Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at biscuits er digg, så jeg skjønner dem godt...ehhehe godt...
 

DeletedUser343

Guest
Ryktet sier at rykter slik som disse spres for å skape litt liv på denne tråden ;)

Ikke rart da de fleste aktive spillere som kommenterer på forum befinner seg på de to andre opprørsverdenene for tiden av de opprørske forummedlemmene(utelukker da spillere fra erobringsverdener..)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at en tulling som heter Gallus skal vinne Xi alene :p
 

DeletedUser872

Guest
Veritas et Aequitas er på banen i denne verden også ja, men ikke de samme spillerne, hvordan kommer det til å gå? :p hehe
 

DeletedUser

Guest
Veritas et Aequitas er på banen i denne verden også ja, men ikke de samme spillerne, hvordan kommer det til å gå? :p hehe

Soldier Of Fortune er på banen i denne verden også ja, men ikke de samme spillerne, hvordan kommer det til å gå:p
 

DeletedUser610

Guest
Noen som har lyst til å prøve seg med en topp-10 vurdering av alliansene?

Edit: Ikke alle på en gang nå! :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser419

Guest
Noen som har lyst til å prøve seg med en topp-10 vurdering av alliansene?

Edit: Ikke alle på en gang nå! :p

Det er veldig skiftende, men er jo ikke til å sjule at Les Miserables virker sterke. Local Force og Mundi kriger om 2. plassen, så er det et stykke ned til Vestborgfølkjet som jeg ikke vet for mye om.
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig skiftende, men er jo ikke til å sjule at Les Miserables virker sterke. Local Force og Mundi kriger om 2. plassen, så er det et stykke ned til Vestborgfølkjet som jeg ikke vet for mye om.

Er nok riktig det Hoki sier. Fortuna kriger vell med Vestborgfølkjet om 4 plass.

1. Les Miserables
2. Local Force/Mundi Comendenti
3. Local Force/Mundi Comendenti
4. Vestborgfølkjet/Fortuna Caeca Est
5. Vestborgfølkjet/Fortuna Caeca Est
6. Verdande

Men som sakt veldig varrierende. Southern Renegades var på jo 3plass en periode sammen med Tartaros et lite stykke bak, det falt helt sammen for begge alliansene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser872

Guest
Soldier Of Fortune er på banen i denne verden også ja, men ikke de samme spillerne, hvordan kommer det til å gå:p
Nå er jo Soldier Of Fortune bare en underallianse da :)
Og ja, ser det er flere fra Veritas i Mundi, som jeg tror kan gjøre det bra :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at Les Miserable plutselig kom på første plass på allianse forsvarer?
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dere, Local og fortuna har samla seg sammen og kjører felles mot oss.. Vi tar det selvfølgelig som en positiv ting at dere ikke er gode nok alene til å ta oss :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at dere, Local og fortuna har samla seg sammen og kjører felles mot oss.. Vi tar det selvfølgelig som en positiv ting at dere ikke er gode nok alene til å ta oss :)

Haha, fantastisk! Må bare nevne at Fortuna er holdt utenfor.
Ta det som et kompliment :D
 
Topp