Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Der har du de småslagene jeg snakker om at vi kan vinne ;) uheldigvis virker det som om dere på mirakuløst vis havner foran grepo i fylla også, for den gang jeg satte i gang operasjon mot dere natt til søndag, hvor jeg regnet med at en del av dere måtte være på fest - den gangen vi plantet KS i byen din og dere svidde av over 5500 FS på å bryte - så var 5 av 5 spillere hos dere pålogget kl 5 på natta.

Vi har hatt mye moro vi også, og vi kan sikkert ha det moro en stund til, er ikke sagt at vi gir oss. Dermed er det ganske åpenbart at uansett om vi vinner noen småslag mot dere så kommer dere til å vinne tre ganger så mange tilbake. Dere er flere, har mer, og mange av dere er aktive 24/7 også som dere skal ha kudos for og gjør det rimelig umulig å fange dere offline. Vi drar dessverre på fest vi og, så maktbalansen kommer nok ikke til å endre seg av at vi får knabbet en by eller to fra dere..

Skal dere prøve å ta en by av meg, med utgangspunkt i at jeg er offline, og så og si en ubeskytta by - hvorfor da sende 10 angrep rett etter hverandre slik at mobilen klikker mongo? Såvidt jeg vet så trenger absolutt alle søvn, inkl oss, men når en omtrent skulle tro at dere med vilje prøver å vekke oss så blir det selvfølgelig vanskelig å ta oss offline.

Var ikke så mange dagene siden dere fløy høyt etter å ha tatt en by av oss, og nå har dere gitt opp? Greit nok at vi har et stort forsprang, men verdenen har såvidt starta.. mye kan vel skje enda.
 

DeletedUser1001

Guest
Selv om jeg skrev at det var den siste byen vi kom til å tape, så hadde jeg ikke stor tro på akkurat det. De aller fleste kan miste byer, og det gjelder selvfølgelig oss også. Har jo spilt med deg tidligere og vet hvor mye arbeid du legger i det og hvor mye du gjør for dine medspillere, så syns du fortjente å få være en av de få som klarer å ta en by av oss i denne verdenen. At det kommer konsekvenser er jo bare en del av spillet og det som gjør dette gøy. Tror ikke det er mange her som hadde klart å stått igjen idag uten et visst antall tapte byer.. for så gode er vi bare ;)


Ja, takk for det :) Vi er vel noen som blir igjen her på serveren for å krige litt og holde dere i trening :)
 

DeletedUser

Guest
Skal dere prøve å ta en by av meg, med utgangspunkt i at jeg er offline, og så og si en ubeskytta by - hvorfor da sende 10 angrep rett etter hverandre slik at mobilen klikker mongo? Såvidt jeg vet så trenger absolutt alle søvn, inkl oss, men når en omtrent skulle tro at dere med vilje prøver å vekke oss så blir det selvfølgelig vanskelig å ta oss offline.

Var ikke så mange dagene siden dere fløy høyt etter å ha tatt en by av oss, og nå har dere gitt opp? Greit nok at vi har et stort forsprang, men verdenen har såvidt starta.. mye kan vel skje enda.

Nånå, jeg har mang en gang sendt havnesjekk på deg til alle døgnets tider. Midt på natta, midt på dagen, når folk er på jobb, når folk er på fest, når folk spiser middag etc, så og si hver eneste bidige gang har jeg møtt på milits. Da har det kun vært sendt ett eneste angrep, ikke 10 angrep på en gang sånn at du blåses øra av midt på natta, selv om vi også har prøvd det.

Men ja, som jeg har nevnt flere ganger her, det er ikke sagt at vi gir oss på Omicron - sier kun at vi også starter på internasjonale og at jeg ikke ville hatt noen kvaler med å gi meg og si at dere vant om også resten syns det var en god ide. Det er jo tydelig at dere fra DR ikke syns det, og deres stemme teller jo den og, dere har tross alt investert mye tid her dere som alle andre, kanskje dere mer enn noen. Så det tas selvfølgelig hensyn til også når det kommer til avgjørelsen om å fortsette på serveren eller ikke.
 

DeletedUser787

Guest
Koselig at Iota minnene/tidene blir nevnt. Ahhh <3 Tipper Lokern gikk å kjøpte opp hele sortementet til Vinmonopolet og grilldisken til Rema 1000 når han fikk tatt den VU byen ;)
Si det sånn... ingenting er vunnet "before the fat lady has sung"... Jeg snakker nå ikke om vår "kjære NinaB", men siden vi er inne på Iota, blir det eksempel 1: Busby Babes og Unique gav oss absolutt kamp om VU. Stå på vilje og dedikasjon gjorde at vi kunne driti på draget, ganske hardt, men vi gikk av med seieren.
Siste server jeg fullførte, MU, så var The Gloryous Spartiate overlegne mht byer å sende ress fra til VU, og vi, Nordic Unlimited, tapte racet med 3 timer. Kjempesurt, men vi presset til siste slutt på alle områder.
Første serveren jeg fullførte, Alpha... Philosophers Quest var soleklare favoritter og overlegne på alle området hele serveren, men de dreit seg ut og dedikasjon fra Equinox gjorde at de som underdogs gikk av med seieren.

