Ryktebørs

DeletedUser832

Guest
jeg har ikke jobb, så du tenger ikke å ha jobb for å ha gull
 

DeletedUser610

Guest
Det er ikke gull som avgjør hvordan det går. Det kan være med å påvirke selvfølgelig. Alt bunner ned i aktivitet. Man kan bruke hundretusener gull i uka, men er man ikke aktiv så vil det jo ikke hjelpe. Jeg har aldri vært blant de som har brukt mest gull på dette spillet, men har alltid hevdet meg i toppen.

Og når det kommer til barn som spiller dette spillet. Dette spillet er ikke lagd for barn ned i 7-års alderen. Barn i den alderen skal være ute å leke, og ikke inne å spille grepolis.
 

DeletedUser

Guest
hehe, sant det :) jeg bare brukte det som et eksmpel for å få frem et poeng :D
 

DeletedUser610

Guest
Jeg mener at barn/ungdommer som er 10-14 år gamle heller ikke skal spille grepolis. De burde være ute å spille fotball og slikt =)
 

DeletedUser703

Guest
jeg mener alle, absolutt alle! må spille fotball fra de kan gå, så norsk fotball kan komme seg opp fra knestående.
 

DeletedUser760

Guest
Jeg sa det ikke for å starte gullkampen.:p Må ærlig innrømme at jeg har brukt 850 gull selv på å få tak i ny by så kjapt som mulig xD Men greia er at gulling kombinert med mye aktivitet og erfaring er uslåelig. Hvertfall når det er 17 av dere :rolleyes:
 

DeletedUser610

Guest
Jeg sa det ikke for å starte gullkampen.:p Må ærlig innrømme at jeg har brukt 850 gull selv på å få tak i ny by så kjapt som mulig xD Men greia er at gulling kombinert med mye aktivitet og erfaring er uslåelig. Hvertfall når det er 17 av dere :rolleyes:

Det er 34 av cowards, samt endel gullbruk der også :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa det ikke for å starte gullkampen.:p Må ærlig innrømme at jeg har brukt 850 gull selv på å få tak i ny by så kjapt som mulig xD Men greia er at gulling kombinert med mye aktivitet og erfaring er uslåelig. Hvertfall når det er 17 av dere :rolleyes:

Hvordan tror du at det er mulig å vinne en krig om dere allerede har tapt mentalt? Hva med å heller oppmuntre medlemmene dine? Fantastiske lederegenskaper du utviser..
 

DeletedUser760

Guest
Hvordan tror du at det er mulig å vinne en krig om dere allerede har tapt mentalt? Hva med å heller oppmuntre medlemmene dine? Fantastiske lederegenskaper du utviser..
hahahaha, jeg stopper hvertfall ikke å spille. Uansett dette er ikke et sånt spill hvor det hjelper å ha god syke. Dette går ut på rå kraft, holde hodet kaldt, og time hvert eneste angrep. Jeg er tydeligvis også nødt til å nevne atter en gang at vi ikke har gitt opp... For alliansen sin skyld er det bare bra at jeg er litt realist, for det gjør at de blir ekstra skjerpet og ikke lar noen byer stå forsvarsløse. For min del spiller jeg til byene mine blir borte/serveren er vunnet. Skal ikke la DR slippe unna billig^^
 

DeletedUser

Guest
hahahaha, jeg stopper hvertfall ikke å spille. Uansett dette er ikke et sånt spill hvor det hjelper å ha god syke. Dette går ut på rå kraft, holde hodet kaldt, og time hvert eneste angrep. Jeg er tydeligvis også nødt til å nevne atter en gang at vi ikke har gitt opp... For alliansen sin skyld er det bare bra at jeg er litt realist, for det gjør at de blir ekstra skjerpet og ikke lar noen byer stå forsvarsløse. For min del spiller jeg til byene mine blir borte/serveren er vunnet. Skal ikke la DR slippe unna billig^^

Ser jo ut som du sitter på fasiten her, ja.. Du får lære videre dine kunnskaper til medlemmene dine. Dette kombinert med dine utrolige lederegenskaper kan jo ikke slå feil! :p
 

DeletedUser760

Guest
Ser jo ut som du sitter på fasiten her, ja.. Du får lære videre dine kunnskaper til medlemmene dine. Dette kombinert med dine utrolige lederegenskaper kan jo ikke slå feil! :p
hahahahahahaha!! Tror ikke du skal snakke for høyt om lederegenskapene mine..., du kjenner meg ikke, og hvis du går ut ifra hva du har lest her på forum sier det litt om deg...
 

DeletedUser

Guest
Mr.T-LOL.gif
 

DeletedUser

Guest
Ryktene spør, hva skal man velge? grepo eller se på Vm i Brasil:confused:
 

DeletedUser832

Guest
Ryktet sier at The Outlaws og Varangians har pakt

noen som vil bekrefte dette
 
Topp