Ryktebørs

DeletedUser978

Guest
Ryktene sier at 300 immortals ikke vet hva fs skal brukes til, og hesten har nok men orker ikke waste fs på noe så unødvendig som en dr erobring.
 

DeletedUser787

Guest
Joda. Jeg har sett hva 300-folka bruker FS til ved mange anledninger. Gratis KP i vår favør :)

Loxiex har alltid vært en nisse på fisketur...
 

DeletedUser703

Guest
ryktet sier at da det nok ikke lenge før loco og hesten dukker opp der og ;)
 

DeletedUser

Guest
Trodde ikke dere hadde unger som spilte her lenger, har hun begynt igjen?:confused:
Nei, fuglene vet hva du fantaserer om, men det viser seg at det finnes ungdommer her inne som kan å lyve akkurat som en viss annen klan fra et stygt sted, uten å nevne navn, hørt rykte om at de er særdeles ønsket hjem igjen :cool:
 

DeletedUser978

Guest
ojoj dere driver skikkelig storrengjøring gitt
RzaNTIk.png
 

DeletedUser769

Guest
Ryktet lurer på hvorfor så mange spillere som gir seg i alliansene 300 velger å "tilby" byene sine til DR før de slutter?
Hvorfor ikke gi dem bort innad i alliansen?
 

DeletedUser978

Guest
Ryktet lurer på hvorfor så mange spillere som gir seg i alliansene 300 velger å "tilby" byene sine til DR før de slutter?
Hvorfor ikke gi dem bort innad i alliansen?

Dette er noe jeg også har lurt på, ødelegger jo bare enda mer for 300 :L
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. ryktes at man kan få smarte råd på forum, er litt noob.. hva gjør man når man får koloniskip på en by? Altså, man gir beskjed i alliansen, og får inn masse støtte og angrep?
Det går vel greit å få inn en del birem først og tja 150 flammer fra mangen andre etterpå?
Det som er litt rart er at det ser ut som det blir verre og verrre å stoppe erobringen, hva er grunnen til det?
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
300
 

DeletedUser

Guest
Hmm, rett etter jeg lander ett KS i en av DR sine byer så kommer Artemisia I fra Caria (med 0 angrepspoeng som vil si at han aldri har angrepet noen andre før) med ett angrep mot beleiringen min.. Kan jo få en til å undre på hvem det er som styrer denne brukeren innsatt i spillet som en nøytral instans av innogames og hvorfor i alle dager den tar seg friheter til å hjelpe egen allianse? (må jo nesten gå ut i fra at noen fra DR administrerer denne brukeren etter det jeg nettopp har erfart)
 

DeletedUser703

Guest
hehe, er du rykteplanteren nå?
smiley_emoticons_flucht2.gif

ryktet kan bekreftes, det er zurifax som styrer artemisiabrukeren
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 
Topp