Ryktebørs

DeletedUser343

Guest
Da leder No Mercy MRA-rangstigen med sine tre allianser. Dag 2 og tre allianser, sett på makan? :p
 

DeletedUser

Guest
Alle som spiller på NU ser jo at det er akkurat samme gjengen som
The Alliance , kanskje de har funnet en oppskrift som fungerer ?
 

DeletedUser610

Guest
Med tanke på tidligere verdener så har det vel ikke fungert en eneste gang. Kappa er kanskje et unntak
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på tidligere verdener så har det vel ikke fungert en eneste gang. Kappa er kanskje et unntak

Husker på Theta, da jeg var i Fightclubb , det må ha vært det mest rotete forum jeg noen gang har opplevd.
Er ikke lett og ha kontroll på 3 allianser, pluss en haug med pakter og IAP.
 

DeletedUser610

Guest
Det blir nok store endringer den første uken spillere har mulighet til å erobre byer! Allianser med mange spillere har en tendens til å miste mange byer da. Nå kan det hende det hende at No Mercy er aktive nok til å motstå det selvfølgelig.
 

DeletedUser

Guest
Det blir nok store endringer den første uken spillere har mulighet til å erobre byer! Allianser med mange spillere har en tendens til å miste mange byer da. Nå kan det hende det hende at No Mercy er aktive nok til å motstå det selvfølgelig.

Blir en utfordring for dem da
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vent en mnd så får vi se hvordan ståa er, lettere det sa ryktet
 

DeletedUser

Guest
Rykte sier jeg er ikke med i noen allianse !
Men har ikke manglet på tilbud !
 

DeletedUser

Guest
Oddix, må bare spørre
Var du med i Veritas et aequitas eller Alea Iacta Est på lambda?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at No Mercy driver aktiv vervekampanje...

"Ønsker du å bli med i Alliansen vår? Våre tre allianser er mye mye større enn den du er med i, vi kommer nok til å erobre deg om du ikke blir med."

Bring'em on ;P
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at No Mercy driver aktiv vervekampanje...

"Ønsker du å bli med i Alliansen vår? Våre tre allianser er mye mye større enn den du er med i, vi kommer nok til å erobre deg om du ikke blir med."

Bring'em on ;P
Haha, ja de driver aktivt. 3 allianser etter 2 dager.
Hørte nettop at de kicker alle som ikke har 1000poeng i No mercy 2, da forsvant halve den alliansen.
 

DeletedUser787

Guest
OMG... Haha!
Jeg ler xD
Nesten så jeg vil begynne å spille bare for å knuse dem xD
Kvalitet over kvantitet everyday for denna gutten!
 
Topp