Ryktebørs

DeletedUser

Guest
aldri hørt om denne regelen.. forklarer jo hvorfor det rablet for deg på iota..
men hvem er de selvgode? er det topp 3? topp 10? de 5 beste alliansene?
mener du at de som tilbringer mest tid på serveren, skal ta seg en hvilepause og vente på resten?
dette må du utdype litt for oss nye spillere, så vi forstår hvorfor du blir sint..

Jeg visst ikke at det rablet for meg på Iota !
Sant nok så husker jeg at du tok den første byen min,
men husker også at du ventet til jeg hadde fått sendt av gårde
et ks, da jeg spurte om det.

Jeg er ikke sur, at jeg ble hengende bak her inne er ene og alene
min egen skyld. At jeg hadde en del andre ting jeg måtte av gårde
på irl , skal ikke holde dere tilbake !

Men jeg fikk selv kjeft på Iota, og beskjed om at det var vanlig og
gi folk fred til de hadde sjanse til og få sendt av gårde ks og etablere
seg på nytt.

Men det er vel kanskje bedre og restarte visst en finner ut at by nr1 er tapt
før en får sjansa til og etablere ny by ?
 

DeletedUser610

Guest
I slike tilfeller som er nevnt ang. byer, bør man være mange og gulle. Ellers anbefaler andre drevne spillere, forsvar og mur, solide byer :p

Tror du blander opprør og erobring her! Finnes ikke noe bedre å lande KS i by med 25 mur og tårn!
 

DeletedUser610

Guest
Ryktet sier at 50% av medlemmene i Achaean league har blitt restarted av Dovahkiins Rising :)
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at 50% av medlemmene i Achaean league har blitt restarted av Dovahkiins Rising :)

Ryktet sier at DR gjorde en utrolig jobb i gård med hordvik, og klarte dessverre å komme gjennom angrepet før KS..., synd for hordvik, som nå har gitt opp på denne serveren:/, men er vel ikke annet å gjøre en å gratulere DR med å komme gjennom der. Gav oss også en liten smakebit av hva sommern har å by på^^
 

DeletedUser760

Guest
Rykter sier også at DR trenger en splittelse hvis det skal være noe poeng og fortsette å spille...:mad:
 

DeletedUser610

Guest
Rykter sier også at DR trenger en splittelse hvis det skal være noe poeng og fortsette å spille...:mad:

Hvorfor?
Hvis ikke noen klarer å gi oss kraftig konkurranse å slå oss så er det faktisk ikke DR det er noe galt med. En allianse, uten underallianse eller pakter skal faktisk enkelt slås om andre gjør de riktige tingene. Om ingen da klarer å gi oss konkurranse er det noe kraftig galt med kvaliteten på resten av spillerne på denne verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier at jeg også har kastet inn håndkle på denne verden.
Denne verden kommer til og bli så heftig at det er ikke sjans
for dem som ikke er online døgnet rundt !
Lykke til videre alle sammen !
 

DeletedUser

Guest
Noen som nevnet oss her også, at halvparten av oss har restartet.
En ting er sikkert, poengene/ statistikkene taler i det minste for seg selv på de 5 byene i forhold til de 13 andre som er tatt.
Så om ikke annet har det vært noe motstand så langt, ikke har vi gitt oss heller, men brettet opp armene, tørket snørr og tårer og bygger videre :D
 

DeletedUser832

Guest
Noen som nevnet oss her også, at halvparten av oss har restartet.
En ting er sikkert, poengene/ statistikkene taler i det minste for seg selv på de 5 byene i forhold til de 13 andre som er tatt.
Så om ikke annet har det vært noe motstand så langt, ikke har vi gitt oss heller, men brettet opp armene, tørket snørr og tårer og bygger videre :D

godt å høre at dere ikke gir opp
 

DeletedUser760

Guest
Hvorfor?
Hvis ikke noen klarer å gi oss kraftig konkurranse å slå oss så er det faktisk ikke DR det er noe galt med. En allianse, uten underallianse eller pakter skal faktisk enkelt slås om andre gjør de riktige tingene. Om ingen da klarer å gi oss konkurranse er det noe kraftig galt med kvaliteten på resten av spillerne på denne verdenen.

Vel.., er ikke sykt mange andre som driver satser så alt for hardt på dette spillet..., og er heller ikke så mange som har så stor kapasitet på gull. Når appåtil de beste spillerne samles i en allianse så blir livet hardt for oss rett over xD Sier ikke at vi har gitt opp, for det har vi aldeles ikke, men sier at jeg ikke har så stor tro på at vi kommer til å overleve ^^ Kommer så klart an på aktviteten til spillerne her, og at ikke alle gir opp før dere rekker opp til "VU" øyene våre
 

DeletedUser

Guest
Vel.., er ikke sykt mange andre som driver satser så alt for hardt på dette spillet..., og er heller ikke så mange som har så stor kapasitet på gull. Når appåtil de beste spillerne samles i en allianse så blir livet hardt for oss rett over xD Sier ikke at vi har gitt opp, for det har vi aldeles ikke, men sier at jeg ikke har så stor tro på at vi kommer til å overleve ^^ Kommer så klart an på aktviteten til spillerne her, og at ikke alle gir opp før dere rekker opp til "VU" øyene våre
jeg må si meg enig med tigeris der, jeg er aktiv spiller men har ikke så stor kapasitet til å drive å gulle hele tiden, lzm ossenskal barn fra si 7års aldern og opp 16-18åra ha rå til å betale for å gulle hele tiden, det er ikke så mange som har jobb sånn at de kan yjene inn penger til å kjøpe gull med, jeg tror det er en god del gode spillere her inne, men de klarer ikke å nå toppen fordi andre kjøper gull og får et stort forsprang. Si Turbopanzer startet lenge etter meg og bare på noen dager så er han forbi meg med 5000poeng det er et bevis på at han driver å guller rått! Og det irriter meg litt.
 
Topp