Ryktebørs

DeletedUser1022

Guest
Ryktet seier at Even driver å angriper tomme byer... Er jo aldri tropper i byene eg angriper.. Trist
 

DeletedUser

Guest
Veldi ;)
Mye koselige folk her, og lite aktivitet på forumet i RHO så må få noe til å få tiden til å gå...
 

DeletedUser787

Guest
Hehe. QueenEven er bare sur fordi jeg dodger alt som jeg ikke vil at han skal treffe, men militsen pleier å stille opp
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Ryktet bekreftes. Halvgrisen er ganske søt. En IRL skolekompis sendte meg bilde av Sjur aka Halvgrisen. De var visst ikke så gode IRL venner lenger fant jeg fort ut...
smiley_emoticons_lol.gif


Mye koselige folk her, men prøver å holde fokus ingame jeg da. Noen må jo jage vekk nissene fra hullene sine
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser1022

Guest
Ryktet kan bekreftes Even er sur.
Men ikkje fordi du dodger...

Pettern den 27.05.15 kl. 16:57
Hehe... hadde ingen planer om KS mot deg, så det var synd. Heller ingen angrep. Tror beste strategien på deg er bare å dodge alt, så går du lei :)

Dette skreiv du igår, det første du gjorde i dag tidelig var å sende ks..
Eg trudde du var en ærlig spiller... Men neida seier noe og gjør noe heilt annet.
Stolte på deg, derfor lot eg mobilen stå på lydlaus slik at eg slapp å vakne av facebook varsler..

Men Pettern gjorde et valg endå enklere, så kankjse eg skal takke han også-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1036

Guest
Ryktet kan bekreftes Even er sur.
Men ikkje fordi du dodger...

Pettern den 27.05.15 kl. 16:57
Hehe... hadde ingen planer om KS mot deg, så det var synd. Heller ingen angrep. Tror beste strategien på deg er bare å dodge alt, så går du lei :)

Dette skreiv du igår, det første du gjorde i dag tidelig var å sende ks..
Eg trudde du var en ærlig spiller... Men neida seier noe og gjør noe heilt annet.
Stolte på deg, derfor lot eg mobilen stå på lydlaus slik at eg slapp å vakne av facebook varsler..

Men Pettern gjorde et valg endå enklere, så kankjse eg skal takke han også-

Heh.... Du velger å la mobilen stå på lydløs fordi pettern sier han ikke hadde planer om å sende KS på deg. Det er flere folk enn pettern på denne serveren. Andre kunne ha angrepet. Og merk hvordan det står "Hadde" i meldingen hans. Det er fortid, han har ikke uttrykt noe som helst som sier at han ikke skulle ta byen fra deg, bare at han ikke hadde noen planer om det tidligere.

PM vinner deg ikke kriger, tropper gjør. Løfter holder deg ikke i live, aktivitet gjør.
 

DeletedUser760

Guest
Litt ks må man da tåle. Jeg har vel fått godt over 20 ks mot meg fra pikene...
 

DeletedUser787

Guest
Ryktet kan bekreftes Even er sur.
Men ikkje fordi du dodger...

Pettern den 27.05.15 kl. 16:57
Hehe... hadde ingen planer om KS mot deg, så det var synd. Heller ingen angrep. Tror beste strategien på deg er bare å dodge alt, så går du lei :)

Dette skreiv du igår, det første du gjorde i dag tidelig var å sende ks..
Eg trudde du var en ærlig spiller... Men neida seier noe og gjør noe heilt annet.
Stolte på deg, derfor lot eg mobilen stå på lydlaus slik at eg slapp å vakne av facebook varsler..

Men Pettern gjorde et valg endå enklere, så kankjse eg skal takke han også-

Dette er så ekstremt tragikomisk at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal reagere...

