DeletedUser832
Guest
skal si vi har mye flaks i DR
Dæven sykkel støtte, det har vært en stormfull natt fra de store "Dragon Kinghts"
A hell storm of flaming balls bombs in the town, all house and habours, fleets and troops have burnded to the groun, what they shall expet form a lengendry army. Well we a redy for next wave, but when they see tha shadow og the draon, I's to late to retreat
Ja... Nei, jeg hadde nok gjøre og orka ikke å spille så særlig mer Pettern, jeg gfå tikk nn FM for å rømme i fra dere, jeg gikk i FM for å prøve å få tilbake spill lysta, og det vanskelig å kombinere spillet med RL, men kommer nok tilbke for prøveå tvikle meg endamer i spille...Hmm... det var dine ord for "Jeg rømmer inn i FM" ?
Ja... Nei, jeg hadde nok gjøre og orka ikke å spille så særlig mer Pettern, jeg gfå tikk nn FM for å rømme i fra dere, jeg gikk i FM for å prøve å få tilbake spill lysta, og det vanskelig å kombinere spillet med RL, men kommer nok tilbke for prøveå tvikle meg endamer i spille...
I gues you!!du mistet 1 til by den natten FM slo inn
regner med du vet hvem som er ny eier
Det for du garntert, homi!!!Hehe. Heia laksekongen
Greit nok. Kan relatere meg, De Care. Leser hva du skriver men svelger ikke, det kan andre gjøre, hoho.
Motivasjon går opp og ned, samt at RL må gå først, og er i stadig forandring og da blir alt en prioritering. Lykke til, så får du ha god jul, og så regner jeg med å se deg tilbake etterhvert
tusen takk skal du ha jeg har spørsmål pettern, hadde du forventa at jeg skulle holde ut så lenge som jeg har gjort?Velkommen tilbake
Vi har ryddet litt i nabolaget, hihi! ^^
Full av observasjoner er du. Jeg tror ikke de har sjangs
Dette synes jeg er et feigt spill når folk setter inn spion for å nå høyt spillet, Vi i GWE hadde en tideligere hendelse der nettopp dette skjedde, først så anklaga vi DR(sorry for det ), men så fant vi ut at Gullmann var en spion hos pakt medlemmene våres og da klarte Oximus og Norsemenn-og 2 å sette inn opprør hos våre innaktive spillere pluss at de deffe opp nettop de byene vi skulle ta, er dette lov, og kan gullmann1 få utestenglse/tilsnakk for det?