Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at to tidligere Mundi Comendeti spillere leava alliansen, og sendte denne rundt på XI etter og ha angripet Mundi Comendenti spillere.
Ryktet sier også at de gjordet dette for å kødde med lederne i Mundi Comendenti fordi de kjente de irl.

"Hei, jeg og Exon bestemte oss for å forlate Mundi Comedenti. Hvorfor? Fordi vi følte at det ble useriøst og dårlig. Vi trenger deres hjelp, og dette er sjansen deres til å ta "den beste aliansen" Så hva sier du? Vi har gjort opprør i Loco sin by, men vi trenger hjelp. Vi sitter mitt i illen. Det hadde vært en ære å bli med dere, men vi trenger hjelp!
mvh Exon og XIXI"
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at to tidligere Mundi Comendeti spillere leava alliansen, og sendte denne rundt på XI etter og ha angripet Mundi Comendenti spillere.
Ryktet sier også at de gjordet dette for å kødde med lederne i Mundi Comendenti fordi de kjente de irl.

"Hei, jeg og Exon bestemte oss for å forlate Mundi Comedenti. Hvorfor? Fordi vi følte at det ble useriøst og dårlig. Vi trenger deres hjelp, og dette er sjansen deres til å ta "den beste aliansen" Så hva sier du? Vi har gjort opprør i Loco sin by, men vi trenger hjelp. Vi sitter mitt i illen. Det hadde vært en ære å bli med dere, men vi trenger hjelp!
mvh Exon og XIXI"

Rykte kan bekreftes !
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at to tidligere Mundi Comendeti spillere leava alliansen, og sendte denne rundt på XI etter og ha angripet Mundi Comendenti spillere.
Ryktet sier også at de gjordet dette for å kødde med lederne i Mundi Comendenti fordi de kjente de irl.

"Hei, jeg og Exon bestemte oss for å forlate Mundi Comedenti. Hvorfor? Fordi vi følte at det ble useriøst og dårlig. Vi trenger deres hjelp, og dette er sjansen deres til å ta "den beste aliansen" Så hva sier du? Vi har gjort opprør i Loco sin by, men vi trenger hjelp. Vi sitter mitt i illen. Det hadde vært en ære å bli med dere, men vi trenger hjelp!
mvh Exon og XIXI"

Ryktet kan bekreftes. Så jo mer ut som et dårlig forsøk på spionasje
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at det er de samme spillerne som går igjen på hver server i alliansene med 2-3 underallianser.
 

DeletedUser

Guest
Ryktet spør:
Er det tilfelle at Matrixfj er Tfjell her på Xi??

Grunnen og utdypning for spørsmålet kommer her i det åpne så fort et svar har kommet
 

DeletedUser

Guest
Greit mr pet
Da omformulerer ryktet dette: er du Tfjell en spiller her på Xi under ett annet nick?
Rett skal være rett og alt skal fram i offentlighet!
 

DeletedUser610

Guest
Jeg kan nok svare der også. Nei, tfjell er ikke involvert som spiller på Xi.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier dette egentlig bare èn gang, og håper virkelig det fester seg i hjernebarken på folk her.


Ingen av mine admins spiller på samme verden som de er admin på - det er nemlig ikke lov. Derfor skal jeg ha meg frabedt teite spørsmål rundt "er det tilfeldig at xx". Har du mistanker om at noen av mine teammedlemmer misbruker sine rettigheter så er det jeg som skal ha beskjed om det da jeg er den eneste som kan gjøre noe med saken.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier dette egentlig bare èn gang, og håper virkelig det fester seg i hjernebarken på folk her.


Ingen av mine admins spiller på samme verden som de er admin på - det er nemlig ikke lov. Derfor skal jeg ha meg frabedt teite spørsmål rundt "er det tilfeldig at xx". Har du mistanker om at noen av mine teammedlemmer misbruker sine rettigheter så er det jeg som skal ha beskjed om det da jeg er den eneste som kan gjøre noe med saken.


Da har du svart og AVKREFTET!
Er det teit å spørre i offentlig fora Dakapo på en demokratisk og åpen måte?
 

DeletedUser419

Guest
Da har du svart og AVKREFTET!
Er det teit å spørre i offentlig fora Dakapo på en demokratisk og åpen måte?

Ja det er egentlig ganske teit å påstå at en admin bryter reglene i et offentlig forum, spesielt uten noe grunnlag(bortsett fra navn)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uff som om du/dere vet..

Jeg herved sier unnskyld for dette og vi er faktisk heldige som har så oppegående ledere som styrer Grepolis Norge.
Dakapo og de andre er gode drivere som gjør latterlig mye skjult arbeid tusen takk til dere( :)
 

DeletedUser

Guest
ja da ryktene sier at Melk ikke får VU øya som di planla og ta :)
 
Topp