Du har ertet spesielt meg til å angripe i flere uker med tulleangrep, og skriver i dine PM "prøv å ta byene mine da - angrip meg litt da, jeg vil ha KP". Hvordan jeg velger å reagere på det, er opp til meg (ref dodging). Jeg har ikke lovet noen verdens ting til deg om å ikke sende KS. Sa kun at jeg ikke hadde noen planer om det. Det er relativt og kan endres fra 1 min til et annet. Eks. Hadde ingen planer om å sende KS på Colibrin i går kveld, men jeg kjedet meg så hvorfor ikke... det samme gjaldt deg i dag morges.
Du reagerer utrolig irrasjonelt, og kaller meg feig? Hah! Det må være dagens dummeste utsagn. Jeg har ikke brutt noen avtaler eller løfter, da vi ikke hadde noen, så at jeg ikke er ærlig, er et argument du må ta tilbake og spise opp egne ord. Jeg spiller dette spillet med stor respekt og ærlighet, på en ordentlig måte. Men det er et krigsspill, og greier du ikke å takle at du blir angrepet eller mister en by, så kan du jo bytte til SimCity.
Og sist... å jakte folk offline, er jo en stor del av spillet. ALLE gjør det... til og med du, med dine idiotiske frekke PM når du sender angrep for å se om jeg er online. At du setter din tlf på lydløs, er ikke i under min kontroll så det kunne ikke jeg vite. Satset på at du sov tungt. Vil heller påstå at ordene du beskylder meg for, heller burde brukes i din retning...
 

DeletedUser1022

Guest
Dette er så ekstremt tragikomisk at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal reagere...

Du har ertet spesielt meg til å angripe i flere uker med tulleangrep, og skriver i dine PM "prøv å ta byene mine da - angrip meg litt da, jeg vil ha KP". Hvordan jeg velger å reagere på det, er opp til meg (ref dodging). Jeg har ikke lovet noen verdens ting til deg om å ikke sende KS. Sa kun at jeg ikke hadde noen planer om det. Det er relativt og kan endres fra 1 min til et annet. Eks. Hadde ingen planer om å sende KS på Colibrin i går kveld, men jeg kjedet meg så hvorfor ikke... det samme gjaldt deg i dag morges.
Du reagerer utrolig irrasjonelt, og kaller meg feig? Hah! Det må være dagens dummeste utsagn. Jeg har ikke brutt noen avtaler eller løfter, da vi ikke hadde noen, så at jeg ikke er ærlig, er et argument du må ta tilbake og spise opp egne ord. Jeg spiller dette spillet med stor respekt og ærlighet, på en ordentlig måte. Men det er et krigsspill, og greier du ikke å takle at du blir angrepet eller mister en by, så kan du jo bytte til SimCity.
Og sist... å jakte folk offline, er jo en stor del av spillet. ALLE gjør det... til og med du, med dine idiotiske frekke PM når du sender angrep for å se om jeg er online. At du setter din tlf på lydløs, er ikke i under min kontroll så det kunne ikke jeg vite. Satset på at du sov tungt. Vil heller påstå at ordene du beskylder meg for, heller burde brukes i din retning...

Jaja, alt er tragikomisk for deg...
Ja, eg ville at du skulle angripe, men du har sagt at du ikkje hadde noen planer om å sende ks.
Og at du heller ville dogde alt som kommer, så noe som tyder på at du snakker i fortid og framtid.
Hadde du ikkje sendt denne meldingen ville eg ikkje såtte mobilen på lydlaus, og kunne forsvart byene.
Men i motseting til mange her, trenger eg litt søvn om natten, er heller ikkje sjukemeldt slik at eg kan ligge å daske på sofaen heile dagen.
SimCity har eg allerede spilt, morsomt spill det, flere burde prøve det.

At ordene eg seier skal brukes i min retning er noe rart.
Eg sender kanskje PM for å sjå om folk er online (Drillpiker) Har ikkje stort valg siden dere er overlegne.
Men eg seier aldri noe og ikkje holder det, eg gjør ialle fall ikkje det motsatte.
 

DeletedUser787

Guest
Håpløst tilfelle...
smiley_emoticons_oh-no2.gif

Gidder ikke å diskutere det når du har slike vrangforestiller og er såpass barnslig samt trangsynt.
Jeg har ikke brutt noen løfter! Du har laget din egen virkelighet og må ta konsekvensene av det...
 

DeletedUser787

Guest
Hahaha! Jeg tar en by av deg og du gir deg? Jaja... det viser karakter
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Du får ha lykke til videre da, Even. God siste innspurt på skolen og god sommer
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at eg joiner her igjen og følger med på utviklingen :)
 

DeletedUser

Guest
Da er eg startet.
Håper dere lar meg være i fred til eg har bygget meg opp
 

DeletedUser

Guest
Historien gjentar seg, blir tatt menst eg står alene og bygger meg opp...
 
Topp