Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktet sier det er veldig hyggelig med litt aktivitet på den skumle, seriøse og merkelige Mu børsen/verden

Gleder meg stort til å komme tilbake(selv bare med 27 byer joa) :)
Stå på alle

[QUOTE
SKB08 stiller jo like sterk som sine byer: 27 stk.

edit: SKB har bare fått 2 nye byer, og det er en fra HAWKS og en fra Donpedro, som har sluttet, altså bare forsvunnet. brabrabra!!!

Dette viser at du virkelig vet hva du snakker om. Jeg bøyer meg kraftig i støvet
Tusen takk for byene Hauken. ?

du trenger ikke og gjenta deg selv, du er hørt :)
 

DeletedUser399

Guest
Ryktet sier at hauken gjorde rent bord igår?

iko0ph0.png
 

DeletedUser

Guest
Dette kan jeg faktisk også like, bare muren som skulle vært max 15 nå :eek:
 

DeletedUser616

Guest
Eg skal ærlig si at eg syns Nordic gjorde en bra jobb når de tok pampers, dette var planlagt, veldig mange fokuserte på samme by, og samtidig ryddet vekk mye def ved å kjøre opprør flere steder. (meen, eg var eneste som deffet pammpers, derfor 55 000KP uten den sjette sans)

Men, når Marillieles går ut med en post og blærer om hvor godt sammhold og flinke dere er, og rett etter mister han selv og andre i allyen byer, så kaller eg dette å hive stein i et glasshus. Har vel litt mer med holdning å gjøre, en å finne ut hvem som er best og ikke (og det har absolutt ingenting med antall byer å gjøre, men hvordan du utnytter det du har).

Skal være ærlig jeg også :)

Jeg står 100% inne for den kommentaren. Det handler ikke om å kaste stein i glasshus. Når det gjelder tap av by, så spiller alltid mange faktorer inn. I dette tilfelle hadde vi mange opprør imot, og da blir det også snakk om prioriteringer. De to byene mine på den øya, ligger godt utenfor "mitt" territorium, og er defor ikke særlig viktige. Og etter et par svært dårlige forsøk fra dere tidligere, så skal jeg også ærlig innrømme at jeg i dette tilfellet undervurderte dere noe. Samt at IRL ikke tillot aktivitet rundt KS-tid. Ergo ingen sniping/flytting, osv. Dere skal ha kred for endelig å ha kjørt en aksjon som er etter min smak (selv om den var imot). Det er godt mulig jeg hadde tapt byen uansett :p

Men kommentaren min står fjellstøtt den, uansett :D
 

DeletedUser616

Guest
Ok.

Synes også det blir overdrevent å si at situasjonen på µ er verre enn situasjonen på eta. Atlantic Storms var muligens større enn enkelte medlemmer av den konstellasjonen, men konstellasjonen var tilsammen flere ganger større enn Atlantic Storm. På eta var det også snakk om kontinuerlige daglige angrep på AS som gikk over 1-2 mnd. En slags 'brute force' blandet med 'war of attrition'-taktikk, hvor nøkkelspillerne i AS rett og slett ble så jamnt bombardert over tid at motivasjonen ble vanskelig å holde på. (Slik jeg husker det i hvertfall.)

Forsåvidt korrekt. Du har god hukommelse. En herlig tid :D Men da er spørsmålet.......(igjen)......hva lønner seg?? Jo, angrep!! Bare spør FANT. (egentlig min favorittspiller på denne serveren)
 

DeletedUser

Guest
Har faktisk ikke spillt så mye i dag, men i morgen ser det mere lovende ut for min del, mange leser denne tråden akkurat nå!!!
 

DeletedUser

Guest
har handlet litt potetgull til deg pettern for og få deg i sving, blir som og lure den fram på en måte :eek: magen altså
 

DeletedUser787

Guest
Aldri vært noen fan av potetgull. Har funnet fram detox teen min i dag jeg xD
Merker det strammer litt over bringen :O
 

DeletedUser

Guest
Ryktet at reinspikket spekk blandet med lite bevegelse gir en gooood vom :)
 

DeletedUser787

Guest
Nei og nei... det var absolutt ikke logisk. Den må du lenger ut på landet med. Og mens du likevel skal ut dit, så ta med litt hjemmebrent hjem til bursdagsfesten jeg skal arrangere i en koselig liten TGS by snart :)
 

DeletedUser

Guest
Nei og nei... det var absolutt ikke logisk. Den må du lenger ut på landet med. Og mens du likevel skal ut dit, så ta med litt hjemmebrent hjem til bursdagsfesten jeg skal arrangere i en koselig liten TGS by snart :)

Lykke til:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet sier at TGS kjører klassisk 4-knus. Og ligger fantastisk bra an til å vinne Mu
 
Topp