Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Glemte si at joa er utestengt fra hele østlandet, like greit for han er støgg som nøkken

:)
 

DeletedUser1017

Guest
Ryktet sier at det var lav treffprosent med tanke på hva man kan treffe på der :eek:
Ryktet sier at når jeg stiller meg på Oslo S og spør damer om de vil være med hjem for champagne, biff og sex, så får jeg napp på hver 30 i snitt!! Når bytting gjør, får hun hver eneste hun spør :(

Bare et rykte dog
 

DeletedUser

Guest
Støttes! Mye usaklig imo
Oppfordrer mods til litt pisk og oppstramming her :)
 

DeletedUser

Guest
Glemte si at joa er utestengt fra hele østlandet, like greit for han er støgg som nøkken

:)

Trist når du må gå på personangrep på den måten der. Her spiller vi sammen og på forum kommer vi med saklige, utfordrende og/eller rivaliserende meldinger til hverandre.
Slutt med det tullet.
Jeg er sikker på at joa ikke bryr seg en dritt eller hverken tar det til seg, men det får være grenser til hva man sier til hverandre her på forum. Uttalelser som dette er rett og slett drittunge mentalitet.

Respekt er en fin ting selvom man ikke liker spilletypen til en annen person.

Mvh Mariusis
 

DeletedUser

Guest
Trist når du må gå på personangrep på den måten der. Her spiller vi sammen og på forum kommer vi med saklige, utfordrende og/eller rivaliserende meldinger til hverandre.
Slutt med det tullet.
Jeg er sikker på at joa ikke bryr seg en dritt eller hverken tar det til seg, men det får være grenser til hva man sier til hverandre her på forum. Uttalelser som dette er rett og slett drittunge mentalitet.

Respekt er en fin ting selvom man ikke liker spilletypen til en annen person.

Mvh Mariusis


Trist med hårsårhet, livet er hardt i digitale14. Jeg oppriktig beklager min usaklige, uvittige pisskommentar som ikke har rot i noe personlig med joa.

Jeg elsker joa, uten å kjenne han
Ser nå listen er forskjellig og beklager
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser709

Guest
Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.
– Kardemommeloven -
 

DeletedUser

Guest
Det er bra me en beklagelse :)Takk for det!
Ja, jeg kan være litt hårsår :)
Når ting står svart på hvitt, så er det vanskelig å lese betydningen. Så jeg setter pris på at du forklarer. For alt jeg vet, så kan det være andre her som ikke forstår at du bruker ironi (megselv inkludert)
Derfor kan det vel være lurt å være litt forsiktig?
Ellers er jeg alltid med på litt krangel om ingame temaer eller andre rykter sålenge det ikke går utover noen som person :)
Du kan f.eks skrive hvor dritt jeg er i dette spillet, men når det går på person blir det annerledes i mine øyne ihverfall.
(Saken er ihvertfall oppklart fra min side)

Ellers må jeg kondolere med SKB, SKB08 :(
 

DeletedUser

Guest
her inne skjer det ganske mye ser jeg, no hard feelings skb08 - hadde jeg hatt like lite hårfeste som deg og Wayne rooney, hadde jeg nok snakket styggt om andre - jeg også ;)
 

DeletedUser107

Guest
Ryktet sier at tfjell er grinete :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg syntes også det toppet seg, når folk begynte og dra inn
Wayne Rooney i denne diskusjonen !
 
Topp