Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Dæven sykkel støtte, det har vært en stormfull natt fra de store "Dragon Kinghts" :)
A hell storm of flaming balls bombs in the town, all house and habours, fleets and troops have burnded to the groun, what they shall expet form a lengendry army. Well we a redy for next wave, but when they see tha shadow og the draon, I's to late to retreat :)
 

DeletedUser787

Guest
Dæven sykkel støtte, det har vært en stormfull natt fra de store "Dragon Kinghts" :)
A hell storm of flaming balls bombs in the town, all house and habours, fleets and troops have burnded to the groun, what they shall expet form a lengendry army. Well we a redy for next wave, but when they see tha shadow og the draon, I's to late to retreat :)

Hmm... det var dine ord for "Jeg rømmer inn i FM" ? :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm... det var dine ord for "Jeg rømmer inn i FM" ? :)
Ja... Nei, jeg hadde nok gjøre og orka ikke å spille så særlig mer Pettern, jeg gfå tikk nn FM for å rømme i fra dere, jeg gikk i FM for å prøve å få tilbake spill lysta, og det vanskelig å kombinere spillet med RL, men kommer nok tilbke for prøveå tvikle meg endamer i spille...:)
 

DeletedUser832

Guest
Ja... Nei, jeg hadde nok gjøre og orka ikke å spille så særlig mer Pettern, jeg gfå tikk nn FM for å rømme i fra dere, jeg gikk i FM for å prøve å få tilbake spill lysta, og det vanskelig å kombinere spillet med RL, men kommer nok tilbke for prøveå tvikle meg endamer i spille...:)

du mistet 1 til by den natten FM slo inn :cool:
regner med du vet hvem som er ny eier
 

DeletedUser787

Guest
Hehe. Heia laksekongen ;)

Greit nok. Kan relatere meg, De Care. Leser hva du skriver men svelger ikke, det kan andre gjøre, hoho.
Motivasjon går opp og ned, samt at RL må gå først, og er i stadig forandring og da blir alt en prioritering. Lykke til, så får du ha god jul, og så regner jeg med å se deg tilbake etterhvert :)
 

DeletedUser787

Guest
Får starte noen saftige rykter da, Braya :)
Du er jo god til det :D
Evnt hva er ditt nyttårsforsett?
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Heia laksekongen ;)

Greit nok. Kan relatere meg, De Care. Leser hva du skriver men svelger ikke, det kan andre gjøre, hoho.
Motivasjon går opp og ned, samt at RL må gå først, og er i stadig forandring og da blir alt en prioritering. Lykke til, så får du ha god jul, og så regner jeg med å se deg tilbake etterhvert :)
Det for du garntert, homi!!! :) :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser også at det har kommet en ny stor allianse her inne, VEA og VEA I, så ryket er at 300 og WoF, har slått seg sammen for å prøve å knekke DR, som VEA, jeg tror de ikke har en sjanges, men man skal ikke se bort i far at de kan i fra dem seieren :rolleyes: :p
 

DeletedUser787

Guest
Velkommen tilbake :)
Vi har ryddet litt i nabolaget, hihi! ^^

Full av observasjoner er du. Jeg tror ikke de har sjangs :D
 

DeletedUser

Guest
Velkommen tilbake :)
Vi har ryddet litt i nabolaget, hihi! ^^

Full av observasjoner er du. Jeg tror ikke de har sjangs :D
tusen takk skal du ha :) jeg har spørsmål pettern, hadde du forventa at jeg skulle holde ut så lenge som jeg har gjort?


Jeg ser dere har gjort en skikkelig rydde oppreasjon på oss :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Har ikke merket at du var på denne verdenen før nå nylig før de tre musketerene begynte å erobre i nye deler av havene, jeg så vet ikke helt hva du påstår å ha overlevd tidligere :p
Du er jo ikke borte eller død nå heller, du er bare noen byer fattigere :)
Er ikk noe bragd å spille på en verden og overleve, når det så og si ikke er motstand :)
 

DeletedUser

Guest
Kommer meg nok oppover igjen etter å ha tapt noen byer skal du se :)
Må bare bygge meg litt opp igjen etter at dere har knust meg :) :p
 

DeletedUser787

Guest
That's the spirit :D
Begynner virkelig å like deg jeg!
Stå på mann!
 

DeletedUser

Guest
Vis jeg er gira, så kan jeg komme meg helt fra bunnen og opp igjen. Jeg huser på Delta når jeg spilte der, så var det en spiller som Big Daddy, skjørte meg til senk en gang og etter det bygde jeg meg opp igjen. Forste gangen hadde jeg 200. 000 eller noe, og han tok alle byene mine og jeg falt langt ned til jeg til slutt hadde 10. 000 poeng igjen og der etter bygde meg opp til 300.000 poeng igjen til slutt, men til slutt så ble jeg får mye innaktiv og ble til spøkelse til slutt. så konkurranseinstinktet mitt er der men om jeg har vilje og
 

DeletedUser787

Guest
Kjør på, De Care
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser

Guest
Dette synes jeg er et feigt spill når folk setter inn spion for å nå høyt spillet, Vi i GWE hadde en tideligere hendelse der nettopp dette skjedde, først så anklaga vi DR(sorry for det :)), men så fant vi ut at Gullmann var en spion hos pakt medlemmene våres og da klarte Oximus og Norsemenn-og 2 å sette inn opprør hos våre innaktive spillere pluss at de deffe opp nettop de byene vi skulle ta, er dette lov, og kan gullmann1 få utestenglse/tilsnakk for det?
 

DeletedUser832

Guest
Dette synes jeg er et feigt spill når folk setter inn spion for å nå høyt spillet, Vi i GWE hadde en tideligere hendelse der nettopp dette skjedde, først så anklaga vi DR(sorry for det :)), men så fant vi ut at Gullmann var en spion hos pakt medlemmene våres og da klarte Oximus og Norsemenn-og 2 å sette inn opprør hos våre innaktive spillere pluss at de deffe opp nettop de byene vi skulle ta, er dette lov, og kan gullmann1 få utestenglse/tilsnakk for det?

jepp dette er lov
 
Topp