Jeg tror heller ikke at Blitzregn nå kommer til å gi seg på Omicron selv om maktbalansen har blitt som den er. Ting kan skje...
Har troa på at det kan bli mye morro og mange kamper, men ser absolutt poengene dine, Zoid... Har spilt mot Phalanx Of Immortals på HV Achilles i altfor lang tid som underdog med mitt The Untouchables hvor de har så mye power over oss at det nå er "The End". Dog, det var ikke alltid slik... Vi var overlegne dem en periode, men storspillere sluttet og de kjørte oss hardt lenge og fikk overtaket.
Capish ;) ?
 

DeletedUser

Guest
Koselig at Iota minnene/tidene blir nevnt. Ahhh <3 Tipper Lokern gikk å kjøpte opp hele sortementet til Vinmonopolet og grilldisken til Rema 1000 når han fikk tatt den VU byen ;)
Si det sånn... ingenting er vunnet "before the fat lady has sung"... Jeg snakker nå ikke om vår "kjære NinaB", men siden vi er inne på Iota, blir det eksempel 1: Busby Babes og Unique gav oss absolutt kamp om VU. Stå på vilje og dedikasjon gjorde at vi kunne driti på draget, ganske hardt, men vi gikk av med seieren.
Siste server jeg fullførte, MU, så var The Gloryous Spartiate overlegne mht byer å sende ress fra til VU, og vi, Nordic Unlimited, tapte racet med 3 timer. Kjempesurt, men vi presset til siste slutt på alle områder.
Første serveren jeg fullførte, Alpha... Philosophers Quest var soleklare favoritter og overlegne på alle området hele serveren, men de dreit seg ut og dedikasjon fra Equinox gjorde at de som underdogs gikk av med seieren.

Jeg tror heller ikke at Blitzregn nå kommer til å gi seg på Omicron selv om maktbalansen har blitt som den er. Ting kan skje...
Har troa på at det kan bli mye morro og mange kamper, men ser absolutt poengene dine, Zoid... Har spilt mot Phalanx Of Immortals på HV Achilles i altfor lang tid som underdog med mitt The Untouchables hvor de har så mye power over oss at det nå er "The End". Dog, det var ikke alltid slik... Vi var overlegne dem en periode, men storspillere sluttet og de kjørte oss hardt lenge og fikk overtaket.
Capish ;) ?

Capish ;)

Vi får se hva tiden bringer og hvordan responsen blir, uansett har noen av oss startet på internasjonal server, men det ser nok ut til at vi også kommer til å kjøre på Omicron i tillegg. Hvor lenge blir nesten opp til medlemmene våre, vi kommer ikke til å svikte dem og la dem kjempe dette ut alene om de har lyst til å fortsette selvfølgelig.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at guffeguri forsynte seg godt med både kaffe og kaker mens folk og røvere lå og snorket med ildvann i kropp!
 

DeletedUser703

Guest
ryktes videre at noen.. skal ikke nevne navn... kan være glad for at det er begrensninger på byplasser ;p
men takker pent for kaffe og kaker. guffeguri er nå utslitt etter straffen som fulgte :)
 

DeletedUser804

Guest
Kanskje 300 immortal skal bli dem som gir DR kamp etter hvert. Selv om DR med sine 17 spillere har med enn 1,5 mil poeng enn 300 sine 47 spillere, kan 300 være i stand til å gi oss litt kamp ettersom dem bygger seg veldig sterke i et område.
 

DeletedUser787

Guest
Jeg VET av erfaring at du har rett Lokern. De gjorde det samme på MU. De bør ikke undervurderes. Kvaliteten på DR er generelt mye høyere men sammen er de sterke og sta. Det viste de på MU og det er en del gode spillere der også.
 

DeletedUser703

Guest
de går hvertfall på fs jakt om natten... får se om de liker nattkamper i lengden. ryktes om gode kp :)
 

DeletedUser

Guest
det er noe jeg vil gjøre i dag å rose alliansen min for godt sammarbeid :) stolt av å være med en slik allianse:)
noe mer sier jeg ikke... :)
 

DeletedUser804

Guest
det er noe jeg vil gjøre i dag å rose alliansen min for godt sammarbeid :) stolt av å være med en slik allianse:)
noe mer sier jeg ikke... :)

Hehe. Krigen har så vidt begynt! Regner med at 300 får kjørt seg når DR har ryddet bort resten av Blitzregn ;D
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at en vis allianse tar inn flyktninger og lager rabalder på bakrommet, blir det en fortsettelse følger her tro :confused:
 
Topp