Ryktebørs

DeletedUser832

Guest
hehe, er du rykteplanteren nå?
smiley_emoticons_flucht2.gif

ryktet kan bekreftes, det er zurifax som styrer artemisiabrukeren
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif

Det var jo hemmelig
 

DeletedUser769

Guest
Lurer på hva som skjer dersom man har sendt angrep mot en av Artemisias byer, og noen har fått inn ett KS i avsenderbyen før angrepet har rukket fram til Artemisia.
smiley_emoticons_idea2.gif
 

DeletedUser

Guest
Lurer på hva som skjer dersom man har sendt angrep mot en av Artemisias byer, og noen har fått inn ett KS i avsenderbyen før angrepet har rukket fram til Artemisia.
smiley_emoticons_idea2.gif

Hahah ja, pusefanten opplyste en stakkars idiot om den enkle forklaringen i går..

All charges withdrawn, no further questions your honour..
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier det skjer rare ting på Omicron, og eg skjønner ikke meteren lenger av hva som foregår.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Noen andre som henger med i svingene?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg har bomma på en eller annen bom i utfor, jeg har i hvertfal ikke klart å henge med i svingene angånde hva som foregår på Grepostats. Poeng summen er helt på jorde nå. Er det mulig å få en oppdatering på som foregår?
 

DeletedUser1045

Guest
det som skjer er at DR kjeder seg og ALLE andere bygger bare def tilfelle DR sender en slynger eller to...
 

DeletedUser

Guest
det som skjer er at DR kjeder seg og ALLE andere bygger bare def tilfelle DR sender en slynger eller to...

Er noe med å kunne holde en beleiring om man skulle være så velsignet å få inn ett KS hos dere og kompis. Når dere fokuserer tilsvarende hardt på offensive enheter og benytter dere av mur nivå 0 + fullt av flyvende enheter så sier det seg litt selv at man er nødt til å ha en del def for å ha en sjangs på å få gjennomslag.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at "Helten" man får etter å ha brukt oppskrifter i gryten 50 ganger, ikke var noe å skyte av :(
 

DeletedUser

Guest
det e vel kanskje tidenes understatement... ræva han forrige karen også...:mad:
vis det blir en jule event der man kan vinne en helt, så bør han/hun ha bedre skills en dem vi har fått hittil, mayby the "Santa Claus" is the next exlusive hero ::p:rolleyes:
 

DeletedUser832

Guest
Hørte et rykte om at GuildWars Elite har problemer med å innadle spillere. noen som kan bekrefte dette?
 

DeletedUser

Guest
det kan jeg bekrefte, egentlig har det bare vært uflaks, at dere i DR har tatt noen byene våres !!
Men pytt, pytt det skal ikke skje igjen!!!
Thats the way the game is :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
De popper opp mye rart på jordene til Omicron... Og jeg liker spesielt de nye blomstene av jenter. Dark Bitch høres hyggelig ut! White Lilly er klar til å plukkes, men høres noe hyggeligere ut også
 

DeletedUser703

Guest
ryktes at white lilly samler på birems
smiley_emoticons_hust.gif

ryktet lurer på om de gærne egentlig har det så godt om dagen siden de angriper sine egne beleiringer
smiley_emoticons_bravo2.gif
 
Topp