Ryktebørs

DeletedUser

Guest
det er merkelig for ryktet har ingenting med lordfredrik å gjøre

jeg hørte det fra en annen kant, en i din egen allianse

Ohh, Zuri har en insideman. Ikke fulgt med på ryktebørsen så har 0 peiling på hva folk snakker om.
#TEAMZURILAX

PS: LocoBabb kommer til å gjøre rent bord på denne serveren, så pass på! :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Du skakke snakke for høyt pettern.., du har jo ikke en gang turt å møte opp på serveren...

Hehe. Som jeg sa tidligere... jeg kommer, men skal la dere få litt forsprang, så det ikke blir for urettferdig ;)
 

DeletedUser787

Guest
Jeg gjør alt for å overleve, men pettern jeg tror ikke du har spilt med meg på de aller, aller førrste verdnene, jeg er ikke akkuratt en helt ny spiller heller, jeg spilte mye på Beta og Gamma og delta og eta, så jeg skal klare å oveleve, jeg har bare fått ett dårlig utgangs punkt i statreten av alleverdne hitil, og pluss at jeg har skole å tenke på. Og takk forstøtten Zurifax!! ;)

Jeg har troa på deg jeg... litt hvertfall :)
Men de erfaringene jeg har med deg til nå eller har hørt, er ikke noe jeg hopper i taket for. Ikke vondt ment. De verdnene du nevner er vell de jeg ikke har vært innom :p Spilt på Alpha, HV (Achilles), Iota, Lambda og Mu... av de norske hvertfall.
ZuriTass er en fin og artig skrue, med gaver på lur. Gleder meg :)
 

DeletedUser787

Guest
Ryktene spør, hva skal man velge? grepo eller se på Vm i Brasil:confused:

Jeg kom fra Brasil i dag. Gadd ikke være igjen å leke fotballsupporter i Rios kaos. Da nyter jeg det heller på TVen med PCen på bordet og litt grepo med noe godt i glasset mens jeg stryket gullhåret mitt :)
 

DeletedUser828

Guest
Jepp. Folker kaller det flaks, jeg kaller det rein og skjær dyktighet!
DR kommer til å hate meg når jeg tar reint bord under VM med tipping av korrekt resultat kamp etter kamp.

Du hadde bare flaks denne gangen.. ;)
 

DeletedUser832

Guest
Jepp. Folker kaller det flaks, jeg kaller det rein og skjær dyktighet!
DR kommer til å hate meg når jeg tar reint bord under VM med tipping av korrekt resultat kamp etter kamp.

lurer på om du kjente dommeren
 

DeletedUser760

Guest
det er merkelig for ryktet har ingenting med lordfredrik å gjøre

jeg hørte det fra en annen kant, en i din egen allianse
wooops..., jaja greit at du hørte det så lenge det er noen igjen i alliansen:p nesten alle på the outlaws og varangians driver å quitter nå, pga de ikke er villige til å bruke så mye gullmynter for å ikke falle helt av:/
 

DeletedUser

Guest
confused-fillion.gif
 

DeletedUser760

Guest
Hvor har det blitt av den gammle gentlemans regelen om og ikke erobre by nummer
en til aktive spillere ?
Døde den ut etter Iota ?
Eller er det gentlemen som er dødd ut ?
Er jo moro når det blir litt trøkk, og ikke at 1-2 allianser
renser reint den første måneden. Mange som sikkert
har en tynn linje mellom og starte på nytt, eller gi faen
og nyte sommeren.
Hadde jo vært morsomt om de selvgode satt alene på serveren
etter en måned.

Akkurat nå støtter jeg den regelen litt. En jeg kjenner har mistet hovedbyen sin 2 ganger nå til tross for at h*n aldri rakk å komme over 2500 poeng^^ Det er jo litt demotiverende å starte på nytt så mange ganger på nytt ved sommertider+at dette har fått en slags effekt på mange andre spillere jeg kjenner som gjør at dem quitta med en gang fordi de ikke en gang gidder å prøve...
 

DeletedUser

Guest
Hadde jo vært morsomt om de selvgode satt alene på serveren
etter en måned.

Lurer på hvordan det hadde blitt med 15-20 spillere igjen her?
Om alle andre avtalte å slutte.
Det hadde vel blitt mye koloniseringer for å komme i mål da, for dem som var igjen?
Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-1658.gif
 

DeletedUser787

Guest
Håper da virkelig ikke på en ny byggmester bob server. Omicron må bli en kriger server sa ryktet. Det er i hvertfall håpet. DR mot resten av serveren. No balls left?

Ryktet sier at en gammel traver og verdensvinner blir ønsket velkommen til Omicron i dag med kaffe, kaker og øl
 

DeletedUser703

Guest
Lurer på hvordan det hadde blitt med 15-20 spillere igjen her?
Om alle andre avtalte å slutte.
Det hadde vel blitt mye koloniseringer for å komme i mål da, for dem som var igjen?
Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-1658.gif
hehe, flott det. gi opp etter en uke :)
trodde du av alle skulle starte opp her og vise at du kunne vinne en server, bare du fikk være med fra start av...
 
Topp