Ryktebørs

DeletedUser

Guest
*Note to 300 Immortal ledelsen*
Når dere kommer til VU-tider, forbered dere uten Oddix, ettersom han sannsynligvis blir borte i 5 uker, og når han kommer tilbake igjen går over til underallyen til fienden.

Selv om jeg håper DR har standards :p
 

DeletedUser

Guest
*Note to 300 Immortal ledelsen*
Når dere kommer til VU-tider, forbered dere uten Oddix, ettersom han sannsynligvis blir borte i 5 uker, og når han kommer tilbake igjen går over til underallyen til fienden.

Selv om jeg håper DR har standards :p

Føler vel at innleggene dine hører hjemme på "suttrebørsen"
Når du blir voksen, og får deg hus,kone,unger og barnebarn,
så vil du finne ut at ikke alt i livet lar seg styre !

Lei meg for at jeg forsvant, men hadde ikke noe valg !
 

DeletedUser

Guest
Når jeg blir voksen håper jeg også at jeg har lært meg dobbel konsonantreglene :)
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at lite gjennomtenkte valg i inntak fører til oppløsning. Hjelper lite med kvantitet fremfor kvalitet. Slik er det vel med allianser hvor man skal være 50 og det ikke er flere byer av verdi å krige mot eller ta, da kan man sitte på gjerdet og la motstandere med størrelse komme inn å forsyne seg. For forsvar i så store allianser, spesielt her inne er til å le seg ihjel av.

Sier seg selv når 1 person her inne nesten klarer å ta en hel øy alene. Er ikke akkurat noe å skryte av for dem som mister byene, og i alle fall ikke lurt å ta inn flere spillere med samme fraværendhet.
 

DeletedUser

Guest
Føler vel at innleggene dine hører hjemme på "suttrebørsen"
Når du blir voksen, og får deg hus,kone,unger og barnebarn,
så vil du finne ut at ikke alt i livet lar seg styre !

Lei meg for at jeg forsvant, men hadde ikke noe valg !

Du er deg selv lik, det så vi på Lambda også, plutselig var du borte. Hang vel med noen mdr. anbefalte folk det ene og det andre, noe man gjerne aldri anbefaler videre når man har spilt en gang.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg er nok ikke den eneste som har gitt opp, eller har hatt
lyst og gi opp på grunn av ei kvinne som har et enormt eksponeringsbehov !
 

DeletedUser804

Guest
Ryktet sier at det er kaos innad i 300. Null koordinasjon når det gjelder forsøk på å avbryte erobringer.
Et annet "rykte" er at noen i 300 angriper med både sverdmennn og bueskyttere:D:D
 

DeletedUser769

Guest
Hehe, Lokefanten...jeg tolker det dithen at vi snart chatter på skype, jippi!
Det blir en fin bursdagsgave til Lokern:)
Og Zuri- jeg skal ikke tulle mer med laksen din, bare du kommer tilbake fra Diabloen..
 

DeletedUser832

Guest
Hehe, Lokefanten...jeg tolker det dithen at vi snart chatter på skype, jippi!
Det blir en fin bursdagsgave til Lokern:)
Og Zuri- jeg skal ikke tulle mer med laksen din, bare du kommer tilbake fra Diabloen..

er Destiny det går i nå, kjøpte 2 nye spill på mandag
 

DeletedUser787

Guest
Er så koselig å se at det er litt liv her i blant :)

VILLkatten har mang en side og slutter aldri å forundre denne vikingen.
Diablo er så last year, men jeg liker det for det <3 Destiny har jeg null peiling på.
Laksen min er klar for å tulles med. Muligens svenske tjeier trekker kølapp?
Jeg er også sur fordi jeg også vil bli angrepet av sverd/buemenn... Og så sov jeg dårlig i natt!
 

DeletedUser978

Guest
Ryktene sier at RC har gjenoppstått på en av våre nabolands servere.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er kaos innad i 300. Null koordinasjon når det gjelder forsøk på å avbryte erobringer.
Et annet "rykte" er at noen i 300 angriper med både sverdmennn og bueskyttere:D:D

Ryktet stemmer jeg bygger selv en sm nuke nå så det er bare å passe dere :p
 
Topp