Ryktebørs

DeletedUser610

Guest
Jeg leste en dårlig skjult hentydning til at motstandernes gullbruk var grunn til bytap ;)
 

DeletedUser760

Guest
De greiene med olympiske leker ødelegger litt av morroa med starten av en server.., gjør at de værste gullerne kan få så jevligt mange byer før alle andre :mad: hadde vært kulere med kun seiersparader :D da hadde det blitt mer trøkk på serveren:)
 

DeletedUser

Guest
Hva har dette med restart og statisitkk å gjøre, av og til menes gjerne det som faktisk står :p
Ikke alle vil vente i 8 timere vettu :p ( forslag kjøp det for gull, eller sutre litt på sutrebørsen :D )

Endret: svar til MrPet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser787

Guest
Hmm... erfaringen min med "de care" er at han vanligvis ikke overlever. Jeg lukter en utrydningstruet art :)
Eller hva sier du, ZuriLax?
 

DeletedUser760

Guest
Hmm... erfaringen min med "de care" er at han vanligvis ikke overlever. Jeg lukter en utrydningstruet art :)
Eller hva sier du, ZuriLax?
Du skakke snakke for høyt pettern.., du har jo ikke en gang turt å møte opp på serveren...
 

DeletedUser832

Guest
Hmm... erfaringen min med "de care" er at han vanligvis ikke overlever. Jeg lukter en utrydningstruet art :)
Eller hva sier du, ZuriLax?


nja, jeg heier på "de care"

stå på så kanskje får du samme gave som pettern gjorde
pettern ble veldig gla da han fikk den av meg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
nja, jeg heier på "de care"

stå på så kanskje får du samme gave som pettern gjorde
pettern ble veldig gla da han fikk den av meg
Jeg gjør alt for å overleve, men pettern jeg tror ikke du har spilt med meg på de aller, aller førrste verdnene, jeg er ikke akkuratt en helt ny spiller heller, jeg spilte mye på Beta og Gamma og delta og eta, så jeg skal klare å oveleve, jeg har bare fått ett dårlig utgangs punkt i statreten av alleverdne hitil, og pluss at jeg har skole å tenke på. Og takk forstøtten Zurifax!! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvor har det blitt av den gammle gentlemans regelen om og ikke erobre by nummer
en til aktive spillere ?
Døde den ut etter Iota ?
Eller er det gentlemen som er dødd ut ?
Er jo moro når det blir litt trøkk, og ikke at 1-2 allianser
renser reint den første måneden. Mange som sikkert
har en tynn linje mellom og starte på nytt, eller gi faen
og nyte sommeren.
Hadde jo vært morsomt om de selvgode satt alene på serveren
etter en måned.
 

DeletedUser610

Guest
Det har aldri vært noe jeg har hørt om.
Dette er faktisk et krigsspill hvor man erobrer byer fra hverandre. Hvis man kun skal gå for de inaktive kan man nesten legge ned hele greia :)

Alle de som har startet her dag 1-2 startet under de samme betingelsene. Om de ikke klarer å få seg by nummer 2 før de mister sin første får de nesten skylde seg selv.
 

DeletedUser760

Guest
Ryktet sier at Dovahkiins Rising leder forsvarsligaen... Er vel løpetid nede hos cowardleiren?
 

DeletedUser703

Guest
Hvor har det blitt av den gammle gentlemans regelen om og ikke erobre by nummer
en til aktive spillere ?
Døde den ut etter Iota ?
Eller er det gentlemen som er dødd ut ?
Er jo moro når det blir litt trøkk, og ikke at 1-2 allianser
renser reint den første måneden. Mange som sikkert
har en tynn linje mellom og starte på nytt, eller gi faen
og nyte sommeren.
Hadde jo vært morsomt om de selvgode satt alene på serveren
etter en måned.

aldri hørt om denne regelen.. forklarer jo hvorfor det rablet for deg på iota..
men hvem er de selvgode? er det topp 3? topp 10? de 5 beste alliansene?
mener du at de som tilbringer mest tid på serveren, skal ta seg en hvilepause og vente på resten?
dette må du utdype litt for oss nye spillere, så vi forstår hvorfor du blir sint..
 

DeletedUser610

Guest
Dessverre finnes det spillere som vil "straffe" aktivitet hos andre spillere for å slippe billigere unna selv..
De fleste klarer å ha byen sin klar til erobring ved 3300-3500 poeng. Men selvfølgelig om man bruker tiden sin på å bygge opp senatet/muren/hula så får man en stor fin by uten styrker til å ta vare på den. Poeng vinner aldri en krig, men styrker gjør det! Jeg har personlig brukt mye tid på å bygge styrker slik at det faktisk er mulig å erobre byer.

Så til slutt. Kom dere så raskt som mulig til erobring. Bruker man lengre tid enn nødvendig vil man som regel miste byen sin.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dessverre finnes det spillere som vil "straffe" aktivitet hos andre spillere for å slippe billigere unna selv..
De fleste klarer å ha byen sin klar til erobring ved 3300-3500 poeng. Men selvfølgelig om man bruker tiden sin på å bygge opp senatet/muren/hula så får man en stor fin by uten styrker til å ta vare på den. Poeng vinner aldri en krig, men styrker gjør det! Jeg har personlig brukt mye tid på å bygge styrker slik at det faktisk er mulig å erobre byer.

Så til slutt. Kom dere så raskt som mulig til erobring. Bruker man lengre tid enn nødvendig vil man som regel miste byen sin.

Sant nok :)
 
Topp