Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Dette må være noe av det latterligste jeg har lest her inne til nå. Er en så jævlig dum at en røper når en er offline så fortjener en å bli straffet for det. Dette er faktisk et KRIGSSPILL.. hva forventer dere? En bestemmer ikke selv når fienden kan angripe..
 

DeletedUser760

Guest
Dette må være noe av det latterligste jeg har lest her inne til nå. Er en så jævlig dum at en røper når en er offline så fortjener en å bli straffet for det. Dette er faktisk et KRIGSSPILL.. hva forventer dere? En bestemmer ikke selv når fienden kan angripe..

Nei:) Jeg, men når dere allerede viste om at jeg skulle ha eksamen 1 av de 4 neste dagene, er det ikke så vannskelig å finne ut hvilken dag det er ved å sende litt angrep, så hadde ingenting å si. Det jeg sier er at det ikke er spessielt modig å angripe akkurat når man vet at jeg ikke har muligheten uansett (uten å risikere å miste vitnemålet mitt) til å forsvare meg :) Men det er over nå, og jeg har lært at vi ikke tar hensyn til noe rl her...
 

DeletedUser

Guest
de visste allerede om det...

Det kunne de umulig vite, med mindre du røpte hva du kom opp i...

Engelsk var igår, matte er i dag og norsk er de to neste dagene. Så det er i bunn og grunn helt din egen feil. Blir som oleox sier, røper du når du blir offline, fortjener du faktisk å bli straffet for det...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1036

Guest
Nei:) Jeg, men når dere allerede viste om at jeg skulle ha eksamen 1 av de 4 neste dagene, er det ikke så vannskelig å finne ut hvilken dag det er ved å sende litt angrep, så hadde ingenting å si. Det jeg sier er at det ikke er spessielt modig å angripe akkurat når man vet at jeg ikke har muligheten uansett (uten å risikere å miste vitnemålet mitt) til å forsvare meg :) Men det er over nå, og jeg har lært at vi ikke tar hensyn til noe rl her...

Selvfølgelig kunne vi funnet det ut.... Men da ville ikke vi vært like klar over at du var borte, og på tiden det ville tatt oss å finne det ut ville det muligens være forsent å sende KS/lignende. Uansett hvordan du velger å se på det, var det du som begikk en kjempetabbe.
 

DeletedUser760

Guest
Selvfølgelig kunne vi funnet det ut.... Men da ville ikke vi vært like klar over at du var borte, og på tiden det ville tatt oss å finne det ut ville det muligens være forsent å sende KS/lignende. Uansett hvordan du velger å se på det, var det du som begikk en kjempetabbe.

Kunne funnet ut? Det hadde tatt pettern 5 minutter å sjekke om jeg er offline eller ikke. "Kjempetabben" min var i såfall at jeg ikke gikk i FM, men det angrer jeg ikke på, pga jeg har reddet flere byer en det jeg tapte i løpet av de 72 timene jeg hadde vært tafatt. Kunne gått værre ja, men det var en risk jeg var villig til å ta. Gidder ikke å spille grepolis om jeg må inn i FM/taper alle byene mine hver gang jeg blir borte 4 timer.
 

DeletedUser978

Guest
Hei, jeg vil bare si at jeg har eksamen 3. juni, hvis dere lurte :)
 

DeletedUser787

Guest
Siden jeg har en så sentral rolle her så velger jeg å kommentere en gang, men bruker ikke noe mer energi på det. Det bryr meg midt i ræva hva dere mener om mine handlinger. Har fått så mange idiotiske PM ingame av så mange av dere, at jeg egentlig bare ler. Men hva kan man forvente av 16-åringer stresset av eksamen som har gått på en smell.
Har du en offline periode, er det dummeste du kan gjøre å si det til hovedfienden din som du angriper flere ganger hver dag. Tigris røper jo informasjon om alt og alle i egen allianse så er jo kjempelett for meg å utnytte det. Trenger heller ikke å være den skarpeste kniven i skuffen for å skjønne at 99-modellene i Aftermath har eksamen denne uka. Det er allmenn informasjon. At disse spillerne da velger å ikke være i FM er deres valg og risiko, men ikke kom å klag i etterkant på at dere ble angrepet. At du i det hele tatt gjorde jobben lettere for meg ved å angripe samme morgen for så å trekke, og deretter spørre om IAP ut dagen, var ekstremt dumt for din egen del. Du jakter jo selv når spillere er offline. Alle gjør det. Er en del av spillet. Du gjør det samme mot meg og har selv ingen grenser, og heller ingen respekt hos oss, så hvorfor skal vi behandle deg annerledes? Som man sår, så høster man. Spillets regler og forutsetninger er like for alle, så du får selv velge hvordan du spiller spillet.

