gå alle seiersparadene Kings, KoC og Schwing har arrangert for han. Begynner å bli litt øm jeg også..


Kanskje dere skal gå for noen brukte båter neste gang? Mulig de er billigere..

http://www.finn.no/finn/boat/used/browse1
schwing har ingen ære i dette ass. Jeg har hele tiden sagt at det er vannvidd å prøve å ta byene deres utenfor nattbonus..
 

DeletedUser787

Guest
Fint dere forer Oleox og Slagmaur med KP. Jeg sitter her i huset mitt og er grønn av misunnelse, så jeg har bestemt meg for å flytte nordover. Har blitt for stille etter vi har plukket "50" byer av dere i det som en gang var deres og Kings hovedkjerne. 50 var bare et tall tatt ut fra luften og gjelder dere begge, har ikke bry til å telle over. Men gledelig, da blir vi snart naboer igjen da, halvgrisen :)
Du kan jo flytte lenger ut i periferien igjen og plage små spillere, og være tøff i kjeften mot de som bygger seg opp. Det er du tydeligvis god til. Begynner jo å få den hatskaren du av folk som virkelig, virkelig misliker deg :p
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Hvorfor kan alle ikke bare venner :confused:, har fulgt med her i en stund og bestemte meg for at jeg får vell joine. Skjønner ikke helt vitsen med å være så spydig hele tiden.

Men etter det forslaget regner jeg vell med at jeg å mottar et kallenavn, og blir matet med skarpe kommentarer :)
Uansett får det stå sin prøve:p
 

DeletedUser787

Guest
Har ikke noe grunnlag til å gi deg noe kallenavn... enda :)

Er ikke noe gøy å holde hender med alle, dette er tross alt et krigerspill. Du er jo selv flink på angriperranken :)

Men Halvguden aka Tigris har jeg hatt kjennskap til i flere år. Han har alltid vært en pest og en plage som de færreste liker :)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Haha, tja må vell takke for det.

Holde hender nei, er 100% klar over at dette er et krigspill. Jeg mener og at folk bruker å være tøffere på tastaturet en det de er i virkeligheten. Blir bare så utriveligt når folk skal slenge dritt :p

Jeg er mer for å ha en lystig tone:)
 

Mafa3k

Community Manager
Grepolis Teamet
Community Manager
Aouch, Det gjorde litt ondt, Timingen din var upåklagelig altså:p
 

DeletedUser760

Guest
Fint dere forer Oleox og Slagmaur med KP. Jeg sitter her i huset mitt og er grønn av misunnelse, så jeg har bestemt meg for å flytte nordover. Har blitt for stille etter vi har plukket "50" byer av dere i det som en gang var deres og Kings hovedkjerne. 50 var bare et tall tatt ut fra luften og gjelder dere begge, har ikke bry til å telle over. Men gledelig, da blir vi snart naboer igjen da, halvgrisen :)
Du kan jo flytte lenger ut i periferien igjen og plage små spillere, og være tøff i kjeften mot de som bygger seg opp. Det er du tydeligvis god til. Begynner jo å få den hatskaren du av folk som virkelig, virkelig misliker deg :p

Hehehehehe, småspillere som kommer å klager til deg om at jeg tar byene dems? Får en del merkelige meldinger når jeg tar byer, og noen av dem gidder jeg ikke engang å svare. Har jo prøvd meg på byer fra dere også, men under eventen er det hvertfall håpløst å tømme dere for flyvere.

Finnes et ordtak for det der med fiender:p you got enemies, good that means you stood up for something in your life. I dette tilfellet grepolis.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Mafa3k... Ikke noe å takke for. Lystig tone er jeg fan av. Driver ikke med skittkasting, men bruker en del verb og adjektiv i setningene mine når jeg skal få fram enkelte poeng om enkelte spillere som jeg enten ikke liker eller som har skitt under neglene sine.
Og ja... er det noe jeg kan, så er det timing, hehe. Takk for ekstremt mye god KP. Det kom godt med siden Oleox hadde sneket seg til en god ledelse. Dere får bygge litt DLU den neste uka, hehe :D Tar gjerne en slik runde igjen snart, hoho.

Tigris... Småspillere klager ja, men jeg har også øyne, som ser mer enn du aner :)
Likte det ordtaket :D
Under eventen faktisk... Utgjør ikke engang et fullt nuke de to harpypakkene jeg har fått fra eventen :p
 

DeletedUser760

Guest
Under eventen faktisk... Utgjør ikke engang et fullt nuke de to harpypakkene jeg har fått fra eventen :p
Er ikke like ekstrem event som forrige gang nei, men er folk her som bruker større mengder gull på eventen enn som så.

Hva du ser og ikke ser vet ikke jeg, men jeg kommer ikke til å stoppe å ta byer selvom spillerne er mindre enn meg. Det tror jeg ikke du heller kommer til å gjøre ;)
 
Topp