Ryktebørs

DeletedUser857

Guest
Ryktet sier at selv om man er en god spiller, så må man samarbeide mot et og samme mål for å lykkes. Å kjøpe solo er ikke ideelt.


Solo er det ikke en 'Norsk' brus ? hvis man ryster den før den åpnes.....ja så ...sølerer man utt over alt...ned i pc...så går det dårlig at spille..
så oppfordring: ta en kaffe
smiley_emoticons_kings_kaffee2.gif
 

DeletedUser

Guest
jeg er litt spent på grete roede opplegget til SR, aldri har en allianse tapt så mange byer til konkurrenten;

Kan noen oppdatere meg?!??!?!
 

DeletedUser1017

Guest
Det var sikkert en sånn taktisk vri! Gi oss litt forsprang så vi føler oss trygge^^ For så å prøve å vinne når man er langt bak! Mer utfordrende det vettu ;)

jeg er litt spent på grete roede opplegget til SR, aldri har en allianse tapt så mange byer til konkurrenten;

Kan noen oppdatere meg?!??!?!
 

DeletedUser806

Guest
Er du blitt pyse Tande? Har man sagt A får man si B.


...Etter en hau med pm om mas fra bytting. (dere må bare ikke snakke med den mannen for han jobber i nav, så ja, dere vet hvordan der er med de)

Det er kun du som ikke skjønner, så det er helt greit bytten.
Alle andre tok'an og ingen av oss regnet med at du skulle skjønne uten en t-skje. Megalos kan sikkert hjelpe deg med matingen :)
 

DeletedUser806

Guest
Så FANT er ikke av beste sort mao? Ser du prater med selv, beklager at jeg avbrøt deg.

noen klarer å tolke, andre ikke. Hver gang du får svar på noe jeg parerer så finner du bare en ny link?
Neste artig dette, hvor desperat du er bytten.
Nei han er ikke dame... OJ, kunne man lese det slik også? "nei nei nei, ikke vi på nav, vi leser alltid slik det passer oss best."
Hadde jeg ennå snakka bare med meg selv og du hadde forstått det, så hadde du kanskje ikke linka så mye?
Hvem vet. følg med i neste episode av "bytten på bærtur"

åååå- så slettet han innlegget, hehe :)
 

bytting

Well-Known Member
...Etter en hau med pm om mas fra bytting. (dere må bare ikke snakke med den mannen for han jobber i nav, så ja, dere vet hvordan der er med de)

Det er kun du som ikke skjønner, så det er helt greit bytten.
Alle andre tok'an og ingen av oss regnet med at du skulle skjønne uten en t-skje. Megalos kan sikkert hjelpe deg med matingen :)

(jeg har sendt deg PM ved 2 anledninger i løpet av 3 døgn)

Hvorfor gjør du deg interessant Tande?

hvis du har formeninger nok om at jeg har gjemt meg bak noen på noe tidspunkt, burde du ha pung nok til å redegjøre for hva det gjelder, istedetfor å gjøre deg kokett.

Du fremstår bare nå som sær og klysete..
 

DeletedUser806

Guest
(jeg har sendt deg PM ved 2 anledninger i løpet av 3 døgn)

Hvorfor gjør du deg interessant Tande?

hvis du har formeninger nok om at jeg har gjemt meg bak noen på noe tidspunkt, burde du ha pung nok til å redegjøre for hva det gjelder, istedetfor å gjøre deg kokett.

Du fremstår bare nå som sær og klysete..

Jeg ER sær og klysete, og jeg har ikke pung (tro det eller ei). Jeg er født kokett så det er ikke noe jeg gjør meg til.
Noe mer du lurer på bytten? :)

Følg med på neste episode av "Bytten vrir seg i smerte" -tidligere kalt "bytten på bærtur".
 

bytting

Well-Known Member
Jeg ER sær og klysete, og jeg har ikke pung (tro det eller ei). Jeg er født kokett så det er ikke noe jeg gjør meg til.
Noe mer du lurer på bytten? :)

Følg med på neste episode av "Bytten vrir seg i smerte" -tidligere kalt "bytten på bærtur".
Hehe, nei ikke nå lenger. Trodde du kanskje hadde noen meninger som lå bak dette du hadde lyst til å utdype.

Men ser jo nå at dette bare munner ut fra et behov hos deg for å markere deg, gjøre deg interessant og lage drama.


Drama queen-adferden din er jeg godt forsynt med allerede fra tidligere så den kan du godt holde for deg selv i denne omgang.

Men takk som byr:)
 

DeletedUser

Guest
Er jeg den eneste her som ikke har en fjerneste aning på hvem Tande er? :p

Godt å se at det er så mange "voksne" folk her som ikke gidder å kaste dritt på forum i allefall :)
 

DeletedUser107

Guest
hehe er bare litt bitter her :p Tande er Seaman Staines ingame
 

DeletedUser

Guest
Kan noen forklare hvordan VU blir for SR / ENSI

dere deler jo over 10 øyer sammen, om noen vil gi bort en by til meg - så jeg kan være med og krige mot 2 allianser på en plass
er det bare og sende meg melding ingame
 

DeletedUser1036

Guest
Liker hvordan alle totalt ignorerer spørsmålet til joa, beklager. Har ikke svaret selv :/
 

DeletedUser107

Guest
Det er internt Cresqet, vi gir ikke ut sånn info uten videre :)
 

DeletedUser1036

Guest
Skjønner jo det ;) Men bare sier til han, at svaret har jeg ikke. Så han får en respons. Bedre å si nei enn å ignorere.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at når jeg stiller meg på Oslo S og spør damer om de vil være med hjem for champagne, biff og sex, så får jeg napp på hver 30 i snitt!! Når bytting gjør, får hun hver eneste hun spør :(

Bare et rykte dog
 
Topp