Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at jeg har startet her. Hvis noen husker navnet på den nye accounten min... tihi :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at 4 dager med peace and love er alt for mye !
 

DeletedUser

Guest
Ganske lenge ja, men kommer til å bli gøy fordi alle har bygd opp en del tropper da :)
Hvem skal dere angripe først da?^^

Dette er vel streng tatt ikke noe angrepsforum . Og hvem som blir angrepet, eller angripe
får vi vel vente en dag og to , så finner vi det vel ut !

Men rykte sier at jeg er vel ikke alene om og mislike MRA !
 

DeletedUser

Guest
MarsicanoPro den 04.03.14 kl. 22:32
Ønsker du å bli med i Alliansen vår? Våre to allianser er mye mye større enn den du er med i, vi kommer nok til å erobre deg om du ikke blir med.

Ryktebørsen sier at NM har lært seg copy-paste.
 

DeletedUser419

Guest
Dette er vel streng tatt ikke noe angrepsforum . Og hvem som blir angrepet, eller angripe
får vi vel vente en dag og to , så finner vi det vel ut !

Men rykte sier at jeg er vel ikke alene om og mislike MRA !

Du er ikke alene nei, men gøy å skape litt liv på forum da :)
 

DeletedUser699

Guest
Hvem skal dere angripe først da?^^
Deg
emoticon-00116-evilgrin.gif
 

DeletedUser419

Guest
Har jeg skaffet meg en fiende allerede? :O
Eller er du en gammel fiende/venn?
Samme hvem du er jeg trenger KP!
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at om man bygger alle troppene sine først har man misforstått spillet
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at om man bygger alle troppene sine først har man misforstått spillet

Denne forstår jeg ikke !
Trenger tropper for og gjøre oppdrag, både off og deff.
Deff er fint visst du ikke vil bli farmet !
Off er fint visst du farmer !
Hele spillet går ut på og få seg kp !
 

DeletedUser168

Guest
Ryktet sier at om man bygger alle troppene sine først har man misforstått spillet

Ryktet sier at personer som støtter dette ryktet har misforstått spillet. Det hjelper lite å ha en godt oppgradert by om naboen din kommer på besøk med jevne mellomrom å stikker av med alle ressursene dine.
 

DeletedUser

Guest
Med mindre man ikke har noen fiender med nabobyene da. Jeg sa at du trenger ikke bygge ALLE troppene dine så tidlig i spillet. Ressursfellt er de beste bygningene på spillet uansett hva en sier.

Ja du kan godt bygge litt tropper, men jeg snakker om de som klager over lang newbie beskyttelse fordi de vil angripe alle mulige folk :p
 

DeletedUser

Guest
Altså tropper for ressurser er bare bra. (forsvar og farm), men jeg ser alt for mange som bryr seg om KP så tidlig i spillet. Det er ikke min by det går utover :p
 

DeletedUser343

Guest
Man bestemmer selv hvordan man begynner en verden. En kombinasjon av god progresjon med bygninger og et godt antall tropper er nok det beste for de fleste.
 

DeletedUser610

Guest
Får man god progresjon med bygninger ved bruk av naboens ressurser, da har man gjort det bra.
 

DeletedUser769

Guest
Får man god progresjon med bygninger ved bruk av naboens ressurser, da har man gjort det bra.

Godt sagt:)

Ryktet lurer på hvor lang tid det tar før en ny verden som denne kommer på Grepostat, slik at vi som ikke er der kan følge litt med?
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at MELK har allerede begynt verdensunderplanleggingen.
 

DeletedUser419

Guest
Ryktet sier at Les Miserables klatrer fort på rangstigen
 
Topp