Ryktebørs

DeletedUser1022

Guest
Når man har kjørt bil i 5timer og kommer hjem i 2300 tiden så klarer ikkje jeg iallefall å holde meg våken :p

Finst mobiler som kan vekke deg :D
Kjører 8t i bil annakvar helg for å besøke noen :D
Så 5t er ingen unnskyldning :cool:
 

DeletedUser787

Guest
Kan man angripes, så kan man forsvare seg. Så enkelt er det. Ingen som tar hensyn til RL. Derfor man har FM.
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet sier at enkelte er sure fordi historien gjentar seg, og gang på gang driter seg ut samt er en mester på bullshit, sutring og unnskyldninger...
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet sier at enkelte er sure fordi historien gjentar seg, og gang på gang driter seg ut samt er en mester på bullshit, sutring og unnskyldninger...
smiley_emoticons_hust.gif
Eg føler meg truffet :rolleyes:
Håper ikkje du siktet til meg, då blir eg litt sur.
 

DeletedUser787

Guest
Nei, det gjorde jeg ikke...
Det var eier av innlegget før jeg skrev jeg siktet til
 

DeletedUser787

Guest
De aller fleste sover kl 4 på natten, men betyr ikke at man er trygg fra KS forsøk.
Men nå virker det ikke som du bryr deg mye uansett. Du tar jo bare kompisene dine sine byer langt vekk fra oss
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Eg synest Pettern skal opne opp blokaden mot meg.
Vi hadde jo mange gode samtaler :p
 

DeletedUser787

Guest
Det synes ikke jeg. QueenBeeEven spammet for mye med "bzz", "bzz", "bzz"... Og bruker meldinger for å sjekke om en er online eller ikke. Slik strategi liker jeg ikke...
 

DeletedUser1022

Guest
Er ikkje du alltid online da?
Angriper uansett, møter ofte hoplitterer.
Stakkars folk.. Dei kan ikkje forsvare seg bak mur 1...
 

DeletedUser1022

Guest
Det synes ikke jeg. QueenBeeEven spammet for mye med "bzz", "bzz", "bzz"... Og bruker meldinger for å sjekke om en er online eller ikke. Slik strategi liker jeg ikke...

Når dere angriper kl 04.30 så ser eg ingen grunn til å sjekke om du er online med meldinger som noe problem.
Er vell omtrent like irriterende.
 

DeletedUser787

Guest
Hoplitter som kom ut av byggekøen, ble drept... hva kan jeg si. Ble for lat til å flytte dem ut. Har endret strategi der nå.
Kan ikke huske at jeg har angrepet deg kl 04:30 jeg... Og jeg sender ikke meldinger til folk for så å angripe om de ikke blir åpnet. Er ikke bare meg du gjør det med heller sier ryktet.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at 039 Halvgrisen til "Pettern" er av de fineste og lagd av de beste arkitekter og ingenører.
 

DeletedUser787

Guest
Hehehe!
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Ryktet bekreftes, selv om den er blitt missbrukt en del uker
 

DeletedUser

Guest
Det siest at det var verdensklasse arkitekt som lagde den, og den er bergenet for all bruk.
Selv om det har vært ein grisefarm holder den forsatt fin standard.

Får håpe du tar godt vare på det mesterverket der ;)
 

DeletedUser760

Guest
Det siest at det var verdensklasse arkitekt som lagde den, og den er bergenet for all bruk.
Selv om det har vært ein grisefarm holder den forsatt fin standard.

Får håpe du tar godt vare på det mesterverket der ;)
var mine arkitekter som bygde den:) Var nødt til å sløse for å fikse det du hadde rotet til. Er ikke alltid gull funker til sin henikt tydeligvis:)
 
Topp