Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner egentlig ikke at jeg gidder og ikke lærer...
Kommer gjevnlig innom ryktebørsen for å se om det er nye ting å holde seg oppdatert som kanskje går meg hus forbi ingame..
Men hver eneste gang blir jeg like oppgitt når jeg ser at det er barnehagealder på mange av dere "voksne" mennesker som spiller grepolis ^^
Må nesten poppe popcorn!! :)

Mange av dere er bare helt utrolige altså! :)
 

bytting

Well-Known Member
Mange av dere er bare helt utrolige altså! :)
Takk
smiley_emoticons_tubbie4.gif
 

DeletedUser

Guest
Popcorn er godt !
Forum med underholdende lesing er gøy !
Personangrep er ikke gøy !
 

DeletedUser

Guest
min morgen var faktisk ganske gøy, noen stresset så fælt om en by som var så viktig - gjorde noen gode valg - fikk betalt ingame, tja

det kan bli en litt spennende helg
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier sørlandschips er oppskrytt!
Litt store tjukke feiging: helt enig, barnslig og skulle nesten tro alder ikke er synonymt med tallet...
Skb08 for the win
 

DeletedUser

Guest
"Mente du Kakadu?" Kom det opp i Google-søk da jeg søkte på Sin Eater. :rolleyes:

hmmm merkelige greier:rolleyes:

"In 18th and 19th Century Scotland, families placed a piece of bread on the breasts of their dying loved ones. That’s not the strange part — the families then hired someone to eat the bread, believing that the practice would somehow absolve the sins of the deceased."
Morsomt og kreativt navn SKB har funnet på til det nye nicket sitt :cool:
 

DeletedUser1022

Guest
hmmm merkelige greier:rolleyes:

"In 18th and 19th Century Scotland, families placed a piece of bread on the breasts of their dying loved ones. That’s not the strange part — the families then hired someone to eat the bread, believing that the practice would somehow absolve the sins of the deceased."
Morsomt og kreativt navn SKB har funnet på til det nye nicket sitt :cool:

Dere søker jo feil...
Dette kom opp når eg søkte ;)

" sin-eater is a person who, through a ritual meal, takes on the sins of a household, often because of a recent death"
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det lille jeg vet(og det er lite) er at Kakadu er Sin Eater. Ps og at at Sin Eater er Kakadu, puhh men hva vet jeg :)
Ja det sa ryktet
 

DeletedUser

Guest
dette bare for å løfte kvalitet av ryktebørsen

rykter sier at The wolf pack kommer å vinne serveren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
etter at den fantastiske splitten og jeg fremdeles ikke får noe svar om hvorfor det ble slik at ENSI 1-2 & stormrider 1-2 skilte veier

ser det ut som den største spilleren faktisk har gitt seg, hvordan han greide og ha 30 byer allerede er jo et spørsmål i seg selv, da jeg kun har straks 21.
hvorfor han ga seg, vil vel heller ikke komme ut; men jeg velger og tru at det er litt frustrasjon ute og går hos super ENSI

Hvordan stormrider ikke har kommentert dette er meg underlig, de sover vel.
 

DeletedUser

Guest
Vi sover ikke Joa, og er vel like forundret som deg !
Du får henvende deg til noen som er i Ensi, kanskje de
kan svare !
 
Topp