Det som skrives og sutres om her er så latterlig at jeg ikke greier å ta det seriøst, og dere taper bare respekt og credz i øyna mine, ikke det at dere hadde noe særlig fra før... allerede mistet!
Og Queen Even... jeg er så lite redd for "wannabe guden" at det er ikke morsomt engang. Finnes ikke noen jeg ikke knuser i dette spillet. Forutsetningen min nå er ekstremt bra og jeg har masser av tid til å gjøre hverdagen deres surere enn gymsokkene til tante pose, men jeg er ikke en spiller som driver med terror, men om dere fortsetter pisset deres så kan jeg godt spille med samme mynt. Igjen, som man høster så sår man.

Til info... jeg la ut en post på forumet vårt om ville vi skulle stemme over det slik at det ble mest mulig demokratisk om vi skulle angripe denne uka pga eksamen. INGEN som ikke ville angripe. Dere vil gjort akkurat det samme om rollene var snudd, så per deres definisjon er vi en gjeng med feiginger, men vi knuser dere likevel, uavhengig av tidspunkt.
 

DeletedUser978

Guest
Til info... jeg la ut en post på forumet vårt om ville vi skulle stemme over det slik at det ble mest mulig demokratisk om vi skulle angripe denne uka pga eksamen. INGEN som ikke ville angripe.
... så klart ville alle angripe, hvem er det som ikke vil ha en "gratis" by?
 

DeletedUser787

Guest
Nøyaktig. Og hvem sin feil er det at vi satt med denne infoen? Nemlig...
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Så her snakker vi lærepenge for "halvgrisen"
 

DeletedUser760

Guest
Nøyaktig. Og hvem sin feil er det at vi satt med denne infoen? Nemlig...
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Så her snakker vi lærepenge for "halvgrisen"

Som jeg sa tidligere.., dere måtte ha vært lammet i hode for å ikke skjønne at jeg hadde eksamen den dagen når dere viste at jeg hadde det den uka. IAP meldingen var et desperat forsøk på å redde noen byer :( Jeg aldri sagt at dere er noen feiginger, men jeg har sagt objektivt at at jeg ikke hadde noen mulighet til å forsvare meg, noe som er sant.

For å være litt usaklig; Tror du egentlig mener, "Som man sår høster man":)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser343

Guest
Se der ja. Nok en grunn til at man holder kjeft om personlige ting in-game og heller prater bare krig/strategi. Savner dette spillet litt selv om jeg aldri var noe tess til spiller ^^. Morsomt med litt artigheter på ryktebørsen her da.

Et lite tips: Hold kjeft hvis det lønner seg og det gjør det som oftest.

P.S: Beklager for tilfeldige kommentarer og jeg vet at jeg sa "hade" for en stund tilbake, men har en tendens til å gå tilbake til gamle spill, spesielt dette da jeg har brukt 2 år av mitt liv på det..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser1022

Guest
Heilt greitt å ta byer når folk er offline, men når det er eksamen..
En av dei tinga som virkelig betyr noko i livet.. Så er det berre heilt på tryne å angripe...
Eg er faktisk ganske sikker på at Tigris ville ha respektert om en i deres allianse hadde hatt eksamen...
 

DeletedUser1160

Guest
Norway players there are good ;)
We are now in this world whit alliance The Devils Choice and The Demons Choice.
All the players from the netherlands we hope a succes world :)
 

DeletedUser787

Guest
Norway players there are good ;)
We are now in this world whit alliance The Devils Choice and The Demons Choice.
All the players from the netherlands we hope a succes world :)

Arent you all gonna reset you account again when things get a little bit hard?
 

DeletedUser1022

Guest
Spilt siden Zeta, og her med brukern Tobmad ;)
Pass på hva du sier ;) Jobb og Søvn er vell viktigere ein, eksamen?
Og han tok byen min så :)

Du hadde ialle fall en mulighet til å forsvare deg ;)
Det hadde ikkje han.
 
